1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Amerzone: The Expolorer's Legacy
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Amerzone: The Expolorer's Legacy - návod
Autor: Bonusweb

Podrobný návod  a popis putování  velkého vajíčka z  Francie až do  mystického

Amerzonu.


1) Kapitola 1 :


Jděte rovně po  silnici (2x), zahněte vlevo a  použijte dalekohled. Pokračujte

po silnici  až k majáku,  kde ze schránky  seberte dopis a  v inventáři si jej

přečtěte.  Otevřete vrata,  přistupte až  k majáku  a otevřete  vstupní dveře.

Uvnitř  seberte kladivo  opřené o  schody a  po schodech  vystupte do  prvního

patra. Promluvte  si se staříkem  sedícím za stolem.  V místnosti prozkoumejte

šuplík  u  skříně  vedle  hodin,  seberte  z  něj  dopisy  a  přečtěte  si je.

Prozkoumejte fotografii na stolku vedle skříně. Prozkoumejte telefon u schodů,

zdvihněte sluchátko a vymačkejte 03 46 52 81 79 (telefon do muzea - z dopisu).

Vyjděte  po  točitých  schodech  o  patro  výš,  kde  si  na  pracovním  stole

prohlédněte obrázkovou  knížku a brouka.  Z pracovního stolu  seberte cestovní

deník  (velká kniha)  a důkladně  si ho  pročtěte. Jděte  k promítačce u okna,

zapněte  ji a  prohlédněte si  diapozitivy. Vylezte  po žebříku,  prozkoumejte

stolek  (úplně  vzadu),  seberte  z  něj  dopis  a  přečtěte  si jej (zjistíte

podrobnosti  o tom  co se  vlastně před  těmi 60  lety stalo).  Slezte dolů po

žebříku a po  točitých schodech pokračujte nahoru do  věže. Prozkoumejte papír

na kreslícím  plátně, pak spusťte  televizi v rohu  místnosti a pokud  chcete,

můžete zapnout i malý větráček.


Slezte zpět dolů a  vraťte se až do přízemí majáku (ke  vstupním dveřím - tam,

kde jste  sebrali kladivo). Otevřete  poklop v podlaze  a ve sklepení  zapněte

osvětlení (panel na stěně). Jděte chodbou až  k otvoru v podlaze a po točitých

schodech slezte dolů. Pokračujte chodbou  (2x) a zahněte do chodbičky napravo.

V místnosti sepněte elektrický spínač na  stěně, spusťte počítač (bedna nalevo

od  el. spínače),  zapněte monitor   a prozkoumejte  jej. Do  mechaniky vložte

disketu  a  zadejte  kód  28  06  04  (z  cestovního deníku), pak stiskněte na

číselníku "*" a  zadejte "AUTHENTICATION" a pak "LOAD" -  otevřou se tak dveře

do hangáru.  Odejděte z místnosti a  pokračujte chodbou napravo až  ke dveřím,

které otevřete. Za dveřmi seberte z podlahy tyč, vejděte do výtahu a stiskněte

páku - dostanete se do hangáru. Jděte ke dveřím, otevřete je a sejděte dolů po

schůdcích.  Jděte do  prosklené budky  a uvnitř  prozkoumejte nákres na zadním

stole. Obejděte Hydraplán  (letadlo) a jděte podél řeky  neustále dozadu až na

konec chodníku. Zahněte doprava a chodbou projděte až k minivýtahu. Vejděte do

minivýtahu,  stiskněte tlačítko,  prozkoumejte jej  a stiskněte  šipku nahoru.

Otevřete  dveře, vejděte  do místnosti  a použijte  dalekohled (zapamatujte si

červené  číslo 140).  Vraťte se  do minivýtahu  a pokračujte  nahoru. Otevřete

dveře, vystupte a vylezte nahoru po žebříku na stěně vedle dveří.


Za  levým  rohem  je  dalekohled,  který  můžete  použít,  potom pokračujte po

schůdcích až  na vrchol majáku.  Prozkoumejte číselník, pomocí  páček nastavte

hodnotu 145  (140 + 5  stupňů podle informace  z cestovního deníku)  a zatočte

kormidlem pod  číselníkem. Nyní se  vraťte (po schodech  přes maják nebo  mini

výtahem)  až  k  velkému  výtahu  a  vyjeďte  s  ním  do horního patra. Ve zdi

u podlahy nalevo od páky uvidíte malou dírku, do které strčte tyč z inventáře.

Stiskněte  páku  -  dostanete  se  tak  do  tajného  mezipatra,  k de kladivem

probourejte  zeď.   Jděte  chodbou  až  k   mohutným  dveřím,  které  otevřete

- dostanete se k vejci. Přistupte k ovládacímu panelu a stiskněte páku. Vraťte

se zpět do výtahu, stiskněte páku a pak vytáhněte tyč z díry u podlahy. Sjeďte

výtahem dolů do hangáru, sejděte po schodech, obejděte je (zprava) až narazíte

na sloup se stupadly. Vylezte nahoru a  zatáhněte za páku - vejce se naloží do

Hydraplánu.  Slezte dolů  a vlezte  přes můstek  až do  kabiny Hydraplánu.  Do

palubového  počítače  vložte  disketu  a  zadejte  "LOAD", pak zadejte "PLANE"

vyťukejte číslo 145 a zadejte "CONFIRM DESTINATION".


2) Kapitola 2 :


Klikněte na monitor na palubní desce  a zadejte "SAILING" a potom "SUBMARINE".

Až  budete v  přístavu, opět  klikněte  na  monitor, zadejte  "GRAPNEL" a  pak

zatáhněte  za páčku  napravo od  monitoru -  vystřelíte do  vody hák.  Vylezte

z Hydraplánu a promluvte si s rybářem. Jděte  po lávce až na pláž a vejděte do

staré  lodi  -do  BARU.  Jděte  do  zadní  části  baru,  kde  ze stolu seberte

potápěčskou kuklu a z terče na stěně kudlu.Vyjděte ven pokračujte dál po pláži

až  k plechovému  hangáru. Vejděte  do  hangáru  a uvnitř  se berte  z podlahy

kanistr a  zadní části pak  ze stolu francouzák.  Vyjděte ven a  na benzinovou

pumpu před hangárem použijte kanistr -  naplníte ho naftou. Vraťte se po pláži

až  ke věži  s velkou  vrtulí  na  vrcholu. Prozkoumejte  motor a  při bližším

pohledu zatáhněte za držadlo - vrtule se roztočí. Vlezte na molo pod věží a na

konci mola  opravte francouzákem konec  potrubí. Prozkoumejte kolo  (nalevo od

páky) a  při bližším pohledu s  ním zatočte. Na konec  hadice na zemi použijte

potápěčskou kuklu, stiskněte vel kou páku a kuklu si nasaďte.


Pod vodou plavte  o obrazovku dál, kde kudlou odřízněte  síť od kolíku na dně.

Nyní se na mořském dně trochu  zorientujte a pokuste se najít potopené letadlo

(pozor ! Jsou tam  2 !), u kterého leží  hák slanem  (ten, co  jste vystřelili

z Hydraplánu).  Zahákněte hák  za letadlo  a pak  se vraťte  k molu  a vylezte

z vody ven. Jděte po lávce za rybářem a promluvte si s ním - dostanete klíček.

Vlezte  do Hydraplánu,  kanistr s  naftou použijte  na nádrž(nalevo  od vejce)

a stiskněte páku vedle monitoru - hák  vyrve dveře u potopeného letadla. Jděte

na molo k  věži, nasaďte si potápěčskou kuklu a  pod vodou plavte k potopenému

letadlu.  Vlezte do  letadla, prohlédněte  si palubní  desku a  zapamatujte si

číslo 227. Vraťte se k molu, vylezte z vody a pokračujte dál po pláži (doleva)

kolem  hangáru až  k malé  dřevěné budce  (cestou projdete  skalní soutěskou).

Uvnitř  prozkoumejte  obrázek  na  stěně,  klíčem  otevřete  truhlu na podlaze

a seberte z  ní disketu. Vraťte se  do Hydraplánu a vložte  disketu do palubní

desky. Zadejte LOAD, pak HELICOP a vyťukejte 227. Zadejte CONFIRM DESTINATION.

a pak zatáhněte za druhou páku napravo od monitoru. (Po vsunutí diskety můžete

zadat  místo Helicop  taky PLANE,  nicméně nastanou  problémy a nakonec budete

stejně nuceni použít Hydraplán jako helikoptéru).


3) Kapitola 3 :


Na  palubním monitoru  zadejte SAILING.  Vