Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Podrobný návod a popis putování velkého vajíčka z Francie až do mystického
Amerzonu.
1) Kapitola 1 :
Jděte rovně po silnici (2x), zahněte vlevo a použijte dalekohled. Pokračujte
po silnici až k majáku, kde ze schránky seberte dopis a v inventáři si jej
přečtěte. Otevřete vrata, přistupte až k majáku a otevřete vstupní dveře.
Uvnitř seberte kladivo opřené o schody a po schodech vystupte do prvního
patra. Promluvte si se staříkem sedícím za stolem. V místnosti prozkoumejte
šuplík u skříně vedle hodin, seberte z něj dopisy a přečtěte si je.
Prozkoumejte fotografii na stolku vedle skříně. Prozkoumejte telefon u schodů,
zdvihněte sluchátko a vymačkejte 03 46 52 81 79 (telefon do muzea - z dopisu).
Vyjděte po točitých schodech o patro výš, kde si na pracovním stole
prohlédněte obrázkovou knížku a brouka. Z pracovního stolu seberte cestovní
deník (velká kniha) a důkladně si ho pročtěte. Jděte k promítačce u okna,
zapněte ji a prohlédněte si diapozitivy. Vylezte po žebříku, prozkoumejte
stolek (úplně vzadu), seberte z něj dopis a přečtěte si jej (zjistíte
podrobnosti o tom co se vlastně před těmi 60 lety stalo). Slezte dolů po
žebříku a po točitých schodech pokračujte nahoru do věže. Prozkoumejte papír
na kreslícím plátně, pak spusťte televizi v rohu místnosti a pokud chcete,
můžete zapnout i malý větráček.
Slezte zpět dolů a vraťte se až do přízemí majáku (ke vstupním dveřím - tam,
kde jste sebrali kladivo). Otevřete poklop v podlaze a ve sklepení zapněte
osvětlení (panel na stěně). Jděte chodbou až k otvoru v podlaze a po točitých
schodech slezte dolů. Pokračujte chodbou (2x) a zahněte do chodbičky napravo.
V místnosti sepněte elektrický spínač na stěně, spusťte počítač (bedna nalevo
od el. spínače), zapněte monitor a prozkoumejte jej. Do mechaniky vložte
disketu a zadejte kód 28 06 04 (z cestovního deníku), pak stiskněte na
číselníku "*" a zadejte "AUTHENTICATION" a pak "LOAD" - otevřou se tak dveře
do hangáru. Odejděte z místnosti a pokračujte chodbou napravo až ke dveřím,
které otevřete. Za dveřmi seberte z podlahy tyč, vejděte do výtahu a stiskněte
páku - dostanete se do hangáru. Jděte ke dveřím, otevřete je a sejděte dolů po
schůdcích. Jděte do prosklené budky a uvnitř prozkoumejte nákres na zadním
stole. Obejděte Hydraplán (letadlo) a jděte podél řeky neustále dozadu až na
konec chodníku. Zahněte doprava a chodbou projděte až k minivýtahu. Vejděte do
minivýtahu, stiskněte tlačítko, prozkoumejte jej a stiskněte šipku nahoru.
Otevřete dveře, vejděte do místnosti a použijte dalekohled (zapamatujte si
červené číslo 140). Vraťte se do minivýtahu a pokračujte nahoru. Otevřete
dveře, vystupte a vylezte nahoru po žebříku na stěně vedle dveří.
Za levým rohem je dalekohled, který můžete použít, potom pokračujte po
schůdcích až na vrchol majáku. Prozkoumejte číselník, pomocí páček nastavte
hodnotu 145 (140 + 5 stupňů podle informace z cestovního deníku) a zatočte
kormidlem pod číselníkem. Nyní se vraťte (po schodech přes maják nebo mini
výtahem) až k velkému výtahu a vyjeďte s ním do horního patra. Ve zdi
u podlahy nalevo od páky uvidíte malou dírku, do které strčte tyč z inventáře.
