Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.
1) PŘÍJEZD NA ATLANTIS
Vyběhněte po schodech k nádrži a stráži u dalších schodů ukažte svůj odznak.
Vyjděte po schodech na nádvoří a dalšími schody vlevo nahoru. Na druhé straně
budovy v prvním patře vstupte do sálu. Promluvte si s Agatou. Ihned po, nebo
během rozhovoru vpadnou do místnosti Lascoyt a Meljanz se zprávou, že královna
Rhea byla unesena. Po rozhovoru vám Meljanz přikáže, abyste mu podali víno.
Odmítněte a promluvte si s Agatou o tom, jak byla unesena. Nabídněte Agatě,
že únos objasníte a přijměte její misi. Teď běžte až dolů před palác, kde jste
začínali. Jděte podél hradeb, mezi stromy a po cestě až na místo, kde můžete
uhnout doprava k pobřeží. Na molu si promluvte s rybářem Actyonem a ukažte mu
odznak. Actyon vám sdělí zajímavé informace o únosu a věnuje vám náušnici.
Vraťte se do města; stráže před nádvořím vás vezmou k princi Creonovi. Creon
se zeptá, zda jste objevili něco zajímavého. Odpovězte, že ne. Běžte k Agatě.
O všem si promluvte a ukažte jí náušnici. Vyjděte ven a seběhněte na nádvoří.
Cestou si můžete promluvit s Garcelosem, který je v jednom výklenku na ochozu,
ale není to nutné. Důležitý je rozhovor s Lascoytem v rohu nádvoří. Se vším se
mu svěřte a ukažte mu náušnici. Nakonec od něj dostanete symbol jehněte
a zároveň vám poradí, jak se dostat tajnou chodbou do podhradí do hospody
Scarlet Cockerel, aniž by vás viděly stráže. Chviličku počkejte, až Lascoyt za
rohem zabaví stráž a rychle vklouzněte dveřmi do budovy. Uvnitř se rychle
přesuňte ke dveřím vlevo. Až uslyšíte kroky stráže, rychle proběhněte do
chodby a jděte po schodech vlevo nahoru. V hořejší místnosti běžte až k místu,
odkud můžete dvěma pákami ovládat symboly nebeských těles. Pravou posouvejte
Měsíc a Zemi tak dlouho, až se na Měsíci objeví malá šipka. Teď levou pákou
posouvejte Slunce okolo Měsíce, dokud se všechny symboly nerozsvítí. Pokud
byste měli problémy, klepněte 34x na horní část levé páky a 35x na pravou
páku. Tím otevřete tlamu lva na druhé straně místnosti. Jehně použijte na lví
tlamu. Vstupte do otevřené tajné místnosti. K otevření protějších dveří
použijte náušnici. V malé místnosti vyskočte oknem z paláce do města.
2) ZRADA
Vyjděte po schodech z malé uličky a jděte podél dvou zahrad. Pak se otočte
dvakrát doprava a vystupte po schodech protilehlého domku. Na zábradlí seberte
květináč. Dole pod místem, kde jste sebrali květináč, se pod vámi prochází
stráž. Trefit stráž květináčem je trochu obtížná věc. Počkejte, až půjde
stráž doprava a přibližně uprostřed cesty klepněte květináčem přesně nad
hlavou stráže. Když se to nepovede, zkoušejte to dál, protože jiná cesta není.
Po omráčení stráže běžte dolů a seberte jí nůž. Za rohem vejděte do cílové
hospody. Promluvte si s Lascoytem. Když dovnitř vtrhne Meljanz, promluvte si
také s ním. Až skončí rozhovor, musíte rychle vyběhnout nahoru po schodech,
přeříznout nožem provaz na zábradlí a skočit směrem na Meljanze. Venku před
hospodou se ihned otočte doprava - uvidíte mizející Agatu. Rychle běžte za ní
do malé zahrady napravo. Promluvte si s ní, domluví si s vámi další schůzku
v protější zahradě. Vezměte žebřík a použijte ho na vedlejší lavičku. Na zdi
udělejte krok vpravo a znovu použijte žebřík na okno před vámi. Z místnosti
běžte do malé chodbičky, tam se na zemi válí zahnutá tyč. Pomocí tyče vyndejte
symbol myši ze špatně viditelného výklenku v pravé stěně, čelem k ilustraci
kočky. Myš použijte na dutinu vedle ilustrace kočky na zdi. Projděte tajnými
dveřmi ke krysaři vpravo. Promluvte si s krysařem a porazte ho v trapně
jednoduché hře. Za odměnu se propadnete do sálu s delfínem. Na jednom konci
místnosti klepněte na symbol hvězdy ve zdi. Tím se otevře otvor ve stropě.
Vezměte ze sochy trojzubec a použijte ho na díru ve stropě. Vyslechněte si
rozhovor Creona a Gimbase. Vraťte se k delfínovi, vraťte trojzubec a znovu
stiskněte symbol hvězdy. Proběhněte do dlouhé galerie, počkejte, až okolo
projde stráž do pokoje se lvem a jděte rovně až do knihovny. Opatrně se
přibližte ke stráži (třetí zavrzání = smrt) a shoďte na stráž police
s pergameny. Vyskočte oknem do zahrady, tam už čeká Agata. Promluvte si s ní
a až zrádce přivede stráže, použijte na ozbrojence svůj nůž. Mrtvé Agatě
vezměte z ruky náramek. Přes zahradu se žebříkem a známou cestou přes zeď
a tajnou chodbu se přesuňte do místností se lvem. Jděte na dolní část schodů
a až uslyšíte druhou ozvěnu kroků stráží, běžte dopředu, doprava a dveřmi ven.
Na nádvoří projděte dveřmi vpravo k výtahu. Pomocí páky vyjeďte nahoru a přes
most běžte do hangáru. Na první levé lodi uvidíte symbol mořského koníka.
Vylezte na loď, na sedačku a otočte se. Po krátkém spánku vás probudí Hector.
Promluvte si s ním a ukažte mu náramek od Agaty.
3) CARBONEK
V lesíku najděte malý můstek a vlezte do přilehlé jeskyně. Klepněte na vodu
a proplavte do další jeskyňky, tam vyřešte jednoduchý puzzle s hadem. Cílem je
poskládat tělo vnitřního hada tak, aby kopírovalo tělo hada vnějšího. Až
vylezete z krbu, ukažte odznak kuchařce. Otevřte truhlici a oblečte si roucho
kněžek. Ze stolu vezměte nádobu s pivem. Teď můžete vyjít z kuchyně. Kdykoliv
vás bude otravovat stráž, dejte jí napít piva. Chodbami dojděte až před celu,
kde je vězněna královna Rhea. Ke dveřím se musíte přiblížit chodbou nejvíce
vlevo. Pokud teď budete chtít jít přímo ke dveřím, budete svědky malého
rozhovoru Gimbase a velitele gardy. Na místě, kde právě stojíte, najdete
o stěnu opřenou dřevěnou tyč. Běžte ke stráži, nabídněte jí pivo a majzněte ji
tyčí. Vtáhněte tělo stráže do nyní už přístupné cely a seberte jí oblečení.
Promluvte si s královnou a dejte jí oblečení kněžky. Ještě jí řekněte, aby si
sundala zlatou masku; pak můžete bez obav vyrazit ke kuchyni. Stráži u kuchyně
odpovězte druhou odpovědí a opusťte komplex krbem. Vylezte z jeskyně a běžte
doleva, až dolů z kopce. Co nejkratší cestou běžte ke vzducholodi. Promluvte
si s Hectorem a vyprovokujte stráže hlídající vzducholoď. Rychle utíkejte
lesem ke skalnímu masívu (lehce vpravo) až dozadu ke skalní stěně, kde vás
záhadný hlas vyzve, abyste zavřeli oči. Čekejte, až vás hlas vyzve k otevření
očí a běžte dopředu. V jeskyni si promluvte s čarodějnicí a vyřešte dva
puzzly. Nejdříve poskládejte ozubená kola tak, aby po zatáhnutí za pravou páku
vypadlo vejce. Až budou vejce 4, následuje druhý puzzle. Musíte umístit 4
vejce do děr v bludišti a ke každému vejci dovést stejně barevného hada.
Přitom se cestičky hadů nesmějí ani jednou zkřížit. Po trošce řečí s bábou
najděte v lese opět můstek a za ním vylezte vlevo na kopeček. U stromu seberte
luk a šípy. Teď běžte podél potůčku až k místu, kde je na kameni nakreslen
symbol divočáka. To je místo, kde lze potok přebrodit. Namočte luk ve vodě. Na
vedlejší cestě teď bude pobíhat bílý divočák. Najděte místo, odkud můžete na
probíhajícího divočáka střílet. Nejdřív si nastavte výšku střelby, tzn. nechte
prase jednou proběhnout a zkuste párkrát naslepo vystřelit do místa přesně
uprostřed cesty. Až bude prase přesně uprostřed a zároveň před vaším lukem,
vystřelte. Mně se prase podařilo sestřelit na osmý pokus. Praseti seberte
z nosu kruh a až zmizí, použijte prášek od čarodějnice na krví nasáklou zem.
Běžte zpátky k čarodějnici a oboje jí dejte. Po delším snu vás čarodějnice
probudí a řekne vám o skrytém pokladu v paláci Atlantis, který najdete
u stromu (tree of the First). Kněžka-pilot vás pak odveze zpátky na Atlantidu.
4) HLEDÁNÍ STROMU
Přiletíte k rybáři a přenocujete u něj. Ráno běžte do města a přes zahradu se
žebříkem vlezte do paláce. Znovu si vytáhněte tyčí myš a dejte ji do dutiny
u kočky na stěně. U krysaře vyřešte další puzzle (tentokrát spíše akčnější
podoby) a dostanete skleněnou kuličku. Propadnete se do chodby. Otočte se a ve
stěně najděte v dolní části malý otvor; vložte do něj kuličku. Zapamatujte si
barevnou kombinaci symbolů a běžte chodbou na druhou stranu. Otevřte dveře do
pokoje, kde vás očekává Meljanz se stráží. Rychle seberte vázu vlevo, hoďte ji
po stráži a klepněte Meljanzovi kurzorem mezi nohy. Běžte dveřmi vpravo.
V místnosti se ihned otočte, vedle dveří seberte kopí a zablokujte jím dveře.
Běžte za trůn. Jestli jste si dobře zapamatovali barevnou kombinaci symbolů ve
stěně, snadno vyřešíte následující puzzle. Jestli ne, pohněte červeným
symbolem třikrát, modrým čtyřikrát, žlutým sedmkrát, zeleným šestkrát a je to.
Sejděte dolů. Na rozcestí pod trůnem se dejte levou chodbou a na konci po
schodech nahoru. Uprostřed místnosti vyplňte danými kousky nejmenší obrazec.
Až se vám to podaří, objeví se v jednom výklenku socha, na jejímž těle najdete
další kousek skládačky. Postupně tak vysunete čtyři sochy. Poslední socha je
ještěr. Klepněte na ústa a pak znovu na vysunutý jazyk. Dostanete se až na
schody měsíční věže. V mezipatře věže najdete ve výklenku zahradnickou
vidličku. Vylezte až na vrchol věže, tam je hledaný strom. Obejděte ho
a vidličkou se porýpejte v zemi. Najdete křišťálovou kouli. Běžte zpátky
dolů, kde se vám v místnosti se sochami zjeví v kouli čarodějnice a řekne vám
o místu, které symbolizuje bílý medvěd. Vraťte se na rozcestí pod trůnem
a dejte se protilehlou levou cestou. Použijte vidličku na puzzle a přesuňte
kostky tak, aby utvořily obrys jabloně. Ocitnete se před hradbami města
a odtud běžte k rybáři. Všechno mu povězte. Rybář vám poradí, že vás převeze
jeho dcera Anna a dá vám pilotní krystal své matky. Vraťte se do místa, odkud
jste vylezli a vyřešte další puzzle s přesouváním kostiček.
5) HLEDÁNÍ ANNY
Vraťte se na rozcestí pod trůnem a dejte se poslední chodbou. Na konci
vyřešte poslední kostičkový puzzle a vstupte do galerie vedoucí ke knihovně.
Běžte do místnosti se lvem, nastavte znovu správně planety, použijte na tlamu
lva jehně a náušnici na dveře v tajné chodbě. Vyskočte oknem ven a promluvte
si se ženou u schodů, po kterých jste šli pro květináč. Ta vám řekne, kde Annu
najdete. Běžte do domku napravo od schodů vedoucích z města k nádrži.
Promluvte si s Lonou a přesvědčte ji, že chce Annu vidět Creon. Až Lona Annu
zavolá, vyjděte s ní ven. Lona vám však nevěří a uteče. Běžte do hospody
Scarlet Cockerel, kde Annu zadržuje Meljanz. Vejděte do hospody a přesvědčte
tupého Servaga, aby pohlídal Garcelose. Když se vám to podaří, běžte nahoru
a vyslechněte si rozhovor v pokoji na konci chodby. Schovejte se do jiného
pokoje před Lascoytem, jenž vyjde z místnosti, kde je Meljanz s Annou. Až
Lascoyt odejde, vejděte k Anně se Servagem (ten mezitím přijde nahoru).
Promluvte s Annou o Creonovi. Mluvte se Servagem o Creonovi a Meljanzovi tak
dlouho, až ho přesvědčíte, že v případě spolupráce se stane kapitánem palácové
gardy. Servage teď pohlídá Meljanze a vy s Annou odejděte do zahrady se
žebříkem. Ukažte odznak a dejte jí krystal její matky. Teď už s vámi půjde.
Žebříkovou cestou se dostaňte až do místnosti se lvem. Vyhněte se strážím dole
a vyjděte na nádvoří. Otevřte dveře k výtahu a vyjeďte nahoru. Abyste Annu
před stráží na mostě zamaskovali, seberte v jednom rohu místnosti s výtahem
pytel a Annu přesvědčte, aby do něj vlezla. Promluvte si se stráží, která vám
musí uvěřit, že v pytli je královna, kterou jdete utopit. V hangáru běžte na
loď kde Anna vyleze z pytle. Vzhůru na sever.
6) ŠPICBERKY
Jakmile přistanete, běžte do vesnice a promluvte si s náčelníkem. Ukažte mu
odznak. Náčelník vás vezme do kultovního iglú, kde vám vysvětlí historii svého
lidu. V momentě, kdy se Anna dotkne dřevěné desky s mapou vesnice (spousta
různě označených iglú), náčelník se naštve a zavolá stráž. Probudíte se ve
vězeňském iglú. Nožem odřízněte provaz z dřevěného trámu a použijte ho na tyč
na zemi. Tyč použijte na strop a vylezte ven z iglú. Obejděte vesnici a vlezte
znovu do osvětleného iglú. Seberte na zemi tři kusy dřeva a prozkoumejte
dřevěnou desku s mapou vesnice. Obzvláště si všimněte iglú, pod kterým je
nakreslen symbol člověka. Je to třetí iglú napravo od cesty do vesnice.
Najděte toto iglú a uvnitř poskládejte dřeva do symbolu hvězdy podle symbolů
na zemi. Jděte dolů, pak vpravo a chvíli sledujte obřad. Až vás Eskymáci
uvidí, rychle utíkejte do druhé chodby. Až vběhnete do místnosti z druhé
strany, zavřete za sebou dveře. Seberte zlatou masku ze sochy a běžte
k druhému východu. Vesničani si teď myslí, že jste bůh a nechají vás na
pokoji. Nožem přeřízněte Anina pouta. Promluvte si s Annou o krystalu, který
může aktivovat oko sochy. Až se Anna podívá do oka sochy, uvidí šesticípou
hvězdu. Rychle najděte skleněný symbol hvězdy na zemi a klepněte na něj. Dále
klepejte na symboly dítěte, muže, ženy a Slunce. Až budete u Měsíce, Anna
uvidí v oku podivnou sošku, symbolizující místo. Seberte sošku z oltáře. Jděte
s Annou zpátky k lodi. Po útoku vzducholodí přijdete o Annu i loď. Až bude po
všem, jděte směrem k jeskyni s medvědem. Přibližte se k němu ze strany,
nikoliv ze předu! Když vás medvěd uvidí, rychle utíkejte ke skalce mezi kopci.
Oběhněte ji a projděte jeskyní na druhou stranu kopce. Promluvte si
s nepřátelským pilotem Jomarem. Po rozhovoru spolu odletíte.
7) PARA NUA
Až se vysekáte, promluvte si s Jomarem a pak s místním králem Hona Ly. Aby
král rozsoudil, kdo lže a kdo mluví pravdu, uspořádá krabí závody. Běžte
trochu níž a klepněte na koš s kraby. Pro závod si vždy vyberte červeného
kraba. Když třikrát vyhrajete, můžete běžet k soše ležící na zemi a promluvit
si s náčelníkem. Přiletí Hector, vy si s ním promluvte a běžte sebrat provaz,
který je u krabů. Použijte ho na ležící sochu. Vylezte na loď. Po nezdařeném
pokusu běžte ke katamaranu dole a poproste náčelníkovu dceru o pomoc. Teď už
se vám podaří sochu postavit. Až vás náčelník požádá, aby tady Hector zůstal,
odpovězte - ano. Běžte do katamaranu a náčelníkova dcera vás odveze na Muriu.
8) MURIA
Vyřešte puzzle u sochy (zleva doprava). Sochy: modrá, červená, žlutá, zelená.
Zvířata: pták, prase, ryba, krab. Symboly: Země, souhvězdí, Měsíc, Slunce.
Běžte do tunelu a nechte se v jedné chodbě zabít přízrakem Creona. Ukažte
křišťálovou kouli ženě u stavu uprostřed místnosti. Nechte se ještě jednou
zabít přízrakem Creona. Po chvíli zmatku se objevíte v místnosti, kde si
promluvíte s kostrou, která vám všechno, vysvětlí. Až získáte šedou kuličku,
otočte se a klepněte na barevně odlišený kámen v zemi. Na balkoně použijte
protilehlý zelený kámen. V místnosti s věží běžte do předpokoje a seberte
lucernu, pak zpět k věži. Použijte lucernu a šedou kuličku na věž. Klepněte na
díru v zemi. Seberte krystal. Vylezte do lodi a odjeďte.
9) ZKÁZA ATLANTIDY
Přistanete u rybárny. Promluvte si s rybářem v jeho domku. Vraťte se na loď.
Až se dostanete těsně ke Creonově lodi, vyskočte na její palubu a nožem
osvoboďte Annu. Ve chvíli, kdy vás bude chtít Meljanz shodil, rychle uhněte
doleva. Přeskočte s Annou na svou loď. Teď se musíte dostat do paláce až ke
krysaři. Promluvte si s ním a běžte do druhého patra knihovny. Po ochozu
dojděte na místo, odkud můžete vyjmout oko z kostry kosatky. Běžte do
místnosti s delfínem a použijte oko kosatky na oko delfína. Jděte dolů.
V labyrintu se vyhýbejte místům, kde se zjeví Minotaurus. Postupně
prokličkujte až do místnosti uprostřed, tam vás čeká Creon. Použijte svůj
krystal na dělo u Creona. Prolezte dírou za prchajícím Creonem a použijte
krystal na kovovou hlavu. Vraťte se zpátky do předešlé místnosti a seberte ze
země křišťálovou kouli (je strašně prťavá). Použijte kouli na slizkou
příšeru. Hotovo. Denning Out.
KONEC.