1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Anatema - návod

Jakmile spustíte hru, ocitnete se v obrovském sále tajného hradu. Na této obrazovce seberte ze  zdi kuši. Vyřešením jednoduchého puzzle (ať žije Lloydova patnáctka) otevřete hlavní dveře a  běžte ven. Vemte větev. Kliknutím na strom se dostanete do další hádanky - poskládejte list a seberte ho. Pomocí kuše pifněte křepelku a seberte ji. Vraťte se do zámku. V kuchyni seberte pohrabáč a  mrkněte se o patro níž (schody vpravo). Jděte do místnosti s erbem a z brnění šlohněte meč. Klikněte na erb a vyluštěte další hádanku. Jděte do první komnaty vpravo a na stole seberte amulet. Jděte do první místnosti vlevo a pokecejte si s duchem ubohé Ariany. V poslední komnatě vlevo otevřete truhlici pomocí pohrabáče a seberte: modrý klíč, kříž, kus pergamenu, lovecký nůž, láhev, flakón a měšec.


Projděte do laboratoře a seberte láhev s kyselinou. Do levého  přístroje vložte láhev a do pravého flakón. V pravém přístroji také do tyglíku dejte stříbrný list  a zalijte ho kyselinou. V tomto samém patře odemkněte jediné zamčené dveře pomocí modrého klíčku a vejděte do knihovny. Seberte a pečlivě si pročtěte všechny knihy (kronika, deník, modrá a červená kniha).  Ze země seberte kamennou desku. V kuchyni seberte křesadlo. Použijte nůž na větev a vznikne vám rožeň. Ten hned použijte na křepelku. Křesadlem zapalte pergamen a tímto  hořícím pergamenem zapalte oheň v krbu. V něm pak s opečte křepelku. Ještě zde seberte spoustu dřeva. Projděte zbylé dva pokoje v tomto  patře a vemte jednu modrou vázu a džbán. 


Vydejte se ven a v křovnatém labyrintu najděte fontánu. Zde z fontány naplňte džbán a modrou  vázu. Nedaleko najděte zarostlou chodbu, kterou uvolníte pár seknutími mečem. Seberte useknutou liánu a použijte ji na hromadu dřeva. Popovídejte si s alchymistou, jenže se ozve Tarn al Akdura. Dejte  mu džbán s vodou a opečenou křepelku. Opět s ním pokecejte a dejte mu navíc ještě kouzelný amulet. Nedaleko se nachází divný keř, ze kterého si urvěte list a nožem jej rozsekejte na kousky..  Poslední věc, která je v tomto křovnatém labyrintu, je kovárna. Najděte ji  a vejděte dovnitř. Zde seberte kladivo a krumpáč. Jděte ke studni a použijte na ni kladivo. Pomocí žebře slezte dolů. Na černý otvor ve zdi si vemte krumpáč - získáte tak hrstku zlata. Vraťte se do kovárny. Hromadu zlata položte na kovadlinu a skovejte ji za  pomocí kladiva.  Seberte zlatý plíšek. Jděte do hradu a vlezte do hrobky.  Zde si prohlédněte rakve zleva doprava  - vyšší z nich tvoří jedničky a nižší nuly - získáte tak jakýsi kód (1001 10010111). Jděte do pokoje s pákovým zámkem a namačkejte na něm ten kód (jednička - páka nahoru, nula - páka  dolů).   Jděte  do  alchymistické laborky.


V pravém přístroji rozžehněte kahanec za pomocí křesadla a seberte flakón s tekutým stříbrem, které použijte na svůj meč. V levém přístroji do pravé baňky dejte nakrájený list a zalijte ho kyselinou.  Do levé  baňky vysypte obsah koženého sáčku a tuto  baňku ihned zavlažte vodou z vázy. Manipulováním s kohouty sceďte do lahvičky lektvar Hadius Vemporus. Na stolku se nachází další hádanka, kterou ale pro dohrání hry vůbec není nutné vyřešit. Klikněte na stůl a sestavte (poskládejte) roztrhanou listinu. Když pak na ní později v inventáři použijete kamennou desku, tak se dostanete do fáze, kdy můžete pomocí šifrovací tabule z manuálu vyluštit jakousi tajemnou zprávu. Mně se to na první pokus nepovedlo, a tak jsem toto těžké luštění odložil na dobu neurčitou. Když pak byla hra již definitivně dopařena a já jsem zjistil, že se bez skryté zprávy docela dobře obejdu, tak jsem motivaci k dalšímu luštění ztratil úplně.


A vám doporučuji to samé. Sejděte do hrobky a lektvar Hadius Vemporus vylijte na rakve. Popojděte chodbou dál a ze zdi seberte rozbitý klíč, jenž opravte s pomocí zlatého plíšku. Taste  svůj meč a vyjděte po schodech nahoru. Zabijte prokletého majitele tohoto  zámku. Vyběhněte  ven ze zámku a na bránu použijte zlatý opravený klíč.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.