1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Atlantis 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Atlantis 2 - návod
Autor: Bonusweb

Pozn. redakce : zdrojem tohoto návodu je pravděpodobně internet, kde se nám jej také podařilo najít na jisté nejmenované stránce (nebudeme dělat reklamu :-)) a jako autor je tam uveden Petr Ticháček. Tohle nám ovšem pan Ing. Vohnout neprozradil. Že by další rádoby autor ? Dovolili jsme si návod převzít a v některých místech trochu upřesnit, snad se na nás nikdo zlobit nebude. Dodáváme, že obrázky jsme (podle vzoru originálního návodu) vytahali přímo ze hry samé a následně pro větší přehlednost očíslovali. Kromě obrázku s pekelnými úředníky a jejich razítky. Ten se ve hře nevyskytuje a tak jsme si ho také dovolili převzít.


Úvodem bychom poznamenali, že není třeba plnit úkoly v uvedeném pořadí, ale je třeba je splnit všechny a také je třeba vykonat na uvedených místech všechny cesty do vesmíru, jinak se vám nepodaří proměnit kouli v krystal. Pokud v průběhu hry zjistíte, že jste něco zapomněli vykonat v nějakém jiném světě, tak se přesuňte do Tibetu k šamanovi (způsob přesunu je v každém světě popsán) a na oltáři klikněte na příslušný trojúhelníkový kámen. Tím se přesunete do požadovaného světa a můžete udělat, co je potřeba. A teď už vzhůru do téhle vskutku úchvatné hry.


1) Tibet.


Jděte směrem k dřevěnému plavidlu, vylezte na něj a sejděte do podpalubí. Ze sudu nalevo od schodů seberte první trojúhelníkový kámen. Pokračujte v prohlídce lodi a jakmile narazíte na starého šamana, promluvte si s ním o všem možném - získáte magický krystal. Vraťte se na palubu lodi, otočte se směrem k přídi a vytáhněte z inventáře magický krystal - měly by na něm blikat červené křivky. Pokud blikají, krystal použijte (obrázek č. 1) - první cesta do vesmíru..



Jakmile se dostanete do vesmíru k Měsíci, vraťte se zase zpět na Zem.  Na lodi vlezte zpět

do podpalubí, kde v místnosti s šamanem seberte další dva trojúhelníkové kameny. Přistupte

ke zvláštnímu oltáři a na jeho spodní hrot použijte trojúhelníkový kámen s rytinou trojlístku

(obrázek č.2) - odcestujete do Irska.


                  

2) Ostrůvek kdesi v Irsku.


Vždy, když se budete chtít z Irska vrátit zpět za šamanem do Tibetu, klikněte na plačící sochu ve vstupní chodbě do kostela. Projděte kostelem,  vyjděte ven a jděte po  pěšince až k dřevěné brance, kde si promluvte s bratrem Finbarem. Vraťte se za mnichem do kostela a promluvte si s ním nejdříve o Finbarovi a potom o plačící soše. Přistupte k otevřené knize napravo, prozkoumejte ji a z kelímku nad knihou seberte štětec. Štětec použijte na střed knihy (mezi dva nakreslené sloupy),  čímž se do knihy dostanete. Ve vzdušném chrámu  (v knize)  najděte krále sedícího na kamenném trůnu a promluvte si s ním. Jděte za modrým mužem stojícím uprostřed chrámu a promluvte si s ním o všem možném. Jděte ke zdi napravo od modrého muže - uvidíte na ní nápis "Exit". Klikněte na něj a vrátíte se zpět do kostela. Nyní je vaším úkolem najít v kostele a jeho okolí celkem pět úlomků lebky. Proto nejdříve celý ostrov prozkoumejte abyste získali alespoň částečnou orientaci.


První úlomek naleznete na knižní poličce nalevo od velkého obrazu v hlavní místnosti kostela.


Druhý úlomek naleznete na vrcholku oltáře v kostele. Abyste ho ale mohli získat, musíte nejdříve zajít na zahrádku (od Finbara doleva a po levé ruce uvidíte vchod), kde seberte vidle zapíchnuté v zemi. Vylezte po žebříku na střechu kostela a nahlédněte do díry - uvidíte v ní druhý úlomek. Použijte na něj vidle. Jděte do kostela, stoupněte si před oltář a shozený úlomek seberte z podlahy.


