Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
A. Pár slov o hře
Ve hře máte možnost naštívit 3 města ztoho každé obsahuje několik čtvrtí, lépe řečeno 3 - chudinská čtvrť, čtvrť střední střídy a bohatá čtvrť v každém městě musíte zabýt tři muže, každý se nachází v jedné z čtvrtí. Mužů je celkem 9, tedy těch které vám zadá Al Mualim, váš mistr. Postupem času až zabijete deváteho muže - Roberta de Sable zjistíte že je jich vlastně deset, desátým mužem je Al Mualim který vás využil aby se chopil moci.
B. Memory Block 1 | Paměťový blok 1
1. Popis a úvodní část
Před několika lety vás vychovávali jako vašeho předka, na nějaké farmě jako zabijáka, odtut jste však utekli a začali žít normální život ve městě, pracovali jste jako barman, než vás unesli. V laboratoři se seznámíte s doktorem a jeho sympatickou asistentkou Lucy která je pochopil-li jsem příběch dobře taky zabiják, toto se však dozvýte až ke konci hry. Vyvynuli stroj který se jmenuje Animus, dokáže dekódovat genetické spomínky, tedy ty vzpomínky které mate uloženy v genech po vašem předkovy. Tyto vzpomínky jsou následně vykreslovány v 3D rozměru. Doktůrek potřebuje zjistit obsah vzpomínky paměťového bloku 7, vaše podvědový však vzdoruje a vám nezbývá nic jiného než si prožít život vašeho předka, Altaira, pěkně kousek po kousku. po skončení animace stikněte libovolné tlačítko (dole ve hře se vám napíše "Integrujte pomocí libovolného tlačítka" používám mezerník ale je to vcelku jedno). Až si lehnete do Animu spustí se animace po které vás Animus vyplivne do úvodní části hry kdy se naučíte hru ovládat. Přehrajte proto celou úvodní část, není to nic těžkého, naučíte se pouze několika základním věcem jako je například vražda, odhození vojáka, sprint, vražda skrytou čepelý a další.
2. Po úvodní části
Až úspěšně dokončíte úvodní část nahraje vám Animus nejstabilnější paměťový blok. Po animaci kdy zabijete neviného běžte k trámům a přeskačte je jako kdybyste chtěli sprintovat čili W + pravé tlačítko myši + mezerník po těchto trámech jsou kousek dál další, přeskačte je stejným způsobem. O skálu je opřen žebřík, vylezte pomocí něj nahoru a zabijte templáře pomocí levého tlačítka myši, spustí se animace.
Sleste po žebřících dolů a shlédňete další animaci po které se pokuste zabít Reberta De Sabla, spustí se opět další animace ve které vás Robert de Sable prohodí zdí. Nyní se musíte dostat ven, sprintujte proti třevěných lešeních nahoru dokud vám kamera nezobrazí východ, nyní vylezte až ke střeně před vámi, to provedete sprintem. Až budete u střeny už jen vylezte nalevo do dveří. Vylezte po střeně opět stejným spůsobem jako když sprintujete, pokud Altair nepoleze zkuste ořeručkuvat doleva A nebo doprava D dokud se nechytne. Nahoře je východ, dojděte k němu, pamět se převine a spustí se animace kde budete hovořit s místním Assassinem, dozvíte se že máte naštívit Al Mualima. Běžte tedy za ním do hradu.
Vztupte do hradu, ve druhém patře na vás čeká Al Mualim, shlédněte video, na konci videa přiběhne učenec s tím že Robert de Sable obléhá vesnici, jděte proto za bodem označeným na mapě a po cestě zabýjte všechny templáře. Nyní to bude zajímavější, jděte za bodem vyznačeným na mapě, zobrazí se animace, vylezte za assassinem na věž kterou jste viděli v animaci a následujte ho po žebříku nahoru kde se postavte na volnou plošinu a shlédněte video, po kterém skočte z plošiny do sena, uděláte to mimořádným skokem tj. W + pravé tlačítko myši + mezerník.
