1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Archangel
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Archangel - návod

Ošklivá autonehoda připravila Michaela o život. Po probrání se ocitá v komnatě v neznámém prostředí a světě a nezbývá mu, než se smířit s osudem.


Pozn. k mapkám : Mapky jsou jen pomůcka, abyste věděli, jestli jít vlevo nebo vpravo, rozhodně nejsou správně orientované podle světových stran ani v nich nejsou patrné zatáčky či zákruty !!


AKT 1. Staré časy



Legenda :


1 - klášter Azurového řádu

2 - vesnice

3 - Zaelathova poustevna

4 - Navayin dům

zelená místa - bažiny

černý obdélník - jeskyně Sedmi Znamení

čára = cesta

přerušovaná čára = nevýrazná cesta, cesta podrostem

dvojitá čára = most

"téčko" = slepá cesta


Zorientujte se a otevřte jediné dveře v místnosti. Spustí se animace, ve které potkáte Arquana a ten vás odvede za hlavním opatem Azurového řádu. Je vám řečeno, že vesnice má potíže a potřebují vaši pomoc. Také dostanete meč, který se mi okamžitě strašně zalíbil J. Dále jste odkázáni na jistého Manalaha , rozhlédněte se tedy po klášteře.  V hale jsou ještě dvě postavy. Ta v kápi je knihovník Dirkon a slíbí vám odměnu, pokud za ním přijdete po zabití aspoň deseti zrůd. Druhou je už zmiňovaný Manalah. Ten prověří, zda ovládáte několik základních praktik, jako boj, skákání a další - tedy jakýsi tutorial. I když je lehký, rozepíšeme si ho :


1. místnost - vyskákejte po plošinkách vlevo a seberte džbán, pro druhý musíte podlézt ohrazení vpravo. Zpět k Manalahovi.


2. místnost - zabijte démona. Je to v klidu, nic vám neubírá.


3. místnost - uprostřed knihoven je další hnusák. Připližte se k němu zezadu a jedním úderem ho pošlete k zemi.


Cesta z kláštera je otevřena, nyní se můžete vydat vstříc novému světu. Ihned za mostem se spustí animace, kde je vám vysvětlena část 100x omletého příběhu. Jste jedinou nadějí Světla v boji proti Temnotě, jen Vy můžete zachránit tento podivný svět. Vládce Světla vás obdaří silou a dá vám možnost vybrat si mezi dvěma podstatami, duchovní a fyzickou. Dle uvážení si vyberte. Od anděla Ivy Rose dostanete úkol sesbírat tři kameny. Nyní je vše na vás. Jsou před vámi dva mosty.


Úkol pro Dirkona :


Po zabití desíti jakýchkoli potvor se za ním vraťte a dostanete 12 šipek do samostřílu.


Záchrana vesnice :


Instrukce jste dostali od opata kláštera, vydejte se tedy do vesnice. V ní se potuluje kopa zombií, vybít je za pomocí přeměny není problém. Stařešina (který mimochodem vypadá tak na 30J) stojí u velkého domu uprostřed vesnice. Po rozhovoru se vydejte ke studni. Najdete ji hned za druhým kamenným mostkem (prvním jste přišli do vesnice). V ní vás čeká obrat a vládce netopýřího lidu se ukáže býti hodným. Běžte si to tedy rozdat s hnusákem, který na sebe vzal podobu stařešiny. Musíte ho ubít za pomoci meče Světla, stačí pár ran, ale aspoň jednou budete "dobíjet" duchovní energii. Seberte z jeho těla amulet a vraťte se do studny. Následuje delší animace, kdy kovář z amuletu vytluče kamenné tělo, které je tam ukryto. Pak se objeví Ivy a pošle vás zpět do kláštera.


Ještě než z vesnice odejdete, můžete obcházet domy, zabíjet uvnitř se nacházející zombíky a sbírat věci. Najdete šípy, léčiva, sekeru a ve stodole i pěkný meč. Jedna vesničanka zná legendu o kamenném srdci, jež je zmraženo v ledu. Vše se zapíše do deníku. Cestou zpět se stavte v poustevně a Zaelath vás pověří donesením bylin. V klášteře prokecněte Manalaha. Nyní musíte získat kamenné srdce.


