1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Ben Jordan: Paranormal Investigator 7 - návod

Výrobce: Grundislav Games

Typ hry: Adventura

Rok vydání: 2008


Benův pokoj


Použijte botu ležící v pravém rohu pokoje. Vzpomenete si tak na pár věcí. Potom prozkoumejte fotku na horní poličce knihovny. Uvidíte tam fotku svého dědy. Prozkoumejte zranění na jeho krku. Zjistíte, že jste si ho nikdy předtím nevšimli. Opusťte náhled fotky. Začne zvonit telefon. Vezměte ho. Pokecáte si s jakýmsi Alessandrem, který potřebuje vaši pomoc. Po skončení hovoru zavolejte Simonovi a potom Alici. Odletíte do Říma.


Den 1


Hotel L'Albergo Dante


Nacházíte se v Simonově pokoji. Po skončení rozhovoru tu nic jiného na práci není a tak odejděte pryč. Vydejte se na policejní stanici.


Policejní stanice


Pokecejte se seržantem u stolu o všem možném. Vezměte si z hrníčku jednu tužku a pokračujte dveřmi vpravo. Jděte až k cele 3 a pokecejte s Alessandrem na všechna témata. Jděte zpět a vylezte ven z policejní stanice. Vraťte se do hotelu.


Hotel L'Albergo


Pokecejte se Simonem o všech tématech. Opusťte hotel a vydejte se do divadla Teatro Manzoni.


Divadlo Teatro Manzoni


Promluvte si se ženou u schodů na všechna témata. Po rozhovoru opusťte divadlo a vydejte se na místo činu.


Místo činu


Seberte papírek ležící dole u dveří a odejděte z lokace. Dál pokračujte do hotelu.


Hotel L'Albergo Dante


Zde dejte nalezený papírek Simonovi. Vyrobí vám průkaz detektiva. Jděte ven z hotelu a vraťte se do divadla.


Divadlo Teatro Manzoni


Ukažte průkaz ženě u schodů a potom vejděte do dveří u schodů. Ze stolu seberte magnetofon. Vraťe se na chodbu. Potkáte se zde s profesorem Percivalem Jonesem. Po rozhovoru jděte ven z divadla a vydejte se do kostela San Silvestro in Capite.


Kostel San Silvestro in Capite


Zde pokecejte s knězem o všech tématech. Po skončení rozhovoru se vydejte zpět do hotelu.


Den 2


Hotel L'Albergo Dante


Pokecejte s Alicí na všechna témata a po rozhovoru odejděte z hotelu. Zamiřte na policejní stanici.


Policejní stanice


Jděte skrz pravé dveře k celám a zamiřte k Alessandrovi. Zjistíte, že se oběsil. Seberte kousek papíru ležící před jeho celou. Vraťte se k seržantovi a proberte s ním všechna témata. Vyjděte ven a vydejte se do hotelu.


Hotel L'Albergo Dante


Pokecejte se Simonem o všem možném a opusťte tuto lokaci. Poté pokračujte do kostela.


Kostel San Silvestro in Capite


Tady si promluvte s knězem na všechna možná témata. Opusťte kostel a vydejte se do hotelu profesora Percivala Jonese.


Percyho hotel


Proberte s ním zde všechna témata konverzace a vyjděte ven. Odtud se vydejte do svého hotelu.


Hotel L'Albergo Dante


Hoďte řeč se Simonem a proberte s ním všechna témata. Odejděte ven a přesuňte se do Basilica Di San Pietro.


Basilica Di San Pietro


Pokcejte s mužem před vchodem do Baziliky. proberte s ním všechna témata rozhovoru. Vejděte dovnitř a pokračujte dál vpravo. projděte až do další lokace ke zpovědnici. Vejděte dovnitř a na poličku položte mgnetofon. Vylezte ven a vraťte se do předchozí lokace, kde pokecejte s kardinálem o všem možném. Nakonec vás odvede do zpovědnice. Použijte magnetofon a zapněte nahrávání. Sedněte si na lavici a použijte operátor pro mluvení na okno. Vyberte si jednu z možností. Po skončení zpovědi vypnete magnetofon a odejdete společně ze zpovědnice. Potom znovu pokecejte s kardinálem. Až se zase vrátíte do zpovědnice, použijte magnetofon a zapněte přehrávání. Tím zaměstnáte kardinála. Opusťte zpovědnici a jděte vlevo do předchozí lokace. Vejděte do dveří za provazem. Přečtěte si cedulku se jménem vedle levých dveří a vejděte do nich.


Použijte papír ležící na stole. Zjistíte, kde žije Bianchi. Použijte svůj poznámkový blok na poznámkový blok ležící na stole. Okopírujete tak symbol. Pak v inventáři použijte list papíru. Na druhé straně najdete symbol. Použijte tužku na list papíru se symbolem. Použijte list papíru s objeveným symbolem na kopii symbolu, kterou jste si udělali z poznámkového bloku ze stolu. Porovnáte je tak a zjistíte, že symboly jsou identické. Opusťte místnost, vyjděte zpět do hlavního sálu a odejděte pryč z baziliky. Vydejte se do profesorova hotelu.


