1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Atlantis 3 - návod

Hra není vůbec tolik těžká jako předchozí dva díly, ale stejně se zde najde pár momentů, kde můžete celkem slušnou dobu zakysnout. Jo a abych nezapomněl, je snad samozřejmostí, že KAŽDOU postavu, kterou ve hře potkáte důkladně zpovídáte.


1. POUŠŤ HOGGAR


Jděte rovně a potom doleva, až dojdete k táboru zločinců. Nemluvte se strážným! Jděte doprava a následně rovně. Po animaci jděte ve směru té špičaté skály a vlezte do jeskyně. Uvnitř uvidíte kresbu na podlaze. Vezměte dřevěný disk a položte jej doprostřed kruhu. Potom na něj dejte i dřevěnou tyčku.  Nyní předmět, který jste vyrobili, roztočte na každou část lidského těla, která je nad kruhem, aby byla rozsvícena všechna světýlka. Správné pořadí je: poprvé na obrázek druhý zprava, podruhé na první zleva, potřetí na prostřední, počtvrté na první zprava, a popáté na druhý z0leva.


2. EGYPT


Pomocí portálu jste přešli na jiné místo. Na levé stěně místnosti najdete nakreslený návod, který dejte na hvězdici umístěnou naproti. Ta má aktivní pouze dva cípy, pomocí kterých s ní můžete otáčet. Nejdříve  pohněte pravým cípem, potom levým, následuje dvakrát po sobě pravý, jednou levý a vše ukončete zase pravým. Rakev se otevře. Po skončení rozhovoru běžte (z pohledu směrem ke svítícím dveřím) k pravému sloupu, za kterým je dřevěný amulet. Použijte jej na zářící bránu naproti. Následuje průvod mumie vaším prvním dobrodružstvím. V zapomenutém egyptském světě se orientujete pomocí mapky. Nejprve jděte do Hlavního chrámu  (tom je u té hlavy sfingy), ve kterém se od kněze dozvíte, že ke vzkříšení faraóna potřebujete pírko. Vydejte se tedy na mapce do chrámu Isis (to je tam nahoře vlevo). Teď nás čeká velmi složitá hádanka. Máte zde 12 obrázkových tabulek a dvanáct textových tabulek. Vaším úkolem je seřadit podle nich příběh. (Hrozně špatně se to popisuje tak doufám, že to pochopíte.)


1. Obrázek stojícího Osirise se sedící Isis s textem : Osiris, syn Země a Nebe, je faraón a Isis,  jeho sestra, je faraónovou ženou. Společně přinášejí vědomost do Egypta.


2. Obrázek stojícího Seth v ohni s textem : Seth, Osirisovo dvojče, žárlí na svého bratra a plánoval jeho vraždu.


3. Obrázek Seth jak se dotýká sarkofágu s textem : Během hostiny nabízí Seth dokonalý sarkofág komukoliv, kdo se do něj perfektně vejde.


4. Obrázek Osirise, který si lehl do sarkofágu s textem : Všichni hosté zkoušejí sarkofág, ale pouze Osiris si mohl bez potíží lehnout dovnitř.


5. Obrázek otroků házících do Nilu Osirise v sarkofágu s textem : Ovšem dříve než stačil Osiris opustit rakev, Sethovi otroci ji rychle zavřeli a hodili do Nilu.


6. Obrázek rakve za stromem s textem : Isis hledá svého ztraceného muže. V Byblos spatří rakev zachycenou ve větvích stromů.


7. Obrázek Setha se zvednutou sekerou s textem : Skrývá Osirise v bažině, ale Seth zjistí, co udělala, a rozhodne se najít bratrovi ostatky.


8. Obrázek kde je vidět zblízka obličej Setha s textem : Najde jej a rozřeže na 14 kusů, které poschovává po celém Egyptě.


9. Obrátek stojící ženy, která našla všechny kusy těla (napravo jsou dvě nohy) s textem : Věrné ženě se podaří nalézt 13 kusů.


10.  Obrázek  stojící  ženy, která  oživila Osirise s textem : Složí jeho tělo dohromady a potře jej oleji a parfémy. Poté Osirise zabalí do obvazů, nyní vypadá jako znovuzrozený.