Vydejte se po druhém mostě a dojděte do Navayina domu. Za úkol dostanete zabít jejího nepřítele Aklesiaha. Jeho hrad je v bažině, tam tedy budou směřovat vaše kroky.


Úkol pro Navayu :


Bažina je sice dost nepřehledná, ale cesty se nikdy nerozbíhají moc od sebe. Do hradu se dostanete po jakémsi dřevěném mostě, zvedajícím se do výše nedaleko od vstupu do bažin. Z jistého místa na onom mostě tam budete teleportováni. Seběhněte dolů a spatříte tu obludu. Nejprve na vás pošle pár řadových potvor (nic těžkého), pak konečně zaútočí sama. Taktika je jednoznačná. Mlaťte ji mečem Světla a při dobíjení duchovní energie se vyhýbejte zeleným koulím, které po vás bude házet. Až konečně padne, objeví se Aklesiah v lidské podobě. Michael uvěří jeho příběhu a Navaya bude muset být zneškodněna.


Zneškodnění Navayi : Na mostě seberte věc a vraťte se do Navayina domu. Pokecejte s ní a ona se promění v nějakého hnusa. Platí na ni meč Světla. Seběhněte (pokud jste odpověděli ne) dolů do sklepa, manévruje se tam lépe než nahoře v malém pokoji. Z mrtvoly pak seberte klíč, který otevírá mříž ve sklepě. V truhle naleznete sedm kamenů Znamení .


Navaya je mrtvá a vy se vydejte k jeskyni Sedmi Znamení.


Jeskyně Sedmi Znamení :


Ještě než vstoupíte do systému jeskyní, obrňte se trpělivostí, protože tato část je dost zdlouhavá a po čase i frustrující.


K této části toho moc neřeknu, prostě běžte co nejhlouběji do jeskyní, až narazíte na "pásmo", kde se hra loaduje. Teď nadchází čas použití sedmi kamenů Znamení. Pobíhejte po lokaci a hledejte takové svítící stojany s lebkou (nebo co to je) a pokládejte tam kameny. Až bude šest kamenů na svém místě, přichází finále. Musíte najít dveře, které se otevírají pákou kousek od nich. Za nimi je poslední stojan. Po vložení kamenu následuje animace. Než vyběhnete po schodech opět na světlo, nezapomeňte na to nejdůležitější, kamenné srdce. Objevilo se na vrcholku toho ledovce.


Vraťte se k Manalahovi a oznamte mu úspěchy ve vašem poslání. Objeví se starý známý vládce netopýřích lidí a pošlou vás do katakomb pod klášterem, abyste chytili falešného opata.


Katakomby a opat :


V první části vedou všechny chodby, pokud nejsou slepé, přímo k jedněm zajímavým dveřím. Za nimi po chvilce dorazíte k lávovému jezírku. Aktivujte páku napravo od jezírka. Tím se vysunuly schůdky k plošince s jinou pákou na opačné straně. Zatáhnutím za ní se z jezírka vynoří kamenné desky, po kterých přeskákejte na druhou stranu. Třetí a poslední páka otevírá dvoukřídlé dveře, zpoza nichž na vás vybafnou nějaké zrůdy, tak je nešetřete. Skočte do studny, která se po přiblížení otevřela. Ocitnete se v podzemí velmi podobném jeskyni Znamení. Projděte ho na druhý konec , viz. mapka.


Pozn. : jdete směrem zdola nahoru. Kolečka jsou jakési rozlehlé "haly" a cesty končící "téčkem" jsou slepé.



Po otevření dveří se dostanete do dosti rozlehlého komplexu. Seběhněte po schodech naproti vám. Další cesta je však zahrazena spadlým sloupem. Proto zvolte alternativu, a to přeskákat po vrcholcích sloupů až dolů. Teď už před vámi uvidíte vašeho nepřítele.