Třetí úlomek naleznete mezi kameny na lokaci s ovečkami (obcházejte ostrov od brány směrem doleva a rčitě je najdete).


Čtvrtý úlomek naleznete v jednom ze včelích úlů na pobřeží (od brány doprava ke vchodu do hrobky a odtud doelva k vodě)  .


Pátý úlomek naleznete na zemi těsně u studnice před kostelem. Nejdříve ale musíte vyplašit lišku

z nory, na kterou narazíte při svých toulkách po ostrově, teprve pak úlomek u studny objevíte (jděte od brány opět doprava, ale místo ke hrobce jděte opět doprava a za stromy uvidíte po pravéruce díru v mezi, ve které je liška schovaná).


Poblíž studny uvidíte u meze tři "příbytky". Z toho napravo seberte černou vázu. Jděte do vstupní

chodby kostela, kde vázu naplňte vodou z plačící sochy. Jděte do kamenné hrobky na ostrově (cestujsme si už popsali), v jejímž nitru naleznete rozbitou lebku. Tuto lebku doplňte o vašich pět nalezených úlomků (obrázek č. 3).



Na oživlou hlavu krále Aililla použijte vázu s vodou a pak sis ní promluvte. Jděte před vstup do kostela a zahněte doleva - dostanete se za kostel, kde na zdi uvidíte podivnou rytinu. Jděte za starším mnichem (sedí venku u svého příbytku) a promluvte si s ním o rytině - dostanete klíč. Odemkněte klíčem malou truhličku v příbytku napravo od mnicha a seberte z ní nůž a vellum (pergamen s obrázky stromů). Promluvte si se starším mnichem a zeptejte se ho na vellum. Ukažte vellum mnichovi a klikněte postupně na všechny obrázky různých stromů. Vás bude zajímat hlavně dub a bezinkový keř, jejichž  značky budete zanedlouho potřebovat při řešení jednoho puzzlu. Jděte do hrobky za Ailillem a dejte mu nůž. Jděte za kostel ke zdi s rytinou. Nyní musíte tuto rytinu pozměnit tak, aby zobrazovala značky dubu a bezinkového keře (obrázek č. 4).



Změny provádíte klikáním svého nože na levou či pravou stranu rytiny (měníte tvar) nebo kliknutím

na střed rytiny (tím jednotlivé části úplně odstraníte). Jakmile dosáhnete tvaru odpovídajícímu obrázku č. 4 z tohoto návodu, klikněte nožem na spirálu na spodní části zdi a z odhalené skrýše seberte dřevěnou palici.


Jděte ke "stojícímu kameni", což je kámen s rytinou koně stojící před hrobkou krále Aililla (jednu zastávku před vchodem do hrobky a kůň není vidět, protože je na zadní starně kamene. Popojděte k hrobce, pak doprava a zase doprava a dostanete se ke koni). Použijte na rytinu koně palici - kůň ožije a uteče, respektive tedy oběhne hrobku a bude se snažit vrátit zpět do "stojícího kamene". Vy mu v tom však musíte zabránit a to tak, že si mu stoupnete do cesty při jeho návratu z levé strany hrobky (někde poblíž včelích úlů). Kůň zastaví a v té chvíli ho seberte. Pokud se vám to nepodaří napoprvé, nezoufejte - celý proces můžete nesčetněkrát opakovat. Jděte ke břehu (kde z vody trčí palice) a na vodu použijte koně. Vyskočte na koně a  ten vás odnese po hladině moře  až  na pustý  ostrov. Na ostrově nejdříve vyhledejte místo, kde je aktivní váš krystal (obrázek č. 5) a na tomto místě krystal použijte - druhá cesta do vesmíru.