11. Obrázek stojícího Horuse, v pozadí je slunce s textem : Potom si ulehne a pojme jejich syna, Horuse, Sokola.....


12. Obrázek stojícího Horuse, který něco ukazuje na faraóna s textem : Který jednou pomstí svého otce, napříště zvaného Král smrti. .


Uff tak to máme za sebou a za odměnu dostanete talisman, který svému majiteli přináší štěstí. Nyní jděte na mapce na pobřeží, to je tam uplně vpravo dole.  A až vystoupíte ze vznášedla, jděte doprava až k mladému rybáři. Zeptejte se ho na úlovek a následně použijte talisman štěst na síť. Clapec vyloví plnou síť ryb a navíc v ní bude mít připletené i váhy. Seberte je a vyměňte s chlapcem talisman za ikonu faraóna. Běžte na ostrov se sarkofágem (to je ten ostrov nejvíce dole). Použijte zde ikonu faraóna na kresbu přední části rakve a vezměte z ní všechna peříčka. Nalevo od vás je sloup. Na jeho horní části jsou váhy. Teď jde o to vzít s sebou jen jedno správné peříčko, které je těžší než faraónova duše. Nyní musíte pírka porovnávat váhou, protože barva toho správného pírka je při každém hraní jiná. Doporučuji si váhu pírka vždy zapsat, protože potom byste se neměli mýlit. Vezměte ho tedy na loď a ostatní peříčka schovejte zpět do sarkofágu. Jděte do poslední oblasti, kde jste ještě nebyli (to je tam pod zadní nohou sfingy) a z krabičky uvnitř chrámu seberte symbol Ankh. Nyní se vraťte do hlavního chrámu a na sloup vlevo použijte peříčko. Poté, co faraón zemře, použijte symbol Ankh na pravý sloup a váš úkol je splněn. Běžte říci tuto zprávu průvodci, ale ještě předtím se podívejte na brouka v krabičce, kterou vám dal - nyní je zlatý! Jděte tedy do haly, kde jste symbol Ankh sebrali, a zde krabičku s broukem otevřete.


3. POUŠŤ HOGGAR - opět


Vylezte ven z místnosti a objevíte se ve staré známé jeskyni. Běžte ven a promluvte s plešatým mužem, který stojí za vámi. Po animaci se podívejte do křišťálové lebky a zhmotníte se ve velmi složitém skleněném labyrintu. Uvnitř se můžete procházet do umoření, ale hlavní roli zde mají dvě věci : za prvé skleněný delfín, se kterým si můžete promlvit a za druhé záhadné místnosti plné dveří. Nejprve si tedy promluvte s delfínem (za chvilku připlave na místo, odkud jste do labyrintu přišli) a následně vyzkoušejte několik bludišť s dveřmi. Procházejte se v nich v klídku kudy chcete, protože i přes jejich nekonečnost není možné se v nich zratit. Jakmile budete chtít jít ven, stačí vrátit se do posledních dveří, kterými, jste prošli.  Delfín vám řekl, že  musíte projít prvními dveřmi vlevo a pak třemi vpravo, ale je to v podstatě jedno. Důležité je zjistit, že za jedním koridorem je další koridor. Vyjděte ven z labyrintu zpátky do Hoggaru. Portál je přímo naproti delfínovi. Neznámý muž vám dá za úkol objevit tajemství, takže počkejte, až odejde, a klikněte na fresku muže, jež se nachází na sloupu v pravém dolním rohu místnosti. Muž ožije a po správném zodpovězení otázek vám poví příběh. Jakmile skončí, objeví se v čele místosti zvonící předmět, ze kterého se po aktivaci stane takové trojúhelníkové dálkové ovládání (nahoře Orient, dole konec, uprostřed Hoggar, vpravo Paleolit). Klikněte na Bagdád a vejděte do čelní místnosti.


