1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Azrael's Tear - návod

Autor návodu : Andrej Anastasov (ANDREW)



Na  začátku tohoto  pochmurného příběhu  se ocitnete  v temné jeskyni,ve které

můžete  sebrat  první  svitek.  Obsah  svitků  však pouze dokresluje atmosféru

báječného příběhu,takže  je není třeba sbírat,  a proto se o  nich tento návod

nebude zmiňovat.  Jděte rovné a  projděte dveřmi -  dostanete se do  místnosti

s potrubím  a   velkým  kohoutem.Třikrát  jím  otočte   o  pokračujte  doprava

otevřenými  dveřmi. Dostanete  se do  obrovské místnosti  s jeřábem.  Jděte po

hlasu  volajícím  o  pomoc,  až  v  proláklině  uvidíte uvězněného španělského

templáře.  Pohovořte s  ním a  pohrozte mu,  že ho  nevysvobodíte ,  dokud vám

neodpoví na  vaše otázky. Na vaše  další vyptávání bude potom  reagovat daleko

přátelštěji. Po té  můžete směle uvolnit konec kolejnic  a tak tomuto nebohému

nešťastníkovi  pomoci.  Pozorně  prozkoumejte  svým  scannerem všechny kamenné

bloky v místnosti-  v jednom z nich se totiž  ukrývá klíč. Vyšplhejte po lávce

k ovládacímu  pultíku jeřábu  a  seberte  kleště. TONGS).Nyní  musíte dopravit

kamenný blok s  klíčem k ústí průmyslové pily z  pohledu od ovládacího pultíku

se pila  nachází vpravo ). Správná  poloha kamenného bloku se  vám automaticky

ohlásí. Slezte z jeřába a vraťte se ke dveřím, kterými jste do této místnosti

vešli -vedle nich se nachází dvě  páky. Pravou pákou uveďte v chod mechanismus

pily, který uvolní klíč z  kamenného kvádru. Klíč samozřejmě seberete- najdete

ho přímo pod  pilou. Jděte do místnosti se  zrcadlem a u dveří s  nápisem X se

propadněte  do  dolů.  V  jednoduchém  bludišti  se  obloukem  vyhněte strážci

a najděte bedničku, kterou můžete otevřít  klíčem ze studny. Uvnitř se nachází

amulet AMULET) a poblíž se také  povaluje puška ELEPHANT GUN) a část tapiserie

TAPISERI  PIECE I).  Nyní se  můžete  přepnout  do bojového  módu a  odstřelit

strážce  a sebrat  jeho zásobu  nábojů. Nyní  projděte na  druhou stranu dolů,

zatáhnutím  za  provaz  stáhněte  lávku  a  dojděte  do  místnosti s uvězněným

ještěrem. Zatáhněte za páku na sloupu a mechanismus rozmačká ještěra. Projděte

touto místností  do planetária a  sestavte hádanku tak,  aby se symbol  slunce

nacházel uprostřed kruhů.  Vraťte se do místnosti s  ještěrem a stiskněte dvě

tlačítka uvnitř  klece, která dříve  hlídal ještěr. Jedno  z nich uvedlo  chod

mechanismus  v  planetáriu  a  druhé  otevřelo  průchod  mezi  touto místností

a místností  se zrcadlem.  Projděte do  místnosti se  zrcadlem a  pohněte jím.

Dříve než se udusíte neznámým plynem,  tak prchněte do místnosti s rozmačkaným

ještěrem. Chvilku  počkejte a pak se  vraťte do místnosti se  zrcadlem. Vedle

dveří  s nápisem  X se  objevila malá  skříňka, kterou  můžete otevřít  klíčem

z kamenného bloku. Uvnitř se nachází  první templářský štít SHIELD I).Jděte do

planetária  a  štít  vložte  do  podlahy.  Otevře  se  vám další východ z této

místnosti a objeví se další otvor pro druhý templářský štít.Vejděte do nově se

objevivšího vchodu a projděte do  kostela. Ve zpovědnici si dírkou vyslechněte

tajný  rozhovor  a  pak  pokračujte  pravým  východem  do  skriptoria.  Zde si

promluvte s mladým rytířem Philipem.  Pokračujte jediným otevřeným východem do

místnosti se studnou. Tou sestupte do podzemí a nechte se bacit rytířem. Pokud

jste  hru hráli  přesně podle  návodu ,  tak budete  zachráněni a  ocitnete se

v knihovně. Zde  si promluvte se svým  zachráncem. Jen se mu  nezmiňujte o své

pušce- při experimentu by vás nechtěně  zastřelil. Tato situace má ještě jedno

řešení-  jakmile vás  v podzemí  spatří nerudně  naladění rytíř,tak vylezte po

žebříku  zpět do  místnosti se  studnou.  Chvilku  počkejte a  vlezte zpět  do

podzemí,  rytíř zde  už nebude.  Neprodleně se  vydejte chodbami  do knihovny.

V knihovně si  pomocí naslouchacího zařízení  poslechněte rozhovor. Roztáhněte

oponu u jakési  promítačky a nastavením volného zrcadla  můžete rozhlédnou tři

různé  videosekvence. Poté  seberte klíč  LIBRARY KEJ)  a knihu  VISION BOOK).

Opusťte knihovnu a jděte chodbou do malé  cely. Zde se na zemi válí psací brk

BROKEN QUILL). Poslední  místností v tomto systému chodeb  je kruhová místnost

ve které vás čeká Edgar. Ihned se  mu představte jako Philipův přítel a on vás

požádá o pomoc  - potřebujete přinést bednu, jež se  nachází na lodi. Až Edgar

odejde,  otevře  všechny  bedničky  a  sebere  kalamář  INKWELL).  sošku PAGAN

OBJECT), klíč PHILIP  S KEY) a shnilou kukuřičnou  pochoutku MOULDY CORNMEAL).

Vraťte  se do  skriptoria a  odemkněte mříž  pomocí PHILIP  S KEY. Sejděte po

točitých  schodech a  dveře odemkněte  pomocí LIBRARY  KEY. V  doku pod mostem

stiskněte páku, která  otevře dveře mezi dokem a  místností s jeřábem. Vejděte

krátkou jeskyňkou  do místnosti s templářem  a promluvte s ním  (1,1). Odsuňte

závoru a  po schodišti se vraťte  do místnosti s jeřábem.  Nasedněte do vozíku

a stiskněte pravou  páku a pak  prostřední. Až dorazíte  k lodi tak  stiskněte

pravou páku a přejděte na loď, kde  si na přídi promluvte s oběšencem. Sejděte

do  podpalubí a  seberte lahvičku  AQUA FORTIS.  V sudu  je klika  SHIP LEVER.

Vraťte  se na  loď a  pomocí dvou  ovládacích pák  přesuňte bednu  z podpalubí

k vozítku.  Nastupte do  něj a  stiskněte  pravou  páku a  pak levou  páku. Na

prostřední  páku použijte  AQUA FORTIS  a také  ji stiskněte.  Až dojedete  do

místnosti s jeřábem, tak opět stiskněte  pravou páku a promluvte si s Edgarem.

Známým postupem přesuňte  bednu pomocí jeřábu k ústí pily  a tu uveďte v chod.

Až Edgar  zjistí, že je  bedna prázdná,  utečte.  Jděte opět dolů  a slezte do

propustí. Otevřete dveře  a až dovnitř vpluje monstrum,  tak otočte kohoutkem.

Vylezte ven  posledním neprozkoumaným východem  v doku k  malé loďce. V  loďce

seberte trubku HOSE a hned ji použijte  na kovovou objímku na zádi a zatáhněte

za páku. Po  přistání jděte jediným východem do  alchymistické laboratoře. Zde

si opravdu  důkladně promluvte s Philipem.  Až odejde, ze stolu  seberte knihu

SCORCHED  BOOK a  několik lahviček  DECOCTION  OF  MOOM, EARTHS  BLOOD a  AQUA

FORTIS. Seberte FLASK a použijte ji na  shnilou mrtvolu v rohu a seberte klíče

RING  OF  KEYS.  Za  destilačním  přístrojem  použijte  AQUA  FORTIS  na druhý

templářský  štít SHIELD  II a  seberte jej.  Pomocí RING  OF KEYS si odemkněte

dveře  a  projděte  do  dalšího  systému  chodeb.  Zde  se  nechte  opět bacit

strážcem.  Procitnete  v  kleci,  ze  které  se  dostanete  tak, že přemluvíte

německého vojáka Jacka, aby vás pustil(1,1).  Jděte do jeho komůrky a důkladně

si s ním pohovořte. Jděte do cely,  zde seberte vosk WAX, desku PLAGUE a válec

do mechanických varhan PIANOLA ROLL. Pak  sejděte do kostela. Zde si promluvte

s rozjímajícím  rytířem  (3,3,2,2,2,1).  Do  sloupu  vpravo  od  oltáře vložte

PIANOLA ROLL. Jděte  do planetária a vložte SHIELD  II do připraveného otvoru.

Vraťte  se do  kostela a  v místě  oltáře se  propadněte do dalšího podzemního

komplexu. Jděte směrem  k místnosti s dinosaurem a  seberte kovovou tyčku PIN.