Po cestě k Měsíci se opět vraťte zpět na Zemi. Na pustém ostrůvku najděte ptačího muže sedícího na stromě a promluvte si s ním. Při rozhovoru máte k dispozici tři témata. Na každé z nich vám muž "odpoví" specifickým ptačím zpěvem. Vaším úkolem je z následných pěti "vzorků" ptačího zpěvu  vybrat tentýž, kterým vás muž oslovil. Pokud tak učiníte pro všechna tři témata, muž se vzpamatuje a bude k vám hovořit srozumitelným jazykem. Promluvte si s ptačím mužem o všem možném - dostanete od něj virguli. Použijte virguli na zem u kamenné zdi (obrázek č. 6) - objevíte studnu. Skočte do studny a plavte až na její dno - narazíte na dravého mořského hada, takže se zase vraťte na pevnou zem. Promluvte si s ptačím mužem o studni a hlavně o hadovi.



Nasedněte na koně a vraťte se na  ostrov s kostelem.  Vejděte do kostela a jděte až do pracovny

k otevřené knize. Tu prozkoumejte a klikněte štětcem na obrázek krále úplně napravo - přimalujete mu meč. "Vstupte" do knihy (klikněte štětcem na střed obrázku) a promluvte si s modrým mužem o krystalu, ptačím muži a o dceři Armid. Promluvte si s králem a pak mu seberte jeho meč. Opusťte vzdušný chrám (kliknutím na nápis "Exit") a jděte do hrobky promluvit si s Ailillem o ptačím muži a o Armid. Jděte ke kostelu, kde si promluvte se starším mnichem o slunci - dostanete podivný kříž. Vejděte do kostela a postavte se před velký obraz v hlavní místnosti - na oblohu napravo od kostelní věže použijte kříž   (obrázek č. 7).



Zjeví se vám bohyně Aine (otočte se doprva k oltáři a podívejte se nahoru :-)), se kterou si promluvte o všem možném. "Vstupte" do otevřené knihy v pracovně a promluvte si s obživlou Armid o všem možném. Opusťte vzdušný chrám (knihu), ihned ale knihu opět prozkoumejte a použijte štětec na postavu Armid v levé části knihy - přimalujete jí lososa. Vstupte do knihy a opět si promluvte s Armid - dostanete od ní amulet. Odejděte z knihy zpět do kostela a jděte na pobřeží, kde vyskočte na koně a odjeďte na pustý ostrov. Vlezte do studnice, kde použijte amulet (lososa) na vodního hada - tím ho zaženete pryč a můžete sebrat krystal.


Nasedněte  na koně a vraťte se zpět až do kostela, kde naposledy vstupte do otevřené knihy. Předejte krystal modrému mužíkovi, který zmírní jeho ochranu a položí ho na zem.  Pak krystal rozdrťte mečem. Z trosek seberte stříbrnou ruku a předejte ji spolu s mečem králi. Opusťte vzdušný chrám a vyjděte ven před kostel - získáte další magický trojúhelníkový kámen a vrátíte se zpět za šamanem do Tibetu. Přistupte k oltáři a vložte trojúhelníkový kámen s mayskou rytinou na první hrot nalevo od prvního zasazeného kamene (obrázek č. 8) - odcestujete za indiány do Střední Ameriky...




3) Mayové.


Vždy, když se budete chtít z osady vrátit zpět za šamanem do Tibetu, klikněte na oheň na vrcholku jedné z pyramid (je to ta s kamenem  s hvězdným schematem, na začátku je vpravo od vás). Jděte k pyramidě nalevo, respektive k jejím zadním schodům. Otočte se a na strom před vámi použijte svůj krystal (obrázek č. 9) - třetí cesta do vesmíru.



Z Měsíce již tradičně odleťte zpět na Zemi. Vystoupejte po schodech na vrchol pyramidy, projděte mezi sloupy a promluvte si se dvěma indiány (knězem a princem) o všem možném. Pokračujte dále do středu do pyramidy - potkáte kněžku, která vám dá obvazy.  Jděte do vedlejší místnosti  (napravo),  kde  předejte obvazy králi.  Promluvte si s králem, jeho dcerou a mudrcem o všem možném.  Při odchodu z místnosti dostanete krvavé obvazy, které předejte kněžce. Promluvte si s kněžkou o všem možném, přičemž téma Jaguářího boha si nechejte až na závěr. Opět si promluvte s kněžkou a zvolte ikonu OK (palec nahoru) - přenesete se do země mrtvých Xibalby. Promluvte si s netopýřím bohem (je zavěšený na držadle uprostřed lokace) o všem možném. Klikněte na držadlo vedle netopýra, čímž se přenesete zpět do indiánské osady.


Slezte z pyramidy, jděte k protější pyramidě a vystoupejte až na její vrchol. Prozkoumejte rytinu

na kameni nalevo (obrázek č. 10), pak jděte k protějšímu totemu a z jeho spodní části seberte černý obsidián.



Sejděte po schůdcích do nitra pyramidy. Projděte se chodbami, promluvte si s indiánem strážícím vchod do nižšího patra a prozkoumejte fresky na stěnách znázorňující mayský početní systém. Přistupte k Jaguářímu puzzlu, který se nachází  na stěně jednu lokaci nalevo od indiána.  Řešení puzzlu (obrázek č. 11) : uchopte tyčinku z pravé misky a vložte ji do nejnižší řady s dírkami. Pak seberte čtyři kuličky z levé misky (čtyřikrát po sobě na misku klikněte) a vložte je do druhé řady zdola (nad řadu s tyčinkou). Nenechte se zmást tím, že tyčinky a kuličky nesvítí jako na našich obrázcích, ale jsou černé.




Jděte za indiánem, který vás nyní pustí do nižšího  patra pyramidy.  Zde musíte vyřešit Hadí puzzle, který se nachází jednu lokaci nalevo od vchodu. Předtím ale opět prozkoumejte fresky na stěnách chodeb a promluvte si s dalším hlídkujícím indiánem. Řešení puzzlu (obrázek č. 12) : seberte jednu kuličku a vložte ji do první řady zdola. Seberte čtyři kuličky a vložte je do páté řady zdola.



Jděte za indiánem, který vás nyní pustí do nejnižšího patra pyramidy. Přistupte ke kamenným dveřím na konci chodby, otočte se doleva a stiskněte tlačítko na stěně. Projděte otevřenými dveřmi do místnosti, v jejímž středu se nachází poslední puzzle - Krokodýlí.  Řešení puzzlu (obrázek č. 13) : seberte jednu kuličku a vložte ji do první řady zdola. Seberte tyčinku a vložte ji do páté řady zdola. Seberte tři kuličky a vložte je do šesté řady zdola. Seberte tyčinku a vložte ji do desáté řady shora (11 řady zdola). Seberte další tyčinku a vložte ji do deváté řady shora.  Seberte další tyčinku a vložte ji do osmé řady shora. Seberte jednu kuličku a vložte ji do sedmé řady shora.



Z otevřené krokodýlí tlamy seberte již váš druhý obsidián. Přistupte ke zdi nalevo a do dvou děr vložte oba obsidiány.  Seberte obsidiány ze zdi, prolezte otvorem u podlahy a jděte do pyramidy za kněžkou. Klikněte na netopýra napravo od kněžky,  čímž se přenesete do země mrtvých  Xibalby.  Jakmile se dostanete do Xibalby, vlezte do křoví naproti netopýrovi, kde na zemi naleznete hádanku s duhovým mostem. Hádanka se skládá z devíti políček, které musíte poskládat tak, aby se běžící muž dostal z jedné strany řeky na druhou. Během své cesty ale ještě musí sebrat barevná tělíska  (a to v určitém pořadí), díky jimž postupně sestaví duhový most přes řeku. Všech 9 políček tedy musíte poskládat v daném pořadí, které je znázorněno na obrázku č. 14. Levým tlačítkem zdvihnete, nebo položíte část puzzle a pravým tlačítkem můžete čtvercem pootáčet vždy o 90 stupňů. Po sestavení puzzle klikněte na malého mužíčka (dolní rohový čtverec puzzle, který je jinak nepohyblivý), který celou trať proběhne a tím (doufejme) zdárně sestrojí duhový most.



Nyní už můžete jít k řece, kde se u břehu objevila loďka. Nastupte do ní, plavte se po řece a prozkoumejte lokace, které vás na březích řeky čekají. Jsou celkem tři - lokace s pavoučí sítí, lokace se žabím bohem a lokace s džunglí. V rozsáhlé džungli se musíte absolutně zorientovat, proto si ji několikrát skrz naskrz prolezte. Nejdříve musíte nashromáždit celkem 7 malých hnědo-oranžových hvězdic, které se povalují na zemi v některých zastávkách. Proto při procházení džunglí se na každé zastávce podívejte na zem a uvidíte-li tam ležet hvězdici, seberte ji. Jakmile získáte všech 7 hvězdic, jděte na lokaci, v jejímž středu leží kamenný kvádr s dírkami.  Vložte 7 hvězdic do dírek tak, aby utvořily obrazec shodný s tím z vrcholku pyramidy (obrázek č. 15).



Nedaleko od kvádru se nachází kamenný podstavec, do nějž vložte jeden obsidián. Přistupte ke kamennému totemu (ten se objeví za vámi, vpravo od kvádru s hvězdicemi a pouze v tom případě, že jste správně vložili hvězdice do kamenného kvádru) a do jeho spodní části vložte druhý obsidián. Promluvte si nejprve s Jaguárem a potom s Opeřeným Hadem o všem možném - dostanete zelené pírko. Jděte zpět k řece, nastupte do kanoe a plujte o šest lokací směrem doleva, kde posléze vlezte do křoví na pravém břehu. Prolezte křoviskem až se dostanete k pavoučí síti mezi dvěma stromy. Vylezte na levý strom, čímž se dostanete na okraj pavoučí sítě. Vaším úkolem je sebrat pavoukovi jeho úlovek, který se nachází ve středu sítě. Udělejte krok vpřed, pak vzad, doleva (kolem díry v síti) a jděte přímo do středu sítě, čímž pavoukovi seberete jeho suchou housenku.  Nyní se menší oklikou vraťte na kraj sítě  a  seskočte dolů.  Znova vyšplhejte  na  strom a udělejte krok dopředu, dozadu, doleva ( kolem díry ) a doleva směrem do středu sítě.  Nyní budete obklopeni dvěma pavouky, takže pokračujte doprava a opět doprava, čímž se dostanete na okraj sítě. Zahněte doleva obejděte celou síť až k díře. Projděte kolem díry ještě o několik kroků a jakmile uvidíte, že jsou oba pavouci za vámi taktéž až na samotném okraji sítě, zamiřte přímo do středu, seberte vyschlou kobylku (musíte jít po tom vlákně, na kterém je kobylkja položena), vraťte se k okraji a seskočte dolů. Vraťte se ke kanoi a plujte o 3 lokace doprava, kde vlezte do křovisek na pravém břehu. Prolezte křovím až k velké zelené žábě a dejte jí suchou housenku a kobylku. Vraťte se ke kanoi a odplujte zpět k pavoučí síti.


Vylezte na síť po levém stromě (abyste stáli nalevo od díry v síti). Použijte zelené pírko na okraj sítě na pravé straně díry v síti (obrázek č. 16). Udělejte krok na místo s pírkem (oranžovou plackou), hned se ale vraťte nazpět a jděte směrem do středu sítě.



Pavoučice je na chvíli zaměstnána pírkem, takže můžete v klidu sebrat meč. Jakmile získáte meč, sekněte jím po pavoučici - tím ji na chvíli zmrazíte,  takže rychle proběhněte středem sítě (získáte lebky),  zamiřte k okraji a seskočte na zem.  Vraťte se ke kanoi a vydejte se do džungle s Opeřeným Hadem. Dejte Opeřenému Hadovi lebky - dostanete Chulel (spojené lebky s manou pro krále). Vraťte se ke kanoi, plujte jednu lokaci doleva a vystupte na pravý břeh. Promluvte si s netopýrem o Chulel a pak odcestujte zpět do Mayské osady (klikněte na držadlo vedle netopýra). Jděte do místnosti s králem - dáte mu Chulel a za odměnu dostanete další trojúhelníkový kámen. Posléze se vrátíte do Tibetu za šamanem...


Přistupte k oltáři a vložte nejmenší trojúhelníkový kámen na poslední volný hrot v levé části oltáře  -  odcestujete do čínského kláštera.


4) Čínský klášter, starý mistr a Stín.


Vždy, když se budete chtít z kláštera vrátit zpět za šamanem do Tibetu, udeřte paličkou do velkého gongu na dvorku (palička je opřená o pravou stranu gongu). Jděte k bráně vedoucí z kláštera, kde na zemi uvidíte zlověstný stín. Jděte ke starci stojícímu nalevo od budovy a promluvte si s ním o všem možném. Vystoupejte po schůdcích až těsně před vchod do budovy, zahněte doprava a jděte podél zábradlí dokud nenarazíte na mladého Číňana (schovává se za sloupem) - důkladně ho vyzpovídejte. Vstupte do kláštera a vejděte do prvních dveří nalevo, kde si promluvte s opatem. Vyjděte ven a promluvte si se starcem  (Master of Directions - Pán Cesty) o Tan Yunovi. Vejděte do kláštera, jděte až na konec  chodby,  zahněte  doleva  a  promluvte  si  s  mnichem Chenem  (Ten vám dá několik mě nesrozumitelných rad. Hovořte s ním dokud se nezačne opakovat). Vraťte se na chodbu a vejděte hned do dveří naproti, kde si promluvte se starcem. Přistupte k zařízení uprostřed místnosti.  Doprostřed vložte želvu. Klikáním na levou či pravou stranu celého zařízení s ním můžete otáčet, takže ho nastavte tak, aby červený znak (Hora) byl nahoře - u hlavy želvy), žlutý (Pagoda) napravo a bílý (Řeka)  nalevo (obrázek č. 17). U ocasu želvy se nachází zbývající, zelený znak - Rovina.



Promluvte si se starcem, pak si stoupněte do rohu místnosti nalevo od okna. Natočte se tak, aby bylo okno po vaší levici, udělejte krok dopředu (nyní stojíte na poli označeném na obrázku č. 18 jako START) a promluvte si se starcem. Od této chvíle vám po každém kroku poradí, kudy se máte ubírat dál. Natočte se směrem ke  stěně s dveřmi a  udělejte krok dopředu, doprava, doleva, doleva, doleva, doprava, dopředu a dopředu (obrázek č. 18). Po dalším kroku dopředu se ve stěně před vámi otevřou dveře do tajné místnosti.



Jděte do levého zadního rohu místnosti, kde otevírejte postupně oranžové truhlice dokud v té nejmenší  nenaleznete hůlku.  Obejděte stůl s létajícím drakem a stoupněte si na plošinu s rytinami.   Kolem vás se nacházejí čtyři svícny, které zapalte pomocí hůlky a to  v tomto pořadí: červený, zelený, modrý a žluto-bílý. Pokud jste učinili správně, stane se z vás trpaslík. Vykročte směrem k létajícímu drakovi - objevíte se v nádherné zahradě. Jděte až ke zdvihnutému mostu a zahněte doleva, kde ze země (vlevo vedle soukolí) seberte 6 sošek.


Vraťte se do tajné místnosti a odejděte z plošiny se svícny - nabudete normální velikosti. Hnedse vraťe zpět a nyní musíte na plošinu s rytinami (na které právě stojíte) umístit všechny sošky a to ve správném pořadí : soška bojovníka se sekerkou (1), soška kováře s kladivem (2), soška ženy s holí (3), soška trpaslíka s velkým kloboukem (4), soška ženy se dvěma kbelíky (5) a nakonec měšec s penězi (6) - obrázek č. 19.  Pokud stojíte čelem ke stolu s létajícím drakem, tak pozice č. 1 je vlevo za vámi.



Vykročte směrem k jezírku s létajícím drakem, čímž se opět zmenšíte (ale ještě tam nevstupujte). Všechny správně umístěné sošky obživly. Seberte měšec s penězi a každé postavě dejte jednu minci - na oplátku dostanete pět disků. Vstupte do zahrady (směrem k jezírku s drakem) a jděte až k dřevěnému zařízení (vlevo před zdviženým mostem). Na pět kolíků použijte disky v pořadí uvedeném na obrázku č. 20/1, poté disky přehoďte dle obrázku č. 20/2. - tím byste měli spustit most.



Přejděte přes most a jděte ke zlaté bráně. Nyní je čas naposledy použít váš krystal. Učiňte tak

(obrázek č. 21) - čtvrtá cesta do vesmíru.