Třetí assassin si zlomí nohu, je proto na vás dokončit úkol, když vylezete ze sena je kousíček od vás kláda přez vodu přelezte přez ni na druhou stranu, tady přelezde přez další kládu která se nachází nalevo od vás, a opět na kládu v levo. Tak tady už si docela dobře zašplnáte, poprvé to nebude lehké ale tak po půl hodince než na to příjdete to určitě vylezete :-)
Až vylezete nahoru Altair vytasí meč, dojděte k dřevěné zábraně napravo a rozsekněte ji stejně jako když útočíte, tím spustíte organizované zabití...
Dostanete se do laboratoře kde na vás čeká opět krátká animace po které doktor s Lucy odejdou do své kanceláře (konferenčního sálu) nyní máte možnost jej odposlouchávat větrací šachtou končící ve vašem pokoji na záchodě. Až slezete z animu běžde šikno doprava kde naleznete dveře do vašeho pokoje (jsou jako jediné otevřené) a vejděte dovnitř, pokračujte do koupelny dalšími dveřmi a tam už je po levé straně větrací šachta, dole ve hře by se měl objevit text <Integrujte pomocí libovolného tlačítka> stiskněte mezerník, začnete tak špehovat doktora s Lucy.
Po dokončení špehování běžte spět na pracoviště k Animu a promluvte si s Lucy, pokud se vám to nepovede počkejte až začne pracovat s PC, běžte za ní a promluvte si s ní dvakrát po sobě a běžte do svého pokoje k posteli a lehněte si. Poté si všiměte zejména červených znaků, každou noc se vám zobrazí jiné, nakonec zjistíte že máte šestý smysl jako váš předek - orlí zrak.
C. Memory Block 2 | Paměťový blok 2
Po probuzení na vás vedle postele čeká doktůrek který má úchylku sledovat vás při spánku, poté co si s ním promluvíte běžte k Animu, lehněte si a klikněte na >Pokračovat.
Po úvodním videu s Al Mualimem dostanete úkol najít zrádce který otevřel Robertovy brány. Běžte tedy ven z pevnosti kde vás již čeká informátor, po krátkém rozhovoru se vydejte za značkou na mapě. Až se dostanete k bodu začněte naslouchat, to provedete tak že si sednete na nejbliší levečku a zaměžíte muže pomocí F a poté ještě pomocí tlačítka hlava (E) začněte naslouchaní rozhovoru dvou mužů.Najděte košíkáře a ukraďněte mu dopis.
Zaměřte košíkáře a vyslechněte rozhovor po ktrerém běžte pomalu za košíkářem, v momentu kdy se nebude dívat za sebe běžte těsně za něj a podržte Shift, Altair ukradne dopis s informacemi.
Běžte za Masunem a vyslechněte jej pomocí F, až domluvý nasledujte jej až k napajedlu kde jej bijte dokud nepromluví. Po rozhovoru jej dovedete Al Mualimovi který jej zabije mečem který vám daruje za nalezení zrádce, zvýší se vám symchronizace DNA a získáte skrytou čepel. Nyní už jen zbývá zjistit co nejvíce o vašem cíly a udeřit, jeďte na koni, terého získáte za dřevěnou branou Masysafu.
Váš cíl se nachází v Damašku, dostanete sa tem na zmiňovaném koni, nejprve však musíte jít do království které přezstavuje "chodbu" mezi jednotlivími městy, můžete zde plnit vedlejší úkoly jako je zabíjení templářů nebo zbírání praporků. Vylezte na rozhlednu která je před vámi a pomocí E synchronizujte.
Po synchonizaci skočte dopů do sena pomocí mimožádného skoku, nasedněte na koně a pokračujte do Damašku.