Boj s mnichem :


Proběhne animace a po ní na vás zaútočí čtyři přisluhovači s meči. Taktika je taková  : přeměňte se do druhé podoby a vybijte je. Pak počkejte, až přeměna vyprchá a nechte si dobít duchovní energii (při tom neustále utíkejte před mnichem). Až se energie dobije, sekněte mnicha, ten se teleportuje a vyvolá další pomocníky. Opět se přeměňte a celý proces opakujte tak dlouho, až z mnicha vypadne kamenná duše a on sám uteče.


Objeví se Ivy a společně se vydáte do bažiny. Kamenné tělo otvírá dveře, které vás podle slov Ivy Rose dovedou ke zdroji zla.



AKT 2. Berlín, 2039


Orientovat se ve městě je velmi snadné, proto uvádím vždy ulice nebo náměstí.


Z televize se dozvíte o únosu jisté Jessie van Dorn. Vyběhněte na chodbu a dejte se po  schodech do přízemí. Je na vás, zda cestou vybijete vše co se hýbe. Promluvte si s recepčním. Budete odkázáni na knihkupce Arquana. Knihkupectví se nachází v ulici Sunrise, jak vám ostatně poradí i pořádková služba.


Arquan si s vámi promluví a poradí, abyste šli hledat kamarádku unesené, Annu, do hotelu na náměstí Black Rose. Ještě než půjdete, určitě si ze sklepa vyzvedněte pušku a ještě se můžete stavit do dveří naproti knihkupectví. Knihovníka ohrožují členové gangu Rudých Havranů. Vymlaťte je a za pomoc dostanete brokovnici. Teď už se nezdržujte a hurá do hotelu. Hlídající voják vás upozorní, že se tam dějí divné věci a vstup je jen na vlastní nebezpečí. Hmm, nech si svoje poučky pro sebe, řekl jsem si a vstoupil J.


Anna se nachází ve třetím patře, první skleněné dveře napravo, tam třetí dveře vpravo. Ohrožují ji nějaké stvůry - vybít. Anna vás prosí o pomoc při hledání Jessie a jste pozváni do budovy KEOSu. Dostanete se tam podchodem z náměstí Světla (Light sq.).


Společně s Annou vstoupíte do budovy. Běžte promluvit s recepční, pak nasedněte do otevřivšího se výtahu. Ocitnete se v soukromém apartmánu Samuela van Dorna. Ten přivítá pomoc při hledání své dcery. Informuje vás, že je gangem držena ve skladištích za městem. Vyjeďte tedy výtahem na střechu a tam už na vás bude čekat vrtulník.


Skladiště :


Trošku nalevo od směru, kterým se dívá pilot, je plot a za ním dveře do skladiště. Po jejich otevření na vás vyskočí pár týpků, tak je pokoste, hlavně pozor na toho s raketometem. Za bednami vlevo od vchodu jsou dveře a v místnosti za nimi nějaká munice, ale hlavně odstřelovačka. Na druhém konci skladiště než jste vešli, je plošinka, díky níž vyjedete do místnosti s Jessie. Ta se s vámi podělí o své obavy, že jejího otce a členy pořádkové služby posedlo zlo. Cestu zpátky si budete muset vybojovat. Pár vojáků vyskočí zpoza vrat, zbytek venkovního prostoru doporučuju vyčistit sniperkou. Zabte i pilota.


Jessie se ukáže býti zručnou pilotkou a za chvíli už přistáváte a vítá vás muž jménem Mark Hauser. Dozvíte se o plánu přilákat démona díky holo-projektoru, který Mark vynalezl a osvobodit tak Jessina otce. Je však nezbytné, aby mnich místního chrámu přístroj začaroval.


Chrám najdete přímo na náměstí Světla (Light sq.). Mnich stojí úplně vzadu kousek od jakési truhly. Z chrámu však bylo gangem Rudých Havranů odneseno magické znamení, jste proto požádáni o jeho navrácení. Vydejte se tudíž do baru Crash Test Dummies na náměstí Black Rose, kde gang sídlí. 


Úkol pro mnicha :


Vejděte a asi deset gangsterů vás přivítá s bouchačkama vrukou. Všechny je pobijte a dejte se dveřmi nalevo od baru. Tam bude další borec, pak dveřmi do místnosti s trezorem. Zabijte šéfa a vemte si klíč od sejfu. Odemkněte si a získejte zpět magické znamení.