Z Měsíce se však tentokráte nevracejte na Zemi, ale leťte ke Slunci. Obleťte Slunce - dostanete

se do pásma meteoritů, odkud zamiřte k bíle zářícímu místu - zde by se měl váš kulatý krystal změnit v šestihranný objekt. Pokud se do zářícího místa nemůžete dostat, znamená to, že jste některou cestu do vesmíru vynechali a musíte se vrátit a doplnit si ji. Odleťte zpět k meteoritům (asi vám bude chvilku trvat než naleznete východ z této pestrobarevné lokace), dále leťte k velké žluté planetě - dostanete se ke Slunci, odkud zamiřte k malé béžové planetce. Dostanete se k Měsíci a odsud se vraťte zpět na matičku Zemi. Stojíte před zlatou bránou, na které je znázorněn myslivec a utíkající liška.  Uprostřed brány je dále šíp směřující vzhůru. Klikněte na myslivce, čímž změníte směr šípu (důležité !!). Projděte branou a nastupte do obrovského draka - místního dopravního prostředku. Na stěně nalevo uvidíte další puzzle, který tvoří deska s červeným drakem mezi dvěmi modrými obláčky. Vaším cílem je získat perlu schovanou v tajné přihrádce pod posledním obláčkem vpravo.


Řešení puzzlu : nejdříve klikněte na draka. Jakmile se zastaví, klikněte na pravý obláček, pak zase

na pravý, opět na pravý, na levý, na pravý a nakonec  na  levý obláček.  Pokud postupujete správně, měl by se po každém kliknutí zdvihnout jeden z pěti malých obláčků dole, až budou nahoře úplně všechny. Seberte perlu z tajné schránky. Projděte za červený závěs, otočte se a vložte perlu do zlatého panelu. Drak vás nyní odveze na ostrov s dřevěným stavením. Vystupte a jděte k onomu dřevěnému stavení a třikrát po sobě se pokuste vejít dveřmi dovnitř - zjeví se kněz. Promluvte si s knězem o všem možném a on vám otevře cestu do pekla, odkud mu máte přinést houbu nesmrtelnosti. Obejděte dřevený domek zprava a vstupte do zadních dveří vedoucích do pekelného bludiště. Promluvte si s vrátným - získáte prázdný formulář. Vaším úkolem ho bude správně orazítkovat. Při procházení bludištěm narazíte na celkem 6 "zvířecích" úředníků, z nichž každý vám dá jiné razítko. Vy ale budete potřebovat pouze tři. Nejprve jděte směrem doprava a najděte v bludišti dívku, která vám po rozhovoru dá svůj vějíř. Na něm jsou vyobrazena razítka, která budete potřebovat a to přesně v daném pořadí bráno odleva doprava. Bohužel, potřebná razítka a jejich pořadí se v jednotlivých hrách mění, takže jsme  pro vás připravili alespoň obrázek, na kterém je uvedeno který z úředníků dává jaká razítka (obrázek č. 22).  Pokud Vám dívka svůj vějíř nedá, musíte se vrátit až ke zlaté bráně a správně nasměrovat šíp na myslivce, jak jsme již dříve v tomto návodu uvedli.


Nyní už můžete v bludišti vyhledat příslušné úředníky a získat od nich potřebnmá razítka. Brzy ovšem zjistíte, že někteří z úředníků "visí" u stropu a nechtějí se s vámi vůbec bavit. Pokud potřebujete zrovna to jejich razítko, musíte jít od brány doprava, kde u jednoho z úředníků najdete nalevo podivné schody, vedoucí  - na strop. Když se po nich vydáte, celé bludiště se pootočí o 180 stupňů a vy můžete nyní obejít úředníky, kteří předtím byli na stropě. Pozor na to, že při otočení se zrcadlově obrátí i všechny cesty, což vám z počátku dost ztíží orientaci.  Nyní jíž víte vše, abyste mohli navštívit patřičné úředníky a nechat si od nich orazit formulář.  Správně orazítkovaný formulář odneste vrátnému - dostanete houbu nesmrtelnosti.  Udělejte to tak, že vezmete formulář z inventáře a kliknete s ním na vrátného. Pozor na jednu věc - když budete s vrátným mluvit, může se vám stát, že dostanete nový formulář a budete úředníky obíhat znovu. Toho se dá využít, pokud někde dostanete chybné razítko, ale když se vám to stane v okamžiku, kdy chcete předat správně vyplněný formulář, tak je to na mrtvici !