Stiskněte páku - dostanete se tak do tajného mezipatra, k de kladivem
probourejte zeď. Jděte chodbou až k mohutným dveřím, které otevřete
- dostanete se k vejci. Přistupte k ovládacímu panelu a stiskněte páku. Vraťte
se zpět do výtahu, stiskněte páku a pak vytáhněte tyč z díry u podlahy. Sjeďte
výtahem dolů do hangáru, sejděte po schodech, obejděte je (zprava) až narazíte
na sloup se stupadly. Vylezte nahoru a zatáhněte za páku - vejce se naloží do
Hydraplánu. Slezte dolů a vlezte přes můstek až do kabiny Hydraplánu. Do
palubového počítače vložte disketu a zadejte "LOAD", pak zadejte "PLANE"
vyťukejte číslo 145 a zadejte "CONFIRM DESTINATION".
2) Kapitola 2 :
Klikněte na monitor na palubní desce a zadejte "SAILING" a potom "SUBMARINE".
Až budete v přístavu, opět klikněte na monitor, zadejte "GRAPNEL" a pak
zatáhněte za páčku napravo od monitoru - vystřelíte do vody hák. Vylezte
z Hydraplánu a promluvte si s rybářem. Jděte po lávce až na pláž a vejděte do
staré lodi -do BARU. Jděte do zadní části baru, kde ze stolu seberte
potápěčskou kuklu a z terče na stěně kudlu.Vyjděte ven pokračujte dál po pláži
až k plechovému hangáru. Vejděte do hangáru a uvnitř se berte z podlahy
kanistr a zadní části pak ze stolu francouzák. Vyjděte ven a na benzinovou
pumpu před hangárem použijte kanistr - naplníte ho naftou. Vraťte se po pláži
až ke věži s velkou vrtulí na vrcholu. Prozkoumejte motor a při bližším
pohledu zatáhněte za držadlo - vrtule se roztočí. Vlezte na molo pod věží a na
konci mola opravte francouzákem konec potrubí. Prozkoumejte kolo (nalevo od
páky) a při bližším pohledu s ním zatočte. Na konec hadice na zemi použijte
potápěčskou kuklu, stiskněte vel kou páku a kuklu si nasaďte.
Pod vodou plavte o obrazovku dál, kde kudlou odřízněte síť od kolíku na dně.
Nyní se na mořském dně trochu zorientujte a pokuste se najít potopené letadlo
(pozor ! Jsou tam 2 !), u kterého leží hák slanem (ten, co jste vystřelili
z Hydraplánu). Zahákněte hák za letadlo a pak se vraťte k molu a vylezte
z vody ven. Jděte po lávce za rybářem a promluvte si s ním - dostanete klíček.
Vlezte do Hydraplánu, kanistr s naftou použijte na nádrž(nalevo od vejce)
a stiskněte páku vedle monitoru - hák vyrve dveře u potopeného letadla. Jděte
na molo k věži, nasaďte si potápěčskou kuklu a pod vodou plavte k potopenému
letadlu. Vlezte do letadla, prohlédněte si palubní desku a zapamatujte si
číslo 227. Vraťte se k molu, vylezte z vody a pokračujte dál po pláži (doleva)
kolem hangáru až k malé dřevěné budce (cestou projdete skalní soutěskou).
Uvnitř prozkoumejte obrázek na stěně, klíčem otevřete truhlu na podlaze
a seberte z ní disketu. Vraťte se do Hydraplánu a vložte disketu do palubní
desky. Zadejte LOAD, pak HELICOP a vyťukejte 227. Zadejte CONFIRM DESTINATION.
a pak zatáhněte za druhou páku napravo od monitoru. (Po vsunutí diskety můžete
zadat místo Helicop taky PLANE, nicméně nastanou problémy a nakonec budete
stejně nuceni použít Hydraplán jako helikoptéru).
