Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
Obsah :
A) O hře
B) Příběh
C) Návod
A. O hře
Hru vytvořil český tým NoSense. Je to absolutně první pokus o spojení dungeonu s adventurou, který vznikl vroce 1997. Demo si můžeš stáhnout na www.ceskehry.net A o tom jak se tento pokus tvůrcům podařil, se můžeš přesvědčit sám.
B. Příběh
Jeden hnusný mnich se rozhodne, že unese jistého malého klučinu Mota (shodou okolností - zrovna tebe !). To také udělá, ukradne tě z kolébky nebohým rodičům před očima. Zachtělo se mu totiž nového učně. Za jiných okolností by to byla celkem pocta, ale … tenhle zloděj malých nemluvňat má v plánu vyvolat ďábla Asmodea (nevím, jak jsi na tom se znalostí bible, ale vřele doporučuji přečíst si příběh O stvoření Adama a jeho první ženy - Lilith). S jeho pomocí chce ovládnout svět. Potřebuje k tomu jen tři vyvolávací kameny - eterony. O tom, jak moc se mu jeho plány zdaří, ze mě nedostaneš ani slovo. Jen si tuhle dungeonturu dohraj pěkně sám.
C. Návod
1) Jeskyně + okolí
Konec i začátek hry je situovaný v jeskyni. Po prohledání hliněné nádoby najdeš starou dobrou louč, zapalovač našich pradědů (křesací kamínky) a léčivé kořínky, které se budou hodit při útocích např. skřetů, baziliška apod. Nic moc jiného se tu zatím dělat nedá, a proto jdi jeskynními chodbičkami nahoru. Prudící skřety si nepouštěj moc blízko k tělu, pěkně je kos, hajzlíky malý. Případné šrámy a rány z bojů zhojí kořínky. Jedna rada přeci jen k dobru : skřeti a spol. mají i svá zranitelnější místečka, jen je najít. Jdi cestou, necestou do lesa před městem ke katapultu. Polámanou kliku ti spraví jedině městský kovář. V kasárnách zabav papír odložený na bednách. Pejpr použij na ikonu šítu v panelu. Běž ke vchodu do jeskyně, mezi tvrzí a velkou hrou najdeš 3 kamínky.
Teď následuje husitská vložka. Do katapultu zastrč kliku a natáhni jej. Vlož do něj šutr. Stroj uvedeš do chodu tak, že cvakneš na malý kotouček uprostřed a nastavíš 8. stupeň. Katapult vystřelí. Bravo, kališníci by tleskali. Tak, teď šupej do štol. Lze se tam lehce ztratit, proto doporučuji vyrábět mapku. Teď bohužel nemůžu říci, kam přesně jít. Takže budeš muset propátrat všechny místnosti a místnůstky. Potřebuješ najít : kbelík a uhlí do něj. Povaluje se tam i krumpáč, kterým získáš stříbro ze stříbrné žilky. Ve stole se před tebou skrývá klíč a pak 3 kořínky (kořínky můžeš nakupovat i u trpaslíka). U východu si odemkni mincovnu nalezeným klíčem. Nachází čas ražení penízků. Do pecí nasyp uhlí a zapal oheň, použij i dmychadlo. Do levé pece nasyp vrchem stříbro. Zavři všechna dvířka a malým kolečkem to odstartuj. Vyražené mince seber a jdi do hradu.
2) 1. Eteron
Než se vydáš do kasáren, tak s každým promluv. V kasárnách si taky pokecej a hurá do kovárny. Nakup si brnění, meč, štít a helmu. Teď je z tebe učiněný hero. Zajdi si do kasáren poslechnout zadání svého úkolu. No, všechno jasné. Jdi do tvrze. Když zatroubíš na roh, tak se padací most zvedne. Strážníkovi ukaž věcičku od kasárníka a jdi do věže. Svíčku rozsviť retro zapalovačem. Ber i nabízející se klíček. Čirou náhodou zapadá do truhly dole. Vezmi z ní klíč a Eteron. Jdi do míst, kde začínala hra o 2 patra níže a odemkni dveře klíčem z truhly. Zbav se baziliška a seber jeho hlavu. Případně oživuj kořínky sebe. V kasárnách tě pasují na vojáka. Teď už můžeš hrdě zajít na chat do trůnního sálu. Vhradě si pokecej se strážníkem, zajdi do města a ubohému žebrákovi dej 5 měďáků. Na oplátku od něj dostaneš vývrtku. Vřele ji doporučuji zavrtat do 3. sudu v hradní hodovně. U obchodníka kup láhev.
3) 2. Eteron
Kořenářce sídlící za městem dej 3 Horbuldíky, když je nemáš, zajdi k firmě Trpaslík, s.r.o. Dostaneš za ně uspávací prášek. V hodovně nalij do láhve víno, pak do něj nasyp uspávací prášek. Tento upgradovaný nápoj předej stráži u vězení. Ten je teda teď mimo hru. Půjči si od něj malý klíček, a odemkni si vězení. Malý papírek napravo od šibenice (u desek, lépe napsáno mezi nimi) bude určitě užitečný ve tvém inventáři. V trůnním sále jdi skrz knihovnu po schodech až ke stroji. Kód nastav podle informací od vězně a přepisu kódu. Po otočení se ozve rachot (teda aspoň těm šťastlivcům, kteří vlastní zvukovku ;o)) zvedajícího se poklopu. Dole vstup do katakomb. Na jejich konci je v sarkofágu ukrytý 2. Eteron. Tak teď se otoč čelem vzad (pro blbý o 180°) a šupito presto na nejbližší křižovatku. Tady se stáčej doleva. Musíš ses dostat do místnůstky s nádobkami. V jedné z nich čapni svitek, teoreticky by to měla být druhá zprava. V praxi za to krk nedám. Svitek si přečti (cvakni s ním na ikonu štítu). V jeskyních pod horou se zbavíš strážného démona tak, že přečteš obsah svitku.
4) 3. Eteron
V dřevěné místnosti nacházející se o patro výš jdi ke kamenné stolici. Otoč se doprava a odsuň desku. Ze země vezmi šroub a z truhly vyber prachy. Prohledej všechny schrány na stěnách, musíš najít zahnutou tyč a deník. Ten si přečti. Jdi ke krysí díře a prošťourni ji holí. Výborně, stává se z tebe sběratel šroubů. U východu z jeskyní běž ke stavidlu. Musíš zprůchodnit odtok, podle kapajícího potrubí. Teďka jsou schody, které byly zatopené, opět průchodné. Toho využij a dej se po nich dolů. U křižovatky, která svým tvarem připomíná téčko, pokračuj doleva. Najdeš hrob, odhoď z něj poklop a máš další šroub. Až se budeš vracet, vyběhni do 4. patra výše. V místnosti se stromem poraž hajzlíka a z nádoby čapni poslední šroub. V dalším patře našroubuj všechny šrouby do děr v mřížích. Teď můžeš mříž otevřít. Prozkoumej nápis nad oknem. Heslo si někam zapiš. Jestli ti nápis nejde přečíst, musíš nejprve nastudovat svitek s abecedou. Najdeš jej v knihovně v tajné schránce. Jdi do jeskyně za kořenářkou. Do dveří řekni heslo. V hrobkách najdeš sarkofág, v sarkofágu mumii, na mumii náhrdelník. Zaběhni do hory do nejvyššího patra a obdaruj náhrdelníkem mumii na stěně. Tak a máš poslední Eteron. Jak už jsem psala, hra začíná a končí na stejném místě, proto se tam urychleně odeber, a polož všechny eterony na podstavec. Bravo, konečně konec.
KONEC.