Vyjděte ven z pekla a předejte houbu mistrovi - dostanete magickou svítilnu. Nastupte do draka, jděte do místnosti za závěsem, ze zlatého panelu vyjměte perlu a hned ji zase zasuňte nazpět. Známou cestou se vraťte až do kláštera, respektive do místnosti s želvou, odkud vyjděte ven na chodbu. Po zdolání zlého ducha získáte další trojúhelníkový kámen a vrátíte se na svou základnu

do Tibetu.


5) Shambhala, Atlantida a finále.


Přistupte k oltáři a na zbylé tři volné hroty použijte své trojúhelníkové kameny. Učiňte tak ale

v tom pořadí, v jakém jste je nabyli (tzn. Nejprve kámen z Irska, pak z Ameriky a nakonec z Číny)

- toto pořadí je velmi důležité !!! V podstatě je můžete dát v pořadí, v jakém je máte v inventáři odleva doprava. Na střed oltáře použijte hranatý krystal z inventáře - celek je na obrázku č. 23.



Objevíte se  uprostřed obrovského květu. Kolem sebe uvidíte 6 různých závěsů.  Musíte projít třemi z nich, navíc každým dvakrát. Pořadí je uvedeno na obrázku č. 24.



Posléze budete přeneseni do bájné Shambhaly.  Jděte dopředu a pak kolem jezírka až ke královně Rhee, se kterou si promluvte o všem možném.  Po dlouhém rozhovoru s Rheou jděte zpět kolem jezírka a o dvě zastávky dále od královny Rhey najdete odbočku doprava (klikněte ne oblohu mezi dvěma vysokými stromy). Nyní se objevíte ve "světě", který sestává z šestnácti různých lokací, kterými jste dříve ve hře procházeli. V každé lokaci se pak nachází jeden předmět, který můžete sebrat. Vaším úkolem je použít správný předmět na správné místo ve správné lokaci.


Tím správným předmětem je hvězda, kterou naleznete na zemi před dřevěným domkem v Číně. Tuto hvězdu musíte použít na okno v kostele v Irsku, konkrétně v pracovně s otevřenou knihou a to okno vpravo od knihy. Objevíte se ve změti modrých pixelů na mořském dně. Ze všeho nejdříve musíte naleznout vchod do Atlantídy (obrázek č. 25).



Projděte vstupní branou, udělejte krok dopředu a pak doprava, kde seberte velký modrý krystal.

Nyní najděte v prostorách Atlantisu (hledání by nemělo být složité - mnoho lokací tu není) velkou chobotnici. Vaším úkolem je pomocí krystalu useknout všechna její chapadla. Takže vždy, když po

vás chobotnice jedním chapadlem zaútočí, rychle na ono chapadlo klikejte. Pokud se krystal rozzáří, tak jste to odhadli správně a chapadlo by mělo za chvíli odpadnout. Pokud se nerozzáří, takjste si vybrali špatné chapadlo a musíte to zkusit znovu. Po zneškodnění chobotnice se ve vás konečně spojí Světlo se Tmou a vy se objevíte naposled u šamana v Tibetu, od kterého. znovu obdržíte svůj krystal.


Jděte k oltáři a na jeho střed použijte již podruhé svůj krystal. Ve vesmíru leťte tak jako kdysi

na místo, kde se váš krystal změnil z kulatého tvaru na hranatý (leťte ke slunci, kolem slunce a k

bílé záři). Dále leťte směrem k menšímu fialově zbarvenému místu s černým "flekem" uprostřed (obrázek č. 26).



Nakonec proleťte červenou lokací směrem k bíle zářícímu místu A to je konec. Všechno dobře dopadlo, svět je zachráněn a Ten si nyní konečně může užívat klidu se svou novou blonďatou přítelkyní. Ale když necháte titulky doběhnout až do konce, zjistíte, že tak úpně všechno zase možná v pořádku není.  Snad se můžeme těšit na další pokračování !


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.