1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Batman: Slepá spravedlnost - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



Hra Batman: Slepá spravedlnost je pěkně zpracovaná adventura na motivy známého Batmana. Není nijak náročná na hardware a docela pěkně se u ní odreagujete. Hru najdete na PPK CD 15/2005.


a) Min. konfigurace :


Pentium II 266 MHz

RAM 64

8x CD-ROM

Graf. karta 4 MB

HDD 100 MB

Inter. Explorer 6

Rozlišení 800x600

16 bitů barevná hloubka

OS 98/ME/2000/XP

DirectX 8.1


b) Optimální konfigurace :


Pentium II 400 MHz nebo lepší

128 RAM nebo lepší

16x CD-ROM nebo lepší

Graf. karta 16 MB nebo lepší

DirectX 8.1 nebo lepší

Inter. Explorer 6 nebo lepší

Rozlišení 800x600 nebo lepší

16 bitů barevná hloubka nebo lepší

OS 98/ME/2000/XP nebo lepší


c) Návod :


Gotham City má opět problémy, takže si všechno vyslechněte a zamiřte výtahem k batmobilu. Nasedněte do něj a zamiřte do Mansion Hill.


Vyslechněte si rozhovory a balkónem pronikněte k vám nejblišší budově. Musíte deaktivovat deštníkový štít - barvy musí být na dvou sousedících deštnících stejné. Musíte takto pospojovat okruh a potom odstranit jeden ze zavřených deštníků. Tím se aktivuje další okruh, jsou čtyři a jakmile odstraníte poslední okruh, batman sebere vajíčko. Nyní můžete do druhého baráku.


Teď jsou  na deštnících jak barvy, tak i symboly a určitě si myslíte, že musí být na dvou sousedících deštnících jak stejná barva tak i symbol - máte pravdu. Odstraňte postupně další čtyři okruhy. Od druhého výše si dávejte pozor na to, že někdy má deštník více sousedících, samozřejmě vše musí sedět.


Teď se vydejte nahoru, tam potkáte batgirl a potom znovu nahoru a v autě si prohlédněte ubrousek. Potom se vydejte od budov a batmobilu vpravo dolů. Prozkoumejte dodávku a jděte na střechu pro další deštníky - vpravo nahoru. Je to težší než předtím, ale jde to zvládnout celkem rychle. Jakmile to zvládnete, dejte se dolů a dojedete k jeskyni. Výtahem se dejte nahoru a použijte batpočítač.


Nyní musíte rozluštit stopy, takže vyberte tu vpravo nahoře. Každá část slova je označena symboly, každý symbol má nějaké písmeno. Ty, co znáte, jsou zobrazeny vpravo, můžete zkusit uhádnout větu a dopsat všechna písmena, jakmile doplníte poslední, počítač zanalyzuje zprávu a nevhodná písmena zobrazí červeně. Jakmile takto dešiftujete věty, musíte je seřadit za sebe. Každá menší hádanka, takto sestavená má označené písmeno, to se doplňuje nahoru do hlavní hádanky. Potom musíte seřadit písmena tak, aby se zodpověděla hlavní hádanka. Když budete objevovat v Gotham City další stopy, počítač bude přidávat další písmena.


Vydejte se do diamantové čtvrti a střechou pronikněte do klubu. Až odejde tučňák, jděte do místnosti a pohněte lampou, otevřete notebook a převraťte vázu na krbu. Potom narovnejte obraz Tučnáka, posuňte zrcadlo a narovnejte polštář na gauči. Postavte květinu na krbu, narovnejte malý kobereček a výtahněte z knihovny zelenou knihu. Tím získáte vajíčko.


Vejděte do další místnosti. Otevřete klec na zemi, vytáhněte červenou knížku a zavřete notebook. Poté otevřete dvířka visící klece, zavřete dvířka klece na konferenčním stolku a posuňte židli. Potom zdvihněte kytku na zemi, zvihněte velký koberec a použijte telefon. Tím získáte druhé vajíčko.


Zamiřte do prostřední knihovny, tam převrhněte kytku, zdvihněte telefon a rozevřete deštník, co je opřený o knihovnu. Poté narovnejte obraz Tučňáka, malý kobereček a vytáhněte zelenou knížku. Převrhněte sošku tučňáka, nadzvihněte velký koberec a převraťte vázu na krbu. Tím získáte poslední vejce. V ukázce Tučňák uteče, vyšplhejte šachtou ven a dojeďte do jeskyně.


Vložte informace do počítače a objeví se další 3 věty.  Po rozluštění zní :


1. Nečekej na dobrou zprávu.

2. Jestli jednáš proti právu,

3. V tomhle městě nebude nikdy mír.

4. Svobodu získá nezlomen.

5. Případ je dávno promlčen,

6. Pokud mezi námi nenastane smír,


Toto je pouze prvních šest a k ostatním se vrátíme později. Teď jen seřaďte 1. větu dohromady : Jestli jednáš proti právu, nečekej na dobrou zprávu. Vydejte se do Civic Plaza a dodávka je pryč. Vyšplhejte na Sochu míru.


Pohybujete se normálně šipkami, skáčete mezerníkem a baterang vrháte, když kliknete na požadované místo. Pokud jste pod hákem, stiskněte [CTRL] a vytáhnete se nad něj. Vyjděte až nahoru a tam seberte vyjíčko, cestou sbírejte ikony netopýra. Když vajíčko seberete, můžete se podívat na dvě zbývající sochy pomocí dalekohledů a seskočte zpět.


Vydejte se zpět a v batpočítači rozluštěte další větu, která zní : Najde ten kdo hledá, kam až šplhat se dá. Dále spojte další dvě věty a ty zní : Pokud mezi námi nenastane smír, v tomhle městě nebude nikdy mír. A další je : Případ je dávno promlčen, svobodu získá nezlomen. Poté získejte vejce ze zbylých soch a vložte informace do počítače. Rozluštěte poslední dvě věty. Ty jsou : Dva je dokonalé číslo. Pro tři už není místo a Duel, milý detektive, má dvojí tvar.


Teď už jen poskládejte písmena hlavní hádanky do správného pořádí. Vznikne vám SPRAVEDLNOST. Hlavní hádanka tedy zní : Je slepá, nevidí zlo - spravedlnost.


Musíte ve správném pořádí baterangem rozpohybovat plošiny tak, aby vás donesly na druhou stranu. Pořádí :


1. Modrá, zelená.

2. Modrá, dolní červená, horní červená

3. Červená, modrá, žlutá

4. Žlutá, černá, zelená

5. Černá, zelená, modrá, červená

6. Červená, černá, modrá, žlutá

7. Černá, červená, žlutá, modrá

8. Černá, modrá, žlutá, zelená

9. Modrá, žlutá, červená, tm. červená a zelená


Tím dojdete na konec a zachránili jste Gotham City, blahopřeji !


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.