Vraťte se za mnichem a pokecejte s ním. Pak na vás kdoví proč zaútočí nějaké dvě bestie. S pomocí meče Světla je však vyřídíte raz dva. Při dobíjení duchovní energie si však dejte pozor, budou metat nějaké modré blesky, či co to je. Až je zabijete, konečně dostanete už očarovaný přístroj.


Samuelův apartmán : Přístup do budovy KEOSu máte samozřejmě volný, proto vlezte dovnitř a výtahem dojeďte do apartmánu. Spustí se animace a místo Samuela tu máme zlou stvůru. Opět bude potřeba meče Světla. Při dobíjení energie si vylezte po schodech na patro, příšera se tam za vámi nedostane !! V klidu se tam můžete i doléčit. Až démon padne, objeví se pravý Samuel a přímo před vašimi zraky zemře.


Do apartmánu přijde Anna a promění se v Ivy. Stejně jako před svou smrtí Samuel i ona vám řekne, abyste Jessie odvedli ke knihkupci Arquanovi. Dojděte tedy pro Jessie (je ve Virtual Games Casino, kousek od KEOSu). Avšak pozor, odteď na vás bude útočit každý člen pořádkové služby ! Než tedy vyjdete z budovy, připravte se na trochu krve.


Nyní vás čeká animace a dlouhý rozhovor. Dozvíte se spoustu věcí, mimo jiné o Arquanovi a Azurovém řádu, ale hlavně dostanete instrukce k nalezení jistého Jacka Oshinavy. Prý se schovává  na stanici metra, přímo naproti podchodu na náměstí KEOS.


Zapomenutý hřbitov :


Na stanici potkáte nějaké bezdomovce. Vykročte přes rozbořenou zeď a projděte jeskyněmi, viz. mapka. V nich je spousta potvor, ale věrnou kamarádkou se mi stala má odstřelovačka, která zabíjí na jednu ránu a hlavně na dálku, takže potvory lehaly s myšlenkou, kdo že je to vlastně zabil J.



Objevíte se v nějakém sále, před vámi mříž. Běžte vpravo kolem výklenků a do posledního vstupte, je tam páka. Otevře vám jednu z mříží a vy utíkejte jakoby zpátky, až narazíte na další páku. Ta vám uvolní cestu na samotný hřbitov. Sejděte dolů a mečem Světla sejměte potvoru, která zaútočí. Duchové hřbitova poděkují za osvobození od kletby. Jedinou možnou cestou pokračujte až k žebříku, kde se hra načte a nastane razantní změna prostředí. Jste v jakési tajné základně Rudých Havranů. Komplexu vévodí obrovská hala s balkóny a musíte ho celý vyvraždit, jinak se vědec neobjeví.


Jack vás po prokecnutí pošle metrem do podzemí budovy KEOS, abyste našli strůjce generátoru, Leslie Johnsona.


Procházejte to tam a zabíjejte vše co se hýbe. Cesta vede pořád jedním směrem a nijak se nevětví, tudíž problém s orientací by být neměl. Po nějaké době dorazíte k výtahu. Vyjeďte o patro výš, do cel. Je tam samozřejmě stráž, ale v levé uličce v první cele nalevo je uvězněn Leslie. Před smrtí vám ještě stihne říct o generátoru . Běžte zpět k výtahu a sjeďte o patro níž. Kousek dál jsou dveře, které jste předtím neotevřeli, ale teď to jde. Vejděte a na první rozdvojce vlevo. Stále se probíjejte tunely, až se objevíte v dost velké hale. Probíhá tam jakýsi výzkum. Musíte vyběhnout po schodech k plošince, jež se obtáčí kolem nějakého sloupu a z boku se nachází páčka. Zmáčknout a vysunou se dva přídavné mostky, díky kterým přeběhnete na druhou stranu. Vyvezte se plošinou a eliminujte vojáky. Zatáhněte za dvě páčky, které jsou ve strážnicích, tím odpojíte obě turbíny. Otevře se před vámi cesta do velína. Společně s vámi tam však překvapivě přijde Jack Oshinava a ukáže se býti oním přízrakem, se kterým jste se střetli v podzemí kláštera. Taste meč Světla a po pár ranách se přízrak poroučí k zemi. Pokračujte dveřmi a dojděte ke generátoru. Po animaci máte omezený čas a tak na nic nečekejte a zdrhejte ke vchodu do haly, kterým jste přišli. Cestou vás bude nechutně otravovat pár robotů, sejměte je tedy. V kanceláři za halou se v levé stěně otevřel tajný únikový východ. Proběhněte až k výtahu... a jste zachráněni ! Po vystoupení doprava na střechu, kde už vás očekává Mark s vrtulníkem.