4. ORIENT


Zde zastihnete Šeherezádu zrovna jak vypráví sultánovi své příběhy. A vaším osudem je dostat se přímo do jednoho z nich. Náhle je z vás malý zloděj, který se skrývá v jednom koši v Bagdádu. Vylezte ven a otevřete káď napravo od vás. Kočka, která provokuje stráž, si z ní vyloví rybu a uteče. Vy tedy můžete vylézt z koše a jít doprava za křovisko. Strážný vás nesmí zahlédnout, na to pozor !! Seberte kamínek ze země a hoďte ho na druhou stranu, čímž získáte dostatek času na ukradení žebříku, který je opřený vpravo od vás. Rychle se ale vraťte zpět, jinak vás stráž chytí. Znovu schovaný za křovím se otočte, opřete žebřík o balkón za vámi a vylezte nahoru. Jakmile kočka vyplaší stráže, vejděte do dveří přímo proti vám, čeká vás překvapení. Vaše pouť míří do čarodějovy zahrady, kde byste rádi utrhli černou růži. Nebude to ale ani trochu snadné. Nejprve se otočte a vyjděte schody nahoru do altánku. Pokračujte rovně a na konci seberte dlouhou dřevěnou tyč opřenou o zeď. Teď se vraťte do zahrady a pokračujte několikrát rovně, až k tomu podlouhlému zlatému jevišti. Na jeho levé straně najdete asi v polovině palmu s trsem banánů. Shoďte tedy jeden z plodů dolů dřevěnou tyčí a seberte jej. Držte se dále okrajových zdí zahrady, dokud nenarazíte na tajemnou vrčící příšeru v jejím pravém horním rohu (z pohledu vaší počáteční pozice v zahradě). Nalevo od vás leží skleněná koule, kterou seberte a použijte ji na žlábek v malém altánku nalevo od vás. V zahradě se objeví jednorožec a vaším úkolem bude dostat ho ven bez úhony. Poskládejte tedy dešníky na mapu zahrady. Jednorožcův roh, který získáte dokončením hádanky, použijte na malý podstavec, který stojí před výklenkem s příšerou. Tím si uvolníte cestu ke krabičce vložené do zdi, ze které vyberte všechny tři barevné drahokamy a jděte zpět k jevišti, kde jste utrhli banán. Na jeho druhé straně si totiž cvičí své představení opice, na kterou můžete banán použít. Seberte všechny tři její štětce. Nyní jděte postupně do všech tří barevných stanů v zahradě. Podle barvy stanů použijte na stráž štětce a posléze dejte osvobozené dívce také drahokam její barvy. Po dokončení této obchůzky budete mít dva klíče a mapu hlavní věže, která se tyčí uprostřed zahrady. Jděte do věže a použijte klíč na železná vrátka vedoucí ke schodišti.


Uvítá vás šílená příšerka, která vás pustí nahoru jen v případě, že ji porazíte v její oblíbené hře. Princip hry je skoro stejný jako u našeho Člověče nezlob se,  takže to by vám nemělo dělat potíže. S příšerkou budete závodit v tom, kdo se dostane dříve na vrchol věže. Každý tah spočívá v zahrání jednoduché elektronické hry, v níž opice háže kokosy na hrochy ve vodě. Čím více hrochů trefíte tí se dostanete dál. Ale ve schodišti jsou také propadla (tvar kruhu) a pružiny (tvar hvězdice), tak pozor na ně ! Pomocí mapy se tedy vždy podívejte, kolik kroků od vás je nejbližší nebezpečí. Až dorazíte na vrchol věže, můžete druhým klíčem otevřít dveře s magickým kobercem. Ten vás odveze do čarodějova příbytku, kde si vyslechnete příběh. Po pádu vejděte do velkých dveří a jděte ke kobrám bránícím schodiště. Necháte se dobrovolně zhypnotizovat a ocitnete se v místnosti se čtyřmi okny a nákresem hvězdné oblohy na podlaze. Vaším úkolem je na mapě oblohy najít čtyři souhvězdí, které vidíte z oken, a aktivovat je. Také musíte najít i souhvězdí, jež je vyobrazeno na malbě kobry za vámi. 


1. souhvězdí : se skládá s  úplně poslední hvězdy dole, poté hvězda nad ní, ještě jedna nahoře, hvězda trochu šikmo doprava , hvězda trochu šikmo doleva, hvězda šikmo doprava, a teď už jedeme dolů šikmo doprava, šikmo doleva, šikmo doprava, a poslední hvězda dolů.


2. souhvězdí : je v cípu vlevo od nejvyššího cípu nahoře, první hvězda je tedy úplně nejvýš v tom cípu, druhá je nalevo od ní, třetí je pod druhou hvězdou, čtvrtá je trochu šikmo nahoru doprava od třetí hvězdy, pátá je znovu trochu šikmo nahoru doprava, a šestá je šikmo dolů doprava.