3) Kapitola 3 :
Na palubním monitoru zadejte SAILING. Vystupte z hydraplánu a před velkou
branou zahněte po pěšince doprava. Na hřbitově si promluvte se staříkem
(získáte klíč) a prozkoumejte hrob před kterým stařík stojí. Jděte zpět
k velké bráně a klíčkem ji odemkněte. Projděte se vesnicí, vlezte do domku
úplně vzadu za dvorem (má nad vchodem vlajku). Uvnitř prozkoumejte kresby
vedle dveří a v zadní části místnosti pak sochu diktátora Alvaréze a mapu
Amerzonu. Vyjděte ven a zahněte doleva - budete omráčeni. Ve vě zení seberte
z lavice hrnek, prozkoumejte brouka na stěně nalevo u dveří a naberte brouka
do hrnku. Prozkoumejte prasklinu v dolní části dveří a na láhev použijte
brouka z hrnku.Opět prozkoumejte prasklinu, seberte klíče a odemkněte jimi
zámek u dveří. Z džípu (vedle vězení) seberte kanystr a lano. Jděte ke
studnici před kostelem a použijte na ni lano. Projděte chodbou a pokračujte po
schodech a po žebříku až do kostela. Jděte k oltáři a po rozhovoru s knězem
prolistujte Bibli na stojanu před oltářem - získáte klíč. Otevřete klíčem
schránku v oltáři a seberte z ní disketu a dopis, který si v inventáři
přečtěte. Přes zpovědnici se vraťte do podzemí a v místnosti s točitými schody
seberte meč. Pokračujte podzemím (2x) až k výklenku se sochou a do levé ruky
(z vašeho pohledu) jí dejte meč.Zatáhněte za meč, otevřete zamřížované dveře
za vámi a projděte jimi až na světlo Boží. Otevřete dvířka - objevíte se na
hřbitově - a jděte známou cestou až do hydraplánu. Nalijte naftu z kanistru do
nádrže a vložte disketu do slotu v palubové desce. Zadejte LOAD a potom
GLIDER.
4) Kapitola 4 :
Vystupte z lodi a jděte pralesem (cestou můžete prozkoumat podivné zvíře na
kameni) až do dřevěné chatrče. Uvnitř seberte z podlahy kanistr a ze stolu
náčrtek, který v inventáři prozkoumejte. Vraťte se k hydraplánu, nalijte obsah
kanistru do nádrže, klikněte na palubní počítač a pak zatáhněte za páku
napravo od monitoru. Na zvířata ve skalní soutěsce zatrubte (tlačítko pod
pákou na palubní desce). Snažte se projet mezi býky, pak zahněte doleva a na
palubním počítači nastavte "GRAPNEL". Nyní vždy kli kněte hákem na kámen před
vámi (ve středu obrazovky) a následně ma páku napravo od monitoru - dostanete
se tak až ke zvířeti ve vodě, na které taktéž klikněte hákem (a pak na páku)
- dostanete se ke břehu. Vylezte z hydraplánu a jděte kolem vody až do
džungle, kde budete muset bloudit tak dlouho, dokud nenaleznete luk se šípem.
Vraťte se k vodě, kde za rohem naleznete zvíře - zastřelte jej šípem.
Prozkoumejte zvíře, seberte z něj hák a vraťte se podél vody do hydraplánu.
Odplujte (klikněte na výhled nad palubní deskou) a pomocí háku se již známým
způsobem dopravte až k další překážce (dravý ptákům). Vystupte z hydraplánu
a projděte skalní soutěskou až k vosím hnízdům na skále. Ze země seberte malý
klacík (opravdu MALÝ!) a použijte jej na větší klacek na zemi - vykouříte
včely. Vraťte se do hydraplánu a známým "přitahovacím" způsobem pokračujte
v cestě po Amerzonu až do indiánské osady.
5) Kapitola 5 :
Seberte vejce, vylezte z hydraplánu a jděte po lávce doleva až do indiánské
vesnice. Zahněte doleva a vejděte do místnosti (nad vchodem visí pták).
Prozkoumejte nákres na stolku u postele a pak otevřete u stolku šuplík, ze
kterého seberte disketu. Otevřete malá zadní dvířka a vejděte do džungle.