Jděte  přibližně  na  místo  odkud  jste  se  propadli  z kostela a vylezte po

žebříku nahoru do malé komůrky. Zde  použijte PIN na malou krychličku na stěně

u žebříku. Seberte pytel mouky FLOUR. Slezte dolů a mlýnské kolo strčte směrem

k místnosti s dinosaurem.  Vylezte opět po žebříku a  jděte do kuchyně. Můžete

odprásknout  Mammaliana.  Otevřete  pec,  stiskněte  tlačítko  na  jejím  boku

a otevřete  formu.  Do  formiček  označených  jako  Spear  Motif,  Lion  Motif

a Feathered Motif  nasypte mouku FLOUR.  Zavřete formu, stiskněte  tlačítko na

boku pece  a zapřete dvířka. Pak  opět dvířka otevřete, stiskněte  tlačítko na

boku pece, otevřete formu a vyjměte upečené sušenky (TALLUM WAFER, MAIK WAFER,

TOBIAS WAFER). Odejděte z kuchyně do místnosti s hodinami. Zde se budete muset

spolehnout  na  sebe.  Za  pomocí  pák  a  uhýbání  do bočních uliček projděte

hodinami  až  na  druhou  stranu.  Pákou  zresetujte  stav  hodin a vydejte se

naprosto stejnou cestou  zpět. Hned v první uličce  napravo nezapomeňte sebrat

nárameník  z  brnění  SHOULDER.  Nyní  se  vydejte  do  Cobwebovy  (Philipovy)

komůrky. Zde  se v jedné z  květin skrývá jílec meče  HILT. Jděte do místnosti

s dinosaurem a  nastupte do výtahu,  vyjeďte dvě patra  a vlezte do  Gefryeovy

pracovny.  Duchovi,  který  se  objeví,  odpovídejte  (1,2,1,1). Do obrovských

dveří s  motivem úst pak vpravte  všechny sušenky co jste  upekli. Zatlačte na

sochu  a seberte  klíč ORNATE  KEY. Vydejte  se do  kuchyně a maličkým výtahem

sjeďte do spižírny,  v jednom z visících kusů masa  je ukryt třetí štít SHIELD

III. Jděte  do katedrály a chvilku  se hoňte s dinosaurem.  Až toho budete mít

dost, tak  jděte do hrobky.  Zde se umístěte  za mříž a  čekejte až dinosaurus

propadne stropem. Pozor, dinosaurus propadne teprve tehdy, když budete stát za

mříží těsně před  vytesaným portrétem rytíře. Vraťte se  do katedrály a vlezte

do  centrální místnůstky  s varhanním  manuálem. Zde  uvolněte, jenž přidržuje

řetěz na spouštění píšťal. Vylezte ven do katedrály a seberte tyč BRASS LEVER.

Vyšplhejte na  vrchol zvonice a  SHIELD III vložte  do jeho kamenného  obrazu.

Seberte SHIELD III a jděte do planetária a vložte SHIELD III do otvoru v zemi.

Jděte  do místnosti  s modely.  Naproti  dveřím  visí kamenný  štít. V  něm se

nachází maličká klíčová dírka KEYHOLE. Na  tu použijte ORNATE KEY. Místnost se

celá otočí a objeví se modely  některých Aeterniských místností. V modelech si

především otevřete všechny dveře a  zaplavte nižší patra zvonice. Přes zvonici

se vydejte  do katedrály a  vejděte do varhaníkovy  komůrky. Ze stolu  seberte

klíč MEDALLION  KEY a z  krabičky vyndejte brož  BROOCH. Sejděte do  místnosti

s mlýnským  kolem a  stiskem páčky  jej zastavte.  Vyjděte zpět do varhaníkovy

komůrky a na páku čouhající ze země použijte BRASS LEVER a stiskněte ji. Jděte

opět  dolů a  spusťte kolo.  Vraťte se   do chrámové  lodě a  zjistíte, že  se

odsunula čelní  deska s erby.  Jděte na toto  odkryté místo, odsuňte  kamennou

desku  a  slezte  do  podzemí.  Obejděte  spícího  dinosaura, nadzvedněte mříž

a zajistěte  ji páčkou.  Seberte čtvrtý   štít SHIELD  IV a  trochu poškádlete

vašeho rozpůleného předchůdce. Pokračujte do další místnosti.