Po poradě s Arquanem se vydáváte na další úkol, a to nalezení tajných laboratoří v budově KESOu. Dojděte tam tedy a vstupte dovnitř.


Úkol slaboratoří :


V budově běžte rovně do místnosti se dvěma zatarasenými chodbami. Tu vpravo otevřete díky implantátu Oshinovy sítnice. Pořád rovně až narazíte na výtah. Ten vás už konečně sveze do hledaných laboratoří. Probíjejte se hloub a hloub dosti jednotvárným a frustrujícím prostředím. Nakonec se však dostanete do místnosti s nějakými stvůrami, z nichž jednu budete muset porazit mečem Světla.


Jessie použije své síly k otevření portálu a Ivy vás vybídne ke vstupu. Učiňte tak.



AKT 3. Zapomenuté místo


Po mnoha schodištích seběhněte dolů a ven z věže. Začněte si zvykat a orientovat se v ponurém, deprimujícím prostředí mrtvého města, kde na každém rohu číhá monstrum. Lokací, v níž se nacházíte, projděte ke chřtánu. Před ním stojí muž. Pokecejte a dozvíte se, že Garret pracující v dolech se pokoušel bojovat s temnotou a mohl by pomoci. Vejděte do chřtánu a zjistíte, že zde duchové provozují jakýsi bar. Promluvte si s duchy a vyfasujete první úkol, týkající se zabití strážce vězňů.


Úkol pro duchy :


Doly najdete kousíček vlevo od chřtánu. Dojděte až k mříži, kde se srazíte se strážcem. Zabijte ho a vraťte se k duchům.


Duchové s radostí přivítají, že jste splnili úkol a vrhnou se po vás. Jejich smrt však bude rychlá. Vypadne z nich kamenný klíč, odemykající mříž, jež doteď bránila vstupu do dolu. Seberte ho a běžte tam. Projděte (nebo spíš prosekejte se) četnými chodbami až k samotnému dolu. Chodby se nijak nevětví, zato důl ano, a proto je zde mapka, která vám pomůže s orientací.


LEGENDA :


Modře je vyznačen VSTUP.

Červeně je VÝTAH.

Žlutě vidíte GARRETA.

Zelený je VÝTAH pro cestu ven. ENDA:



Poté, co najdete Garreta, prokecněte ho a váš úkol je jasný. Osvobodit jeho duši, aby mohl uniknout a pomoci v boji proti temnotě. Je lepší vrátit se kratší cestou, a to k velkému výtahu vzadu (opět mapa), kterým vyjedete do vyšších pater. Dostanete se do rozlehlých hal, ale hned jak vysednete, se dejte rovně a za chvíli se po vaší pravé ruce objeví malý výtah, kterým konečně dosáhnete kýženého východu. Asi vás přepadnou nějaké potvory, ale na to jste si ve městě asi už zvykli.


Garretova duše :


Za hradem jděte vlevo. Proběhněte do další části města, která není tak rozlehlá jako ta s doly. Než se dostanete do svatyně, projdete mnoha branami a porazíte docela slušnou hordu nepřátel. Ale nakonec šťastně stanete na prahu samotné svatyně. Vstupte. Poté co projdete mříží, objevíte se v místnosti s mnoha dalšími mřížemi ve stěnách. Vstupte do té mříže, která je přímo naproti. Uvidíte přístroj a nalevo od něj ovládací panely. Na jednom z nich je páčka, která osvobodí Garretovu duši.