Vaším úkolem je dostat se do pevnosti, to můžete dvěma způsoby, můžete zachánit mnicha kterého podkáte půjdete-li po cestičce dolů. Druhá a ta zábavnější možnost je přeskákat po trámech nebo to všechno pěkně vyvraždit, což ale nedoporučuju, máte málo možnosti protože ste byly degradováni a proto vás snadno zabijí.
Nyní už jste v povnosti kde musíte nalézt svůj cíl, běžte k nejbliší rozhledněm která je vyznačená na mapě a synchronizujte mapu. Nyní ,ůžete začít s vyšetřováním, běžte k ikonce na které je kapsa (vrecko) a stiskněte F, zahájíte vybíraní kapes které jste už prováděli v paměťovém bloku 1, zjistíte že Tamir vyřizuje nějakou velkou dodávku. Nyní běžte k ikonce utíkajícího panáčka, je to úkol informátora, přesněji běh po střechách takže si opět vylepšíte zkušenosti.
Po úspěšném dokončení získáte důležizou informaci a to tu že by bylo dobré mít ve městě spojence (psance) které získáte tak že zachráníte místní obyvatele před vojáky, můžete ale nemusíte, každopádně pokud hru hrajete poprvé je dobré zachánit alespoň polovinu obyvatel.
Nyní jste kousek od rozhledny na kterou vylezte a sysnchronizujte si mapku, získáte lokalizaci posledního vyšetřování (můžete však dokončit všechny stačí vylézat na rozhledny a synchronizovat), posaďte se na lavičku a začněte naslouchat pomocí F + E.
Nyní už víte dostatek informací o vašem cíly, před zakročením je důležité naštívit ustředí zabijáků, běžte tedy k ikonce zobrazující logo Assassinů.
Nyní už máte povolení k zabití, běžte proto k ikonce křížku kde shledněte krátké video na kterém Tamit zabije kováře který řídil výrobu zbraní, každopádně po videu je nutné jej zabít, nejjednoduší způsob je skrytě jít jako učeň pomocí W + space zábavnější metoda je vytasit meč a pozabíjet je všechny.
Nyní už jen zbývá utéct znovu do centra assassinů a přejít k Al Mualimovi do Masiafu.
Poté vás Animus vyplivne zpět do laboratoře kde si můžete popovídat s Lucy od které se vždy něco dozvíte, přesněji řečeno až postupem času někde v paměťovém bloku 5. Asi v třetím rozhovoru vám řekne že si máte jít lehnout, jelikož vám nic lepšího nezbývá učiňte tak a hurá na další paměťový blok.
Všiměte si krvavých nápisů na zdi, vždy když si lehnete oběví se vám takový nápis, vše si na konci hry objasníte.
D. Memory Block 3 | Paměťový blok 3
1. Masyaf
Po rozhovoru běžte ven z věže kde se můžete procvičit na nádvoří, poté se odeberte do království kde si můžete tentokrát vybrat ze dvou měst, Acry a Jeruléma, doporučuji vám pokračovat do Acry kde je mise lehčí.
2. Acre
Až se dostanete za hradby začněte sysnchronizovat mapy vylézáním na rozhledny. Poté splňte 3-6 úkolů.
První úkol je hned ubrány kde synchronizujete první rozhlednu, je to klasický výslech, to už znáte, od vojáků se dozvíte že někteří opustily svá místa.
Jako další jsem plnil úkol informátora, a to vraždu. Není to nic těžkého jen zabijete několik rytířů.
Po zabití všech rytířů se vraďte nazpět k informátorovi od kterého se dozvíte informace, konkrétně to že do pevnosti se kromě učenců a "nemocných" nikdo nedostane.
Další úkol je obyčejný výslech, jen příjdete k ikonce, vyslechnete si "lži". Poté už jen stačí následovat muže na neveřejné místo a pěstmi ho zbít dokud nepromluví.
Další úkoly není potřeba dělat ale samozřejmě že můžete, buť dodělejte všechny úkoly nebo se vraťte do ústředí zabijáků kde si vás místní assassin vyslechne a dá vám povolení k zabití Garniera.