Percyho hotel


Ukažte profesorovi papír se symbolem. vysvětlí vám o něm pár věcí. Pak s ním znovu promluvte. Vylezte ven a vydejte se do kostela.


Kostel San Silvestro in Capite


Zde opět pokecejte s knězem na všechna témata. Po rozhovoru odejděte pryč a zamiřte do hotelu.


Hotel L'Albergo Dante


Pokecejte se Simonem na všechna témata a po rozhovoru opusťte hotel. Zamiřte rovnou k Bianchiho bydlišti.


Bianchiho bydliště


Pokecejte s mužem stojícím u dveří na všechna témata. Dozvíte se, že má rozbitý záchod. vydejte se tedy do divadla.


Divadlo Teatro Manzoni


Vejděte do dveří u schodů a vezměte si jeden z kostýmů. Vyjděte ven, opusťte divadlo a dejte se do hotelu.


Hotel L'Albergo Dante


Pokecejte s Alicí na všechna témata a odejděte pryč. Běžte k Bianchimu bydlišti.


Bianchiho bydliště


Použijte kecafon u dveří, kde bydlí muž, který stál venku. Řekněte, že jste instalatér (plumber). Odemkne vám dveře. Vejděte dovnitř a nasaďte si instalatérský kostým. Pokecejte s Alicí o všech tématech rozhovoru. Potom projděte pravými dveřmi. uvítá vás Bianchi. Počkejte, až Alice zaklepe na dveře. Když se Bianchi půjde podívat, kdo tam je, seberte klíče visící na háčku na stěně. Až se Bianchi vrátí, odejděte ven. Společně se vydáte do hotelu.


Hotel L'Albergo Dante


Simon s vámi po vašem příchodu hned naváže rozhovor. Až budete mít možnost volby, zvolte třetí odpověď (Belong to Knights of St. Anthony). Přesunete se se Simonem k Bianchiho bydlišti.


Bianchiho bydliště


Po rozhovoru se Simonem odlákáte Bianchiho. Odemkněte si pomocí klíčů dveře a vejděte dovnitř. Poté klíči odemkněte dveře od Bianchiho bytu a vejděte do něj. Pokračujte doleva do ložnice, kde použijte divný objekt ležící vpravo na nočním stolku. Stiskněte na něm následující tlačítka:


Druhý sloupec - druhé tlačítko shora

Druhý sloupec - třetí tlačítko shora

První sloupec - spodní tlačítko

První sloupec - vrchní tlačítko


Potom použijte páku uprostřed. Otevřou se dvířka. Uvnitř najdete kříž, který seberte. Bianchi se zrovna vrátil. Převlečte se rychle do instalatérského kostýmu. Projděte do místnosti a po rozhovoru s Bianchim odejdete zpět do hotelu. Po rozhovoru s Alicí a Simonem se vydáte k Bazilice.


Basilica Di San Pietro


Pokecejte s Alicí a zvolte čtvrtou možnost (Performance Art). Pro odlákání pozornosti hlídače. Ben tak proklouzne dovnitř. Pokračujte pořád doprava až ke dveřím za provezem a projděte jimi. Vejděte do levých dveří. Použijte kříž na zlatou krabičku na stole. Pak jím otočte. Otevře se tajný vchod, kterým se vydejte. Prozkoumejte všech šest talířků ležících v polici. Po chvíli vejde dovnitř Bianchi. Vyberte jakoukoliv možnost z nabídky odpovědí. Až dojdete do sklepa, pokecejte s Bianchim o všem možném. Potom pokračujte dál chodbou. Až dojdete k soše, použijte červenou látku na stole. Odkryjete ji tak a objevíte nápis. Vraťte se zpět k Bianchimu a promluvte si s ním na všechna témata. Bianchi vám řekne, že na amulet nesmíte sahat holýma rukama. Použijte tedy v inventáři instalatérský kostým. Najdete v něm rukavici. Použijte rukavici na amulet, čímž ho seberete.


Po rozhovoru s Binachim ho rozbijete a zjeví se démon, který zabije Bianchiho. Pak vás čeká večeře a noc s Alicí. Poté vás všechny unesou. Objevíte se v bazilice. Simona podříznou a  vás hodí do vinného sklepa.


Vinný sklep


Použijte rozbitou obruč na sudu, u kterého ležíte, k přeřezání vašich pout. Potom ji použijte znovu. Získáte tak kousek kovu. Použijte třikrát kohoutek u velkého sudu s vínem. Víno vyteče a odkryje vám rýhu v zemi. Použijte na ni kousek kovu. Odkryjete skrýš, ve které naleznete knihu. Při jejím čtení v ní objevíte jméno profesora Percivala Jonese, který vás vzápětí omráčí.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.