Garret, šťastný, že už není otrokem temnoty, přikluše za vámi. V animaci se také zjeví Ivy a bude unesena démonem. To vám nedá spát a okamžitě vybíháte ji zachránit.


Cesta na hrad :


Dostaňte se do druhé lokace, která je jako svatyně mimo město. Je to kousek od vstupu do dolů. Dvoje dveře na vás čekají, v obou dlí démoni, kteří musí být poraženi. Je to celkem těžké, ale máte-li dost lékarniček, je to v klidu.


Dveře vlevo a první démon


Tento hnusák, byť je menší, zdál se mi těžší. Vyvolává si k sobě totiž další potvory. Taktika je jednoznačná. Taste meč Světla a sekejte ho hlava nehlava. Při dobíjení duchovní energie zdrhejte před jeho firebally. Čas od času, když už se přemnoží vyvolané potvory, se přeměňte do speciálního stavu a pobijte je. Bude to chtít trochu trpělivosti a možná i pár loadů, ale časem démon padne. Nezapomeňte sebrat jeho srdce.


Dveře vpravo a druhý démon


Znovu to bude chtít meč Světla. Tento démon stojí uprostřed bojiště a neustále něco kouzlí. Vždy odběhněte ke kraji arény (POZOR na jezdící bodáky !!) a až démon zakouzlí, vás to nezraní. Přiběhněte k němu a sek ho a rychle zase ke kraji. Takto to pořád opakujte a po pár ranách chcípne a vypaří se. Opět nezapomeňte na srdce.


Obě srdce vložte na otevírací mechanismus a obrovská křídla dveří se pomalu otevřou. Račte vstoupit. Než se dostanete k samotnému hradu, vybijte těch pár trapných potvor, co se potulují před ním. Vyjděte po hradní cestě, ale dál už je jen propast. Spusťte padací most, páka je nalevo od vás.


Záchrany Ivy :


Hned se dejte doleva a v místnosti za posuvnými dveřmi je páka, zastavující činnost nožů. Vraťte se a v klidu pokračujte dál. Pak po schodech, které se vynoří na pravé straně vystupte nahoru. Zabíjejte šmejdy ve výklencích. Nahoře uličkou doprava (uličky doleva a rovně skrývají místnosti s potvorama, náboji a lékarničkami), na další rozdvojce vpravo, pak po dlouhých točitých schodech, potom znovu po dalších schodech. Tak se dostanete až na vrchol výtahu. Pákou si ho přivolejte. Cestou dolů uskuteční výtah jednu zastávku a vrhnou se na vás dva duchové, ale to je v klídku. Vystupte z výtahu, jděte chodníčkem a  zjeví se před vámi obrovská hala a uprostřed je uvězněna Ivy ! Jděte kolem dokola haly a v pravé stěně jsou pravidelně umístěné vstupy. Ve třech z nich je páka a po jejich aktivování se odemkne klec a k Ivy se spustí most. V jednom z dalších vstupů je cesta o patro níž. Rychle po ní, dole zabít poslední dvě zrůdy a k Ivy.


Ivy vás pobídne ke vstupu do portálu a jelikož se cítíte být připraveni na střetnutí se Zlem, taste meč a vstupte.


Objevíte se v místnosti se čtyřmi mřížemi. Postupně za ně vstupujte a vybíjejte to, co tam naleznete. První to bude řadová potvora, ale postupně bude přituhovat. Střetnete se se svým válečnickým i duchovním stavem, nakonec sami se svou kopií. Až všechny porazíte, otevře se uprostřed oné místnosti portál.


Finále :


Portálem jste přeneseni před samotného vládce Temnoty. Finální boj vlastně není bojem. Ihned po animaci se otočte a mečem Světla bušte do závory na vratech. Při dobíjení duchovní energie není těžké manévrovat. Dvě potvory nestačí rychlostně a firebally, které na vás dopadají, létají z příliš velké dálky, než abyste jim nestačili uhnout.


Po otevření vrat Světlo zahubí pekelného vládce a ten je nenávratně ztracen.


Protože Michael prokázal velkou odvahu a silné srdce, přežití škaredé autonehody je mu odměnou.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.