GEFRYEOVA CESTA


Sjeďte ledovou  skluzavkou do místnosti plné  jedovatého plynu. Pomocí kompasu

se dejte  na severozápadní konec  místnosti. Odstraňte ledový  nános ze dveří,

proběhněte přes  ně a zahněte  doprava po schodech  do Malikovy pracovny.  Zde

postupně zatáhněte za pravou, pak prostřední  a nakonec za levou páku. Vyhněte

se oživlé fosílii  a vejděte do tajného otvoru objevivšího  se v knihovně. Než

se fosílie  utopí u zvonice, seberte  kamenné pouzdro FOLIO FOLDER  a Malikovy

záznamy MALIK NOTES. Odeberte se ke zvonici. Vylezte na její vrchol a prolezte

kamenným obrazem štítu. Ocitnete se v  místnosti s modely. Zde použijte SHIELD

IV na kamenný štít. Jděte do  planetária. Zde si stoupněte na kamenný výstupek

a vložte SHIELD IV do  otvoru v zemi. Až se objeví otvor  v zemi, seberte dýku

KNIFE a sejděte dolů. Zde se  černým otvorem propadněte do místnosti s grálem.

Prohlédněte  si strop  a zjistěte  nad  kterou  dlažkou se  ve stropě  nachází

krychlový otvor.  Seberte grál GRAIL  a urychleně se  běžte postavit na  dříve

vyhlédnutou dlažku (  je o něco vyšší než ostatní  dlaždice ). Až sjede strop,

projděte dveřmi a  nechte se vyvézt ke zvonici. Jděte  do místnosti s mlýnským

kolem.  To zastavte  a přejděte  do místnosti  s mumií.  Jedovatý plyn  rychle

vyvětrá, stačí jenom opustit místnost a  zase se vrátit. Mumii seberte prsten.

Vraťte  se do  hrobky a  za mříží  použijte na  oraz rytíře  RING, HILT, KNIFE

a SHOULDER. Vlevo od této podobizny se otevře malá skříňka, kde jsou dokumenty

vyjasňující  tento  případ.  Nyní  bude  v  katedrále otevřen poslední východ.

Ocitnete se  v malém bludišti. Shlédněte  souboj a pak pokračujte  chodbou. Na

první  odbočce  zahněte  doleva.  Shlédněte  další  souboj.  Na dveře použijte

GRAIL......E N D E


TOBIASOVA CESTA


Přijdete do  maličkého bludiště, které  projdete raz dva  do zatopené jeskyně,

kterou již znáte.  Počkejte až k vám připlave  zesnulý dinosaurus, přejděte po

něm na trám před vámi a pak místnost opusťte skluzavkou vedoucí do kuchyně, ne

průchodem do  Gefreyovy dílny. Z kuchyně  se už známým způsobem  odeberte přes

zásobárnu masa a Gefreyovu pracovnu ke zvonici.


JINÉ ZÍSKÁNÍ PRVÍHO ŠTÍTU


Ve studni u místnosti s jeřábem  nastavte pravou železnou rouru pod levou tak,

že levá roura  bude zasunuta do prostředního a  pravá do předposledního otvoru

shora. Pokud vše  probíhalo tak jak má, uslyšíte zvuk  tekoucí vody. V lázních

můžete projít pravým  z rozbitých zrcadel. V zrcadlově  téměř stejné místnosti

jste předchozí  manipulací s rourami vypustili  bazének u levé stěny.  Na jeho

dně najdete  optickou čočku PRISM,  kterou vložíte do  kamenné knihy čouhající

z malé fontánky uprostřed  místnosti. Fontánka vyjede o něco  výš a vytlačí ze

sebe maličké kukátko. Vystupte na balisádu rozprostírající se v této místnosti

nad zrcadly,  seberte ze země dvě  části malby a spolu  s částí malby TAPESTRY

PIECE, kterou  jste našli na začátku  hry v dolech, složte  na stěně kompletní

malbu.  Až bude  malba kompletní,  vaše  helma  vám to  ohlásí. Sejděte  dolů,

postavte se před  pozměněnou fontánku uprostřed místnosti tak,  aby jste stáli

čelem k balisádě  a podívejte se do kukátka, které  z fontánky vyjelo. Uvidíte

zprávu od archanděla Azraela a zároveň se po vaší levici otevře část stěny, ve

které je ukryt druhý SHIELD I.


JINÉ ZÍSKÁNÍ DRUHÉHO ŠTÍTU.


Před kruhovou místností  ve které potkáte Edgara, je  malé zamřížované okénko,

které můžete  otevřít pomocí SHIP LEVER,  kterou jste sebrali z  lodi. Nic vám

nebrání sebrat SHIELD II.


JINÝ ŮTĚK Z AETERNISU


Z kruhové místnosti  s mumií se  odeberte vzhůru do  malého pokojíčku. V  jeho

horní části vložte  svatý grál do výklenku ve zdi  a vzniklým otvorem prolezte

do  jednoduchého  shluku  chodeb.  Chodbami  dojděte  k  východu,  který  opět

otevřete  použitím  grálu.  V  další  místnosti  už  jen opět přitisknete grál

k symbolu na dveřích, dveře otevřete a jste venku.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.