3.souhvězdí : začneme v nejvyšším cípu nahoře, tam je první hvězda, druhá je dolů doleva od první, třetí je rovně doprava, čtvrtá trochu šikmo dolů doprava, pátá je trochu šikmo dolů doleva, šestá šikmo dolů doleva, sedmá je trochu šikmo dolů napravo - ! pozor ! - od čtvrté hvězdy, osmá šikmo doprava nahoru od sedmé.


4. souhvězdí : první hvězda je v cípu úplně nejvíc nalevo, druhá trochu šikmo nahoru napravo, třetí šikmo dolů napravo, čtvrtá je trochu šikmo nahoru napravo (jen malý kousek), pátá trochu šikmo nahoru napravo, šestá šikmo dolů, sedmá je šikmo dolů napravo od první hvězdy, osmá je dolů šikmo doleva, devátá doprava šikmo nahoru.


5. souhvězdí : první hvězda je v nejvíc vpravo v cípu nahoře od cípu, který je nejvíc vpravo, druhá je pod ní, třetí je nalevo od druhé, čtvrtá je vpravo od druhé, čtvrtá je pod druhou, pátá je pod čtvrtou, šestá je šikmo dolů vlevo od páté, sedmá je šikmo napravo dolů od páté, osmá šikmo dolů od sedmé.


Pokud jste to nepochopili tak se omlouvám, ale tohle se hrozně špatně popisuje. Až budete mít všechna souhvězdí aktivovaná, propojte zářící hvězdu :


6. souhvězdí : první hvězda je na úplně stejném místě jako v pátém  souhvězdí, druhá je šikmo dolů doprava, třetí trochu šikmo dolů doleva, čtvrtá trochu šikmo dolů doleva, pátá šikmo dolů doleva, a šestá trochu šikmo dolů doleva.


Pak musíte vysunout trojúhelníky.


První    : druhý trojúhelník zprava úplně nahoře.

Druhý  : na druhém řádku druhý zleva.

Třetí   : na třetím řádku úplně vpravo.

Čtvrtý : na posledním řádku druhý z prava.


Tyhle musí být vysunuty všechny najednou. Důležité je to, že trojúhelníky, jež jsou natočeny ve stejném směru, jsou vzájemně propojeny a tak jedině trojúhelníkem natočeným doleva, můžete ovládat vysouvání dalších, natočených také doleva. Zní to složitě, ale na princip hádanky přijdete velmi rychle. Jakmile se vám  podaří ji dokončit, odemkněte čtyři zásuvky v dolní části skříně a vyndejte z nich nápovědy pro druhý puzzle. Ten je dost jednoduchý a k jeho vyřešení stačí vysunout šuplíky v pořadí :


1. zásuvka - je poslední v třetím sloupci,

2. zásuvka - je první v třetím sloupci,

3. zásuvka - je druhá v čtvrtém sloupci,

4. zásuvka - je první v prvním sloupci.


Až budete mít všechno vysunuté, vyndejte z otevřené skříňky hadřík a otřete s ním lampu. Objeví se džin, který vám dá černou kůži. Ve skříni se také objeví křišťálová lebka. Podívejte se do ní. V labyrintu najděte delfína a opět se vraťte do reality. Nyní jste zpátky v místosti v Hoggaru. Aktivujte na svém ovládání poslední volbu a vydejte se do pravěku.


5. PALEOLIT


Čeká vás nejhezčí část celé hry, tak se pořádně dívejte. Váš přitroublý druh si chtěl ulovit mamuta malým oštěpem, a tak se oba ocitnete schováni v jeskyni. Běžte do jeskyně hlouběji, kde se propadnete. Projděte rovně okolo svého bývalého  těla až do malé kulaté průrvy v jeskyni. Zde pomocí dřevěné tyčky rozdělejte oheň. Objeví se vlčí stíny. Nejprve klikněte na prvního vlevo a potom na prvního vpravo. Vyhraje vlk zleva, a tak na něj pošlete dalšího v pořadí z druhé strany. Ten zvítězí, takže proti němu postavte druhého zleva a vítěze nechte utkat s bílým vlkem zprava. Ten po svém vítězství vyskočí ze zdi a ukáže vám cestu do jiného světa. Jděte tedy k místu, kde bílý vlk zmizel ve zdi. Vše se skládá z několika ostrůvků, jejichž nástrahami musíte projít.


Hned jak vyrazíte, seberte pařez, který leží nalevo od vás, a přejděte až na konec prvního ostrůvku. Zde použijte pařez na výstupek pod uschlým stromem, po kterém přelezete na druhý ostrov.


Zde nejdřív seberte malý kámen a popojděte o jeden krok blíže k šavlozubému tygrovi. Vezměte kámen, a až bude tygr procházet na druhé straně od vás, hoďte ho po něm, ale snažte se ho trefit do hlavy. Tygr skočí přímo vstříc své smrti a vy jste v relativním bezpečí. Vpravo dole od vás leží větev, tak si jí vezměte, a vydejte se šikmo nalevo. Na konci ostrůvku použijte větev na vypáčení velkého kamene a pokračujte dál.


Na třetím ostrově se vydejte skalní průrvou k medvědovi, který loví ryby. Po vaší levé straně se ale objeví vlk, takže se rychle otočte a běžte zpátky. Vlk vás bude pronásledovat, ale to nevadí, jděte k bílému vlkovi, který je na protější straně ostrůvku. Ten ho zabije. Běžte zpátky k medvědovi. Nesmíte však moc blízko ! Na místě, kde byl vlk, najdete tyč. Seberte ji a jděte podél skalní průrvy na kopeček nad medvědem. Použijte tyč na kraj kopce a dostanete se na další ostrov.


Ten přeběhněte a na konci shoďte do vody kládu, která vám pomůže na další ostrov.


Vylezte až na vrchol ostrova tak, abyste stáli přímo nad lodí. Zakloňte se a vydejte se do jejích útrob. Zde seberte vrhač oštěpů a křišťálovou lebku, do které se podívejte, a delfín vám řekne další indicii. Nyní se vraťte zpátky na ostrov a sejděte až téměř na konec točícího se kamene. Na skále vedle  vás uvidíte vyrytého bílého vlka, takže běžte za ním.


Jste zpět v jeskyni. Jděte tedy ke svému tělu, ležícímu vedle, a pokračujte dále do druhé jeskyně, ke které je přístup po malém můstku přes řeku. V ní spatříte běhat stíny zvířat, do kterých se musíte postupně trefit oštěpem z vrhače. Po dokončení tohoto stínového lovu budete mít čtyři skleněná srdce. Běžte zpátky k tělu a na každou hranu podstavce pod tělem použijte správné srdce - podle živlu, který zobrazují symboly na hranách. Poté, co budete zpátky ve svém těle, se vydejte opět do jeskyně, v níž jste stříleli zvířata. Budete zpátky u  přitroubla a ten si konečně muže zabít svého vytouženého mamuta.   


6. POUŠŤ HOGGAR - poslední dobrodružství


Podívejte se do křišťálové lebky. V labyrintu najděte bublinku s místnostmi plnými dveří. Nyní už víte správnou cestu, tedy první dveře vlevo, třetí vpravo, čtvrté vlevo, třetí vlevo, první vpravo a šesté vlevo. V zahradě potkáte muže a ženu - s nimi musíte mluvit přesně tak, jak vám nyní popíši. Jděte nejdříve k ženě a zeptejte se jí jestli vás očekávala. Potom jděte k mužovi, nechte ho promluvit a zeptat se na křišťálovou lebku a potom i na sebe a na Zemi. Jděte zpátky k ženě a zeptejte se jí tou ikonou  úplně dole (šipky vycházející z podstavce). Až vám odpoví, zeptejte se jí na dárek (hůl se znakem, nejspíš omega). Odpoví vám, že dar čeká v jezeře, vraťte se a vstupte do něj. Jste zpátky v Hoggaru a plešoun na vás míří pistolí. Otevřete inventář a použijte omegu, a jste zase va skleněném labyrintu. V něm najděte bublinku, která vás vyvede ven. Jste v táboře archeologů. Seberte baterku ze stanu a bouchněte s ní stráž. Vezměte si klíč ( je mezi stany) a nůž ( na zemi u těla stráže). Vezměte i druhý klíč, který má strážný chytře schovaný za opaskem. Nožem osvoboďte chudáka Targuiho a pokecejte si s ním o autě. To je nalevo od vás, na korbě má slušný kulomet, běžte k autu a použijte na něj klíček strážného. Právě jste dohráli ATLANTIS III, congratulations !!! 


KONEC.

       

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.