1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Atlantis: The Lost Empire
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Atlantis: The Lost Empire - návod

Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.



1) PŘÍJEZD NA ATLANTIS


Vyběhněte po schodech  k nádrži a stráži u dalších  schodů ukažte svůj odznak.

Vyjděte po schodech na nádvoří a  dalšími schody vlevo nahoru. Na druhé straně

budovy v prvním  patře vstupte do sálu. Promluvte si  s Agatou. Ihned po, nebo

během rozhovoru vpadnou do místnosti Lascoyt a Meljanz se zprávou, že královna

Rhea byla  unesena. Po rozhovoru vám  Meljanz přikáže, abyste mu  podali víno.

Odmítněte a  promluvte si s Agatou  o tom, jak byla  unesena. Nabídněte Agatě,

že únos objasníte a přijměte její misi. Teď běžte až dolů před palác, kde jste

začínali. Jděte podél  hradeb, mezi stromy a po cestě  až na místo, kde můžete

uhnout doprava k pobřeží. Na molu si  promluvte s rybářem Actyonem a ukažte mu

odznak. Actyon  vám sdělí zajímavé  informace o únosu  a věnuje vám  náušnici.

Vraťte se do  města; stráže před nádvořím vás vezmou  k princi Creonovi. Creon

se zeptá, zda jste objevili něco  zajímavého. Odpovězte, že ne. Běžte k Agatě.

O všem si promluvte a ukažte jí  náušnici. Vyjděte ven a seběhněte na nádvoří.

Cestou si můžete promluvit s Garcelosem, který je v jednom výklenku na ochozu,

ale není to nutné. Důležitý je rozhovor s Lascoytem v rohu nádvoří. Se vším se

mu  svěřte a  ukažte mu  náušnici.  Nakonec  od něj  dostanete symbol  jehněte

a zároveň  vám poradí,  jak se  dostat tajnou  chodbou do  podhradí do hospody

Scarlet Cockerel, aniž by vás viděly stráže. Chviličku počkejte, až Lascoyt za

rohem  zabaví stráž  a rychle  vklouzněte dveřmi  do budovy.  Uvnitř se rychle

přesuňte  ke dveřím  vlevo. Až   uslyšíte kroky  stráže, rychle  proběhněte do

chodby a jděte po schodech vlevo nahoru. V hořejší místnosti běžte až k místu,

odkud můžete  dvěma pákami ovládat symboly  nebeských těles. Pravou posouvejte

Měsíc a Zemi  tak dlouho, až se na  Měsíci objeví malá šipka. Teď  levou pákou

posouvejte  Slunce okolo  Měsíce, dokud  se všechny  symboly nerozsvítí. Pokud

byste měli  problémy, klepněte 34x  na horní  část  levé páky a  35x na pravou

páku. Tím otevřete tlamu lva na  druhé straně místnosti. Jehně použijte na lví

tlamu.  Vstupte  do  otevřené  tajné  místnosti.  K  otevření protějších dveří

použijte náušnici. V malé místnosti vyskočte oknem z paláce do města.


2) ZRADA


Vyjděte po  schodech z malé  uličky a jděte  podél dvou zahrad.  Pak se otočte

dvakrát doprava a vystupte po schodech protilehlého domku. Na zábradlí seberte

květináč. Dole  pod místem, kde  jste sebrali květináč,  se pod vámi  prochází

stráž.  Trefit stráž  květináčem je   trochu obtížná  věc. Počkejte,  až půjde

stráž  doprava  a  přibližně  uprostřed  cesty  klepněte květináčem přesně nad

hlavou stráže. Když se to nepovede, zkoušejte to dál, protože jiná cesta není.

Po omráčení  stráže běžte dolů  a seberte jí  nůž. Za rohem  vejděte do cílové

hospody. Promluvte si  s Lascoytem. Když dovnitř vtrhne  Meljanz, promluvte si

také s  ním. Až skončí rozhovor,  musíte rychle vyběhnout nahoru  po schodech,

přeříznout nožem  provaz na zábradlí a  skočit směrem na Meljanze.  Venku před

hospodou se ihned otočte doprava -  uvidíte mizející Agatu. Rychle běžte za ní

do malé  zahrady napravo. Promluvte si  s ní, domluví si  s vámi další schůzku

v protější zahradě. Vezměte  žebřík a použijte ho na  vedlejší lavičku. Na zdi

udělejte krok  vpravo a znovu použijte  žebřík na okno před  vámi. Z místnosti

běžte do malé chodbičky, tam se na zemi válí zahnutá tyč. Pomocí tyče vyndejte

symbol myši  ze špatně viditelného výklenku  v pravé stěně, čelem  k ilustraci

kočky. Myš použijte  na dutinu vedle ilustrace kočky  na zdi. Projděte tajnými

dveřmi  ke krysaři  vpravo. Promluvte  si  s  krysařem a  porazte ho  v trapně

jednoduché hře.  Za odměnu se propadnete  do sálu s delfínem.  Na jednom konci

místnosti klepněte  na symbol hvězdy  ve zdi. Tím  se otevře otvor  ve stropě.

Vezměte ze  sochy trojzubec a  použijte ho na  díru ve stropě.  Vyslechněte si

rozhovor Creona  a Gimbase. Vraťte  se k delfínovi,  vraťte trojzubec a  znovu

stiskněte  symbol hvězdy.  Proběhněte do  dlouhé galerie,  počkejte, až  okolo

projde  stráž do  pokoje se  lvem a  jděte rovně  až do  knihovny. Opatrně  se

přibližte  ke  stráži  (třetí  zavrzání  =  smrt)  a  shoďte  na  stráž police

s pergameny. Vyskočte oknem  do zahrady, tam už čeká Agata.  Promluvte si s ní

a až  zrádce přivede  stráže, použijte   na ozbrojence  svůj nůž.  Mrtvé Agatě

vezměte  z ruky  náramek. Přes  zahradu se  žebříkem a  známou cestou přes zeď

a tajnou chodbu se  přesuňte do místností se lvem. Jděte  na dolní část schodů

a až uslyšíte druhou ozvěnu kroků stráží, běžte dopředu, doprava a dveřmi ven.

Na nádvoří projděte dveřmi vpravo k  výtahu. Pomocí páky vyjeďte nahoru a přes

most  běžte do  hangáru. Na  první levé  lodi uvidíte  symbol mořského koníka.

Vylezte na loď, na sedačku a otočte  se. Po krátkém spánku vás probudí Hector.

Promluvte si s ním a ukažte mu náramek od Agaty.


3) CARBONEK


V lesíku najděte  malý můstek a vlezte  do přilehlé jeskyně. Klepněte  na vodu

a proplavte do další jeskyňky, tam vyřešte jednoduchý puzzle s hadem. Cílem je

poskládat  tělo vnitřního  hada tak,   aby kopírovalo  tělo hada  vnějšího. Až

vylezete z krbu, ukažte odznak kuchařce.  Otevřte truhlici a oblečte si roucho

kněžek. Ze stolu vezměte nádobu s  pivem. Teď můžete vyjít z kuchyně. Kdykoliv

vás bude otravovat stráž, dejte jí  napít piva. Chodbami dojděte až před celu,

kde je  vězněna královna Rhea. Ke  dveřím se musíte přiblížit  chodbou nejvíce

vlevo.  Pokud teď  budete chtít  jít  přímo  ke dveřím,  budete svědky  malého

rozhovoru  Gimbase a  velitele gardy.   Na místě,  kde právě  stojíte, najdete

o stěnu opřenou dřevěnou tyč. Běžte ke stráži, nabídněte jí pivo a majzněte ji

tyčí. Vtáhněte  tělo stráže do nyní  už přístupné cely a  seberte jí oblečení.

Promluvte si s královnou a dejte jí  oblečení kněžky. Ještě jí řekněte, aby si

sundala zlatou masku; pak můžete bez obav vyrazit ke kuchyni. Stráži u kuchyně

odpovězte druhou odpovědí  a opusťte komplex krbem. Vylezte  z jeskyně a běžte

doleva, až dolů  z kopce. Co nejkratší cestou  běžte ke vzducholodi. Promluvte

si  s Hectorem  a vyprovokujte  stráže hlídající  vzducholoď. Rychle  utíkejte

lesem ke  skalnímu masívu (lehce  vpravo) až dozadu  ke skalní stěně,  kde vás

záhadný hlas vyzve, abyste zavřeli oči.  Čekejte, až vás hlas vyzve k otevření

očí  a běžte  dopředu. V  jeskyni  si  promluvte s  čarodějnicí a  vyřešte dva

puzzly. Nejdříve poskládejte ozubená kola tak, aby po zatáhnutí za pravou páku

vypadlo  vejce. Až  budou vejce  4, následuje  druhý puzzle.  Musíte umístit 4

vejce  do děr  v bludišti  a ke  každému vejci  dovést stejně  barevného hada.

Přitom se  cestičky hadů nesmějí  ani jednou zkřížit.  Po trošce řečí  s bábou

najděte v lese opět můstek a za ním vylezte vlevo na kopeček. U stromu seberte

luk a  šípy. Teď běžte  podél potůčku až  k místu, kde  je na kameni nakreslen

symbol divočáka. To je místo, kde lze potok přebrodit. Namočte luk ve vodě. Na

vedlejší cestě teď  bude pobíhat bílý divočák. Najděte  místo, odkud můžete na

probíhajícího divočáka střílet. Nejdřív si nastavte výšku střelby, tzn. nechte

prase  jednou proběhnout  a zkuste  párkrát naslepo  vystřelit do místa přesně

uprostřed cesty.  Až bude prase přesně  uprostřed a zároveň před  vaším lukem,

vystřelte.  Mně se  prase podařilo  sestřelit na  osmý pokus.  Praseti seberte

z nosu kruh a  až zmizí, použijte prášek od čarodějnice  na krví nasáklou zem.

Běžte zpátky  k čarodějnici a  oboje jí dejte.  Po delším snu  vás čarodějnice

probudí  a  řekne  vám  o  skrytém  pokladu  v  paláci Atlantis, který najdete

u stromu (tree of the First). Kněžka-pilot vás pak odveze zpátky na Atlantidu.


4) HLEDÁNÍ STROMU


Přiletíte k rybáři a přenocujete u něj.  Ráno běžte do města a přes zahradu se

žebříkem vlezte  do paláce. Znovu si  vytáhněte tyčí myš a  dejte ji do dutiny

u kočky  na stěně.  U krysaře  vyřešte další  puzzle (tentokrát spíše akčnější

podoby) a dostanete skleněnou kuličku. Propadnete se do chodby. Otočte se a ve

stěně najděte v dolní části malý  otvor; vložte do něj kuličku. Zapamatujte si

barevnou kombinaci symbolů a běžte chodbou  na druhou stranu. Otevřte dveře do

pokoje, kde vás očekává Meljanz se stráží. Rychle seberte vázu vlevo, hoďte ji

po  stráži a  klepněte Meljanzovi   kurzorem mezi  nohy. Běžte  dveřmi vpravo.

V místnosti se ihned otočte, vedle dveří  seberte kopí a zablokujte jím dveře.

Běžte za trůn. Jestli jste si dobře zapamatovali barevnou kombinaci symbolů ve

stěně,  snadno  vyřešíte  následující  puzzle.  Jestli  ne,  pohněte  červeným

symbolem třikrát, modrým čtyřikrát, žlutým sedmkrát, zeleným šestkrát a je to.

Sejděte dolů.  Na rozcestí pod  trůnem se  dejte  levou chodbou a  na konci po

schodech nahoru.  Uprostřed místnosti vyplňte danými  kousky nejmenší obrazec.

Až se vám to podaří, objeví se v jednom výklenku socha, na jejímž těle najdete

další kousek skládačky.  Postupně tak vysunete čtyři sochy.  Poslední socha je

ještěr. Klepněte  na ústa a  pak znovu na  vysunutý jazyk. Dostanete  se až na

schody  měsíční  věže.  V  mezipatře  věže  najdete  ve  výklenku zahradnickou

vidličku.  Vylezte  až  na  vrchol  věže,  tam  je  hledaný strom. Obejděte ho

a vidličkou  se  porýpejte  v  zemi.  Najdete  křišťálovou kouli. Běžte zpátky

dolů, kde se vám v místnosti se  sochami zjeví v kouli čarodějnice a řekne vám

o místu,  které symbolizuje  bílý medvěd.   Vraťte se  na rozcestí  pod trůnem

a dejte se  protilehlou levou cestou.  Použijte vidličku na  puzzle a přesuňte

kostky  tak,  aby  utvořily  obrys  jabloně.  Ocitnete  se před hradbami města

a odtud běžte k  rybáři. Všechno mu povězte. Rybář vám  poradí, že vás převeze

jeho dcera Anna a dá vám pilotní  krystal své matky. Vraťte se do místa, odkud

jste vylezli a vyřešte další puzzle s přesouváním kostiček.


5) HLEDÁNÍ ANNY


Vraťte  se  na  rozcestí  pod  trůnem  a  dejte  se poslední chodbou. Na konci

vyřešte poslední kostičkový  puzzle a vstupte do galerie  vedoucí ke knihovně.

Běžte do místnosti se lvem, nastavte  znovu správně planety, použijte na tlamu

lva jehně a  náušnici na dveře v tajné chodbě.  Vyskočte oknem ven a promluvte

si se ženou u schodů, po kterých jste šli pro květináč. Ta vám řekne, kde Annu

najdete.  Běžte  do  domku  napravo  od  schodů  vedoucích  z  města k nádrži.

Promluvte si s Lonou  a přesvědčte ji, že chce Annu vidět  Creon. Až Lona Annu

zavolá,  vyjděte s  ní ven.  Lona vám  však nevěří  a uteče.  Běžte do hospody

Scarlet Cockerel, kde  Annu zadržuje Meljanz. Vejděte do  hospody a přesvědčte

tupého Servaga,  aby pohlídal Garcelose. Když  se vám to podaří,  běžte nahoru

a vyslechněte si  rozhovor v pokoji  na konci chodby.  Schovejte se do  jiného

pokoje  před Lascoytem,  jenž vyjde  z místnosti,  kde je  Meljanz s Annou. Až

Lascoyt  odejde,  vejděte  k  Anně  se  Servagem  (ten mezitím přijde nahoru).

Promluvte s Annou  o Creonovi. Mluvte se Servagem o  Creonovi a Meljanzovi tak

dlouho, až ho přesvědčíte, že v případě spolupráce se stane kapitánem palácové

gardy.  Servage teď  pohlídá Meljanze  a  vy  s Annou  odejděte do  zahrady se

žebříkem. Ukažte  odznak a dejte jí  krystal její matky. Teď  už s vámi půjde.

Žebříkovou cestou se dostaňte až do místnosti se lvem. Vyhněte se strážím dole

a vyjděte na  nádvoří. Otevřte dveře  k výtahu a  vyjeďte nahoru. Abyste  Annu

před stráží  na mostě zamaskovali, seberte  v jednom rohu místnosti  s výtahem

pytel a Annu přesvědčte, aby do něj  vlezla. Promluvte si se stráží, která vám

musí uvěřit, že  v pytli je královna, kterou jdete  utopit. V hangáru běžte na

loď kde Anna vyleze z pytle. Vzhůru na sever.


6) ŠPICBERKY


Jakmile přistanete,  běžte do vesnice a  promluvte si s náčelníkem.  Ukažte mu

odznak. Náčelník vás vezme do kultovního iglú, kde vám vysvětlí historii svého

lidu. V  momentě, kdy se  Anna dotkne dřevěné  desky s mapou  vesnice (spousta

různě označených  iglú), náčelník se  naštve a zavolá  stráž. Probudíte se  ve

vězeňském iglú. Nožem odřízněte provaz z  dřevěného trámu a použijte ho na tyč

na zemi. Tyč použijte na strop a vylezte ven z iglú. Obejděte vesnici a vlezte

znovu  do osvětleného  iglú. Seberte  na zemi  tři kusy  dřeva a  prozkoumejte

dřevěnou  desku s  mapou vesnice.  Obzvláště si  všimněte iglú,  pod kterým je

nakreslen  symbol člověka.  Je to  třetí  iglú  napravo od  cesty do  vesnice.

Najděte toto iglú  a uvnitř poskládejte dřeva do  symbolu hvězdy podle symbolů

na  zemi. Jděte  dolů, pak  vpravo a  chvíli sledujte  obřad. Až  vás Eskymáci

uvidí,  rychle utíkejte  do druhé  chodby. Až  vběhnete do  místnosti z  druhé

strany,  zavřete  za  sebou  dveře.  Seberte  zlatou  masku  ze  sochy a běžte

k druhému  východu. Vesničani  si teď  myslí,  že  jste bůh  a nechají  vás na

pokoji. Nožem přeřízněte  Anina pouta. Promluvte si s  Annou o krystalu, který

může aktivovat  oko sochy. Až  se Anna podívá  do oka sochy,  uvidí šesticípou

hvězdu. Rychle najděte skleněný symbol hvězdy  na zemi a klepněte na něj. Dále

klepejte  na symboly  dítěte, muže,  ženy a  Slunce. Až  budete u Měsíce, Anna

uvidí v oku podivnou sošku, symbolizující místo. Seberte sošku z oltáře. Jděte

s Annou zpátky k lodi. Po útoku vzducholodí  přijdete o Annu i loď. Až bude po

všem,  jděte směrem  k jeskyni  s  medvědem.  Přibližte se  k němu  ze strany,

nikoliv ze předu! Když vás medvěd uvidí, rychle utíkejte ke skalce mezi kopci.

Oběhněte  ji  a  projděte  jeskyní   na  druhou  stranu  kopce.  Promluvte  si

s nepřátelským pilotem Jomarem. Po rozhovoru spolu odletíte.


7) PARA NUA


Až se  vysekáte, promluvte si  s Jomarem a  pak s místním  králem Hona Ly. Aby

král  rozsoudil, kdo  lže a  kdo mluví  pravdu, uspořádá  krabí závody.  Běžte

trochu níž  a klepněte na  koš s  kraby.  Pro závod si  vždy vyberte červeného

kraba. Když třikrát vyhrajete, můžete běžet  k soše ležící na zemi a promluvit

si s náčelníkem. Přiletí Hector, vy si  s ním promluvte a běžte sebrat provaz,

který je u  krabů. Použijte ho na ležící sochu.  Vylezte na loď. Po nezdařeném

pokusu běžte ke  katamaranu dole a poproste náčelníkovu dceru  o pomoc. Teď už

se vám podaří sochu postavit. Až  vás náčelník požádá, aby tady Hector zůstal,

odpovězte - ano. Běžte do katamaranu a náčelníkova dcera vás odveze na Muriu.


8) MURIA


Vyřešte puzzle u sochy (zleva  doprava). Sochy: modrá, červená, žlutá, zelená.

Zvířata:  pták, prase,  ryba, krab.  Symboly: Země,  souhvězdí, Měsíc, Slunce.

Běžte  do tunelu  a nechte  se v  jedné chodbě  zabít přízrakem Creona. Ukažte

křišťálovou  kouli ženě  u stavu  uprostřed místnosti.  Nechte se ještě jednou

zabít  přízrakem Creona.  Po chvíli  zmatku se  objevíte v  místnosti, kde  si

promluvíte s kostrou,  která vám všechno, vysvětlí. Až  získáte šedou kuličku,

otočte se  a klepněte na  barevně odlišený kámen  v zemi. Na  balkoně použijte

protilehlý  zelený kámen.  V místnosti  s věží  běžte do  předpokoje a seberte

lucernu, pak zpět k věži. Použijte lucernu a šedou kuličku na věž. Klepněte na

díru v zemi. Seberte krystal. Vylezte do lodi a odjeďte.


9) ZKÁZA ATLANTIDY


Přistanete u rybárny.  Promluvte si s rybářem v jeho  domku. Vraťte se na loď.

Až  se dostanete  těsně ke  Creonově  lodi,  vyskočte na  její palubu  a nožem

osvoboďte Annu.  Ve chvíli, kdy vás  bude chtít Meljanz shodil,  rychle uhněte

doleva. Přeskočte s  Annou na svou loď. Teď  se musíte dostat do paláce  až ke

krysaři.  Promluvte si  s ním  a běžte  do druhého  patra knihovny.  Po ochozu

dojděte  na  místo,  odkud  můžete  vyjmout  oko  z  kostry  kosatky. Běžte do

místnosti  s delfínem  a použijte  oko  kosatky  na oko  delfína. Jděte  dolů.

V labyrintu   se  vyhýbejte   místům,  kde   se  zjeví   Minotaurus.  Postupně

prokličkujte  až do  místnosti uprostřed,  tam vás  čeká Creon.  Použijte svůj

krystal  na dělo  u Creona.  Prolezte dírou  za prchajícím  Creonem a použijte

krystal na kovovou hlavu. Vraťte se  zpátky do předešlé místnosti a seberte ze

země  křišťálovou  kouli  (je  strašně  prťavá).  Použijte  kouli  na  slizkou

příšeru. Hotovo. Denning Out.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.