V džungli dojděte na rozcestí (1x) a ze země seberte brouka. Jděte doleva
(2x), zatřepte s malou palmičkou a seberte spadnutý plod. Vraťte se na
rozcestí, pokračujte na druhou stranu džungle a cestou utrhnět e ze země
rostlinku (nalevo). Vejděte do jeskyně a ze země seberte červeného brouka.
Pokračujte dál jeskyní, vylezte po žebříku a po lávce jděte až ke kolu, kterým
zatočte. Vraťte se vpět do vesnice a vejděte do místnosti, před kterou leží
kostra. Přistupte k zadní části stroje a na dřevěnou vaničku položte
rostlinku. Jděte k přední části stroje a seberte misku s rozdrcenou
rostlinkou. Vyjděte z místnosti a vejděte do sousední místnosti z dalším
strojem. Stroj obejděte a do velkého koše vhoďte zelený plod. Prozkoumejte
špalek (mlátí do něj velké kladivo) a seberte misku s mlékem. Vyjděte ven
a zhruba naproti vám naleznete v jedné z místností mladou indiánku. Promluvte
si s ní a pak jí postupně dejte vejce, obě plné misky a červeného brouka.
S upraveným vejcem se vydejte zpět k hydraplánu. Jděte o políčko dál po lávce
a nadvakrát zatáhněte za páku (je na ní had) u hráze. Nastupte do hydraplánu,
uložte vejce na své místo a strčte disketu do palubního počítače. Zadejte
"LOAD", pak "BOAT" a zatáhněte za páku nalevo od monitoru. Otočte se
a zatáhněte za dřevěnou páku nalevo od vejce. Po vyzdvihnutí opět zatáhněte za
páku nalevo od vejce.
6) Kapitola 6 :
Obejděte potopený hydraplán a seberte z bažin vejce. Jděte k chatrči na břehu,
otevřete dveře a uvnitř seberte ze stěny zavěšený pytlík. Vyjděte ven a jděte
k velkému sloupu za hydraplánem. Ve spodní části sloupu jsou tři díry - na tu
spodní použijte pytlík. Jakmile spatříte velké zvíře, utíkejte jeho směrem. Až
narazíte na další sloup, použijte pytlík na prostřední dírku a opět následujte
zvíře (vraťte se k prvnímu sloupu u hydraplánu a zahněte doleva). Po chvíli
bloudění narazíte na třetí sloup a zde použijte pytlík na horní dírku.Jakmile
se k vám zvířata přiblíží, nasedněte na jedno z nich a dále cestujte na jeho
hřbetu (klikněte mu na krk). Vylezte na strom a po žebřících vylezte až
k provazovém mostku, přes který přejděte... do 7. kapitoly...
7) Kapitola 7 :
Za mostkem projděte skalní soutěskou až nahoru ke chrámu. Otevřete dveře
a promluvte si s diktátorem. Po jeho smrti mu prozkoumejte hruď a seberte mu
jeho metály. Prozkoumejte dveře naproti mrtvoly a zatočte kormidlem. Vyjděte
ven z chrámu, sejděte dolů po schodech a vejděte do tajného vchodu, který jste
otevřeli (na úpatí schodů). Uvnitř zahněte vlevo, zatočte kolem u rampy a do
misky vložte metály. Pak prozkoumejte výtok z "kotle" a seberte klíček.
Pokračujte dozadu podél levé stěny, ve výklenku p ak uvidíte něco jako železný
sarkofág. Prozkoumejte sarkofág, vložte do zámku klíček a asi 7x s ním otočte
(dokud se klíček nevrátí do původní polohy). Vraťte se ke vchodu do tajné
místnosti, jděte po dřevěné konstrukci až k letounu a nasedněte na
něj...Jděte kolem kráteru s lávou a po chvíli seberte ze země železnou
napodobeninu ptáka. Zahněte do chodbičky ve skále a na kamenný oltář položte
vejce. Seberte vejce, vraťte se ke kráteru a jděte až na malou kamennou rampu,
která sahá přes okraj kráteru. Na konec rampy položte vejce a použijte na něj
železnou napodobeninu ptáka...
KONEC.