Možností jak se dostat do pevnosti je několik, první nudná je zahránit faráře kterého ohrožují poblíž bran vojáci. A druhý už asi tušíte, vymlátit to hlava nehlava :)
Nyní běžte do ústředí a oznamte zprávu o úspěchu, cesta by neměla být problematická zvláště když si Garginerovi stráže zabijete dříve než jeho, jako jsem tomu učinil i já.
3. Jeruzalém
Po rozhovoru s mistrem si běžte k branám pro koně a obdobným zprůsobem jako do Acry běžte do Jeruzaléma kde synchronizujte mapku pomocí vežekterá se nachází hned za branami, pod věží je hned další úkol a to výslech, vyslechněte proto "hláře" a běžte za ním na neveřejné místo kde jej bijte okud neklekne a neřekne pravdu.
Další úkol si můžete samozřejmě zvolit sami, nejzábavnější jsou ale úkoli informátora ve kterých musíte většinou někoho zabít nebo sprintovat po střechách což je dle mého názoru daleko zábavnější než nějaké vybírání kapsí nebo výslech kde jen čekáte.
Informátor se nachází zhruba v prostředu mapy, za úkol dostanete eliminovat několik jednoduchých cílů, nejlépe na ně vrhnout z dálky vrhací nože a poté se maskovat pomocí space. Nyní už stačí dvě vyšetřování/úkoly takže se můžete vrátit do ústředí zabijáků nebo dokončit další úkoly.
Po získání povolení je dobré vyzabíjet ty vojá v černém (říkejme jim ninjové) protože jsem sakra silní a jen tak je nezabijete. Nyní je čas udeřit, vejděte do skladu dveřmi které se za vámi zavřou.
Nesnažte se jeho mužům čelit všem najednou, nebudete mít šanci, raději vždy vylezte po žebříku a tam jednoho zabijte a zase skočte dolů a zavražděte druhého. také můžete ihnet vylézt po žebříku nahoru a jít na druhou stranu kde podalším žebříku vylezete nahoru a zabijete Talala.
Nyní běžte informovat místního assassina o vašem úspěchu, opět povedete krátký rozhovor ve kterém vám bude dost nadávat, bodejť ne, kvůli vám mu zepřel bratr, a on, on přišel o ruku. Po rozhovoru vás anumus vyplivne do laboratoře kde zjistíte že se animus přehřívá, nezbývá vám tedy nic než promluvit s Lucy, a lehnout si. Předtím než si lehnete bežte před skříň - jě otevřená, dole by se vám měl oběvit nápis, stiskněte libovolné tlačítko, tím získáte papírek na kterém je pravděpodobně nějaký přístupový kód.
E. Memory Block 4 | Paměťový blok 4
Dalšího rána vás doktůrek uvítá s otevřenou náručí, Lucy opravila animus a vy v něm tak musíte být déle, to znamená že musíte eliminovat tři cíle za den místo předcházejících dvou. Ještě před tím než si lehnete do Animu běžte k oknu za doktůrkem, stopněte si mu za záda a stiskněte libovolné tlačítko, ukradnete mu tak propisku. Poté si běžte tradičně lehnout do Animu a vyberte Mapěťový Blok 4.
1. Masyaf
Opět za svou práci získáte povíšení, tentokrát rukavice které vám umožní zachycení při padu, prostě když po vás vojáci hodí kamenem můžete se chytnout stisknutím Shift. Také získáte novou schopnost a to uvolnění zchvatu, procvičte se na nádvoří.
2. Damašek
Oběvte si celou mapu pomocí synronizování na rozhlednách a poté začněte zvyšetřováním, aktuálně stačí 3.
Vybral jsem „Úkol informátora - zničení stánků“ jelikož úkoly od informátorů jsou originálnější než úkoly typu „Výslech“, nachází se vhorní části mapy u vchodu. ukol není vůbec složitý, jen dojdete ke stánkům se skaženým masem které jsou vyznačeny na mapě vyhlídnete si nějakého vojáka nebo civilistu a pomocí pravého myšidla + Shift hodíte na stánek, ten by se měl zbořit, to samé opakujte u druhého stánku a vraťte se kinformátorovi. Zjistíze že je možné dojít do hradu také pomocí lešení.
Jako další sem vybral opět úkol informátora, tentokrát záživnější vraždu. Vyšetřování je úplně dole, nalevo od Assassinského centra, samozřejmě že nejde o nic než o eliminování několika nepřátel informátora, po eliminaci se kněmu vraťte, získáte cenné informace.
Posledním vyšetřováním jsem zvolil další ukol informátora a to praporky, tento úkol prověří vaše schopnosti běhu po střechách, je normální že se vám tato mise nepodaří napoprvé, bude to chvíly trvat než zjistíte kde jsou všechny praporky. Až je nazbíráte všechny útíkejte zpět k informátorovy který vám už řekne další informaci. Nyní už máte vše proto abyste se vydali do Assassinského centra kde dostanete povolení z eliminaci.
Po cestě je nejlepší zachraňovat všechny obyvatele, pokud jste tak již neučinily při vyšetřování. Poté co shlédnete animaci kde budou všichni otráveni a zabidi vylezte na balkón za zabijte svůj cíl, poté se uklyďte do bezpečí a dojděte do ústředí kde se opět spustí krátké video po kterém budete vyhozeni k Al Mualimovi se kterým se budete snažit přijít všemu na kloub, dostanete nové schopnosti a zvýší se vám synchronizace DNA. Nyní už máte vše proto abyste mohly pokračovat.
3. Acre
Jako by to již byla tradice, zajděte do ústředí a promluvte s místním Assassinem a poté začněte vyšetřování, už to tady nebudu moc rozepisovat je to pořád stejný, takže ve stručnosti v několika bodech :
- Informátor na jihu, vlajky. Od informátora zjistíte, že William a král Richard se rozešli ve zlém a lidé věří už jen Williamovi.
- Informátor na jihu, lučišníci na střechách. Odměnou bude mapa s pozicí Williamových lučišníků.
- Informátor na severozápadu, ničení stánků obchodníkům. Stačí když chytnete vojáka nebo civilistu do stánku a pak se schováte. Zjistíte že Williamovi jeho muži příliš nedůvěřují.
- Informátor na severu, vražda 2 vojáků, klasika zezadu, skrytá čepel... Zjistéte že když vyvoláte u Williama rozruch, utečete jedině přez hradby protože se brány zavřou.
- Vybírání kapes, opět klasika vyslechnutí a ukradnutí dopisu to fakt nebude třeba kradnout za celou hru nic jinýho? klíč k otevření brány? zbraň, cokoliv co zapadá do děje hry?)
- Výslech, opět vyslechnete hlásajícího člověka a pak ho zbyjete. Zjistíte že William bude mít návštěvu.
Nyní, až promluvíte s Assassinem na ustředí můžete vyrazit na misi, tentokrát si můžete vybrat, tichou a akční eliminaci, akčí je samozřejmě zábavnější, až budete u hradu spustí se animace ve které se Williem s králem opět pohádá (pozn. všechno to co vidíte před hradem je jen troška z toho co hlídá hrad, máte se na co těšit), nyní vejděte do hradu.
Jako ideální řešení je nejprve vyšplnat na hradby a eliminovat všechny lučišníky protože to je to co vás zabyje při první příležitosti jako první. William bude na terase kde bude promlouuvat k mužům, až jim dá rozchod vlítněte tam a zabíjte ho skrytou čepelí, pokud to dopadne špatně tak to budete muset vymlátit všechno.
Zdrhněte na ústředí, promluvte s Assassinem a vraťte se k Al Mualimovi, opět budete povíšeni.
4. Jeruzalém
- Informátor na východu. Doprovod informátora městem, cestou musíte zabit několik vojáků, dostanete mapku s rozmístěním stráží
- Vybírání zapes v centru, získáte map s umístěním popraviště kde udeříte
- Odposlech, sedněte si na lavičku a poslechněte si rozhovor dvou mužů, zjistíte že Majd Assin chystá popravu
- Informátor na jihozápadu - eliminace lučišníků - nejlepší je odrovnat vrhacími dýkami (1) protože vojáci už vás čekají a vyvolávací často poplach. Dozvíte se že Addin sa před popravou otáčí čelem k odsouzeným aby knim promluvil.
- Výslech na západě, poslechněte lži a na neveřejném místě bijte chlapíka dokud něco nevysype, poví vám že Addin se chystá vládnout městu.
- Informátor na západe - eliminace, dozvíte se že několik učenců chce jít na popravu, toto je vaše šance. Až dokončíte vyšetřování běžte do ústředí a požádejte o povolení, pak už jen udeřte, tato mise patří k těm lechčím takže není potřeba nic popisovat.
Utečte na ústředí a promluvte s Malikem, místním Assassinem, poté vás Animus vyplivne do laborky kde shlédněte animaci a běžte do pokoje, Lucy odejde, běžte k zabezpečovacímu systému a otevřete dveře stisknutím libovolného tlačítka, nyní zeberte lucy propisku pomocí které si můžete prohlédnout její e-maily, poté si běžte lehnout....
F. Memory Block 5 | Paměťový blok 5
Ráno si bežte lehnout do Animu a pokračujte v dalším paměťovém bloku.
1. Masyaf
Po rozhovoru s Al Mualimem pokračujte ve vyšetřování, opět budete povíšení, dostanete další zkušenosti. Čekají vás ještě 2 cíle k eliminaci...
2. Damašek
- Informátor na západě. Musíte v časovém limitu doběhnůt na druhý konec čtvrti a najít druhého informátora, Jubair se zdržuje s dalšími věřícimi kteří niči vššechny knihy
- Odposlouchávání na západě, zjistíte že Jubair se denně setkává se svími stoupenci
- Vybírání kapsí v centru - dozvítese že jeho žena ukryla nějaké knihy
- Výslech v centru - dozvíte se že Jubair je fanatik, ničí knihy a všechny písemné památky, ale to už ste věděli; každý kdo ničí knihy je fanatik
- Informátor na severu - vražda 5 vojáků - získáte mapu s pozicí místa pálení knih
- Informátor na západu - ničení stáhků, informátor vám poví že Jabair nosí drahé zlaté roucho pomocí kterého ho snadno odlišíte
Po dokončení vyšetřování a získání povolení jděte na místo (brána je zavřená, musíte jít zadem po zdi) kde shédněte scénku, jelikož jsou chlapíci všichni stejně oblečení musíte zabít všechny cíle dokud nenajdete toho pravého, ideální je přijít na místo kde pálí knihy a tam ho sejmout se zdi vrhacími nožmi.
Nyní utečte do ústředí a promluvte si z vaším obdivovatelem, poté budete tradyčně odměněni u Al Mualima který vás pošle na předposlední misi před vaším posledním cíle - Roberta de Sabla.
3. Acre
- Vybírání kapsí v centru města - spodní čast přístavu je špatně strážená.
- Informátor na západu (sprint po střechách) - Sibrand se chce schovat na svoji loď v přístavě.
- Výsleh an východu - Sibrand plánuje blokádu vojáků krále Richarda.
- Informátor na východě (vražda) - v docích je hromada ožralích námořníků (k čemu je dobré to vědět?)
- Informátor na severu (soprovod) - mapa s popisem stráží.
- Odposlouchávání na severu - Sibrand je paranoidní a hrozně se bojí zabijáků
Požádejte o povolení a zabijte Sibranda, jedinou překážkou může báýt přeskákání po kůlech na loď ale časem se vám to určitě povede.
Po eliminaci utečte do ústředí kde promluvte s Rafikem, po rozhovoru vás Animus vyplyvne do laborky. zde promluvte s Lucy a jděte spát, dveře se zavřou ale vy si je můžete otevřit a přečíst si maily Lucy a doktora, získáte tak další informace. Po přečtení mailů běžte do postele, čeká vás náročný den....
G. Memory Block 6 | Paměťový blok 6
Ráno si bežte lehnout do Animu a pokračujte v dalším paměťovém bloku.
1. Masyaf
Po rozhovoru s Al Mualimem pokračujte ve vyšetřování, opět budete povíšení, dostanete další zkušenosti. Čeká vás "poslední" cíl...
2. Robert de Sable
- Zastrašování v centru, Robert chce jen mír, ačkoli na to jde silou. Chce to dokázat na pohřbu addin.
- Informátor na jihovýchodě, dostanete mapu s rozmístěním stráží a pozicí Roberta.
- Informátor v centru - nepokoušejte se bojovat se všemi Robertových vojáky najednou, protože jsou velmi zkušení. Dostanete mapku s vhodnými pozicemi.
- Vybírání kapes na severovýchodě - mapa s rozmístěním stráží na pohřbu Majd addina
- Informátor na západě - využití učenců pro snadné proniknutí na pohřeb.
- Špehování na severozápadě - Robert se chystá uspořádat pohřeb. Po požádání o povolení běžte na pohřeb kde zaýeňte ženu převlečenou za Roberta, vraťte se na ústředí a promluvte s Malikem...
3. Robert de Sable II
Nyní se vydejte do království do nové oblasti, je to jenom ulička na jejíž konci najdete Roberta a zabijete ho, po cestě narazíte na několik skupinek vojáků, zabit je není nic těžkého. Až najdete roberta, uskutečníte boj ve kterém musíte vyhrát, bude to nejtěší boj az celou hru, i když vás čeká ještě jeden.
Animus vás vyplyvne do laborky, kde postupujte jako vždycky, pokecejte s lucy otevřete pokoj, přečtěte maily a jděte spát...
H. Memory Block 7 | Paměťový blok 7
Následujícího rána vás čeká poslední cíl, váš mistr - Al Mualim. Vyběhněte pod vaši pevnost, kde vás čeká skupina vašich bývalých bratrů. Zabijte je. Objeví se spojenec Malik (zabíják v Jeruzalémě). Po rozhovoru přejděte do zahrady v pesnosti. Tam vás čekají všechny vaše cíle. Zabijte je. Když je všechny zabijete, objeví se klony vašeho mistra. Konečně vám čelí už jen on sám. Sekne ho a přijdete o všechny životy. Nyní je ta těžká část, jedna rána a je po vás. Zmizí a musíte ho hledat. Bude se objevovat v různých částech zahrady. Vždy, když k němu přijdete, čeká vás zápas, kde se však zasadí jen jedna rána. Pokud nejprve začnete sekat, trochu života se vám obnoví, pokud se jen bráníte, tak jste stále na nule. Zasaďte mu ránu (je jedno zda přímou, nebo při vykrývání) a on zas zmizí a zas ho musíte hledat. Takto ho najděte párkrát a vždy ho trefte. Konečně už spolu bojujete přímo, zabíjte jej jako ostatní cíle po celou hru...
Když se proberete, už jen sledujte závěrečný rozhovor doktůrka a Lucy s jejich šéfem, který vás chce nechat, zabít. Když Lucy a doktor odejdou, můžete použít svůj pohled v první osobě a zjistíte, že jste získali orlí zrak Altaira a uvidíte na podlaze a stěnách různé nápisy. Prohlédněte si hlavně nápis na stěně nad vaší postelí, čímž ukončíte hru a spustíte titulky. Po titulcích ještě můžete pokračovat a chodit do animus, pokud si chcete zahrát znovu některé pasáže a posbírat všechny vlajky nebo vyzabíjet zbytek templářů, pokud jste tak již neučinili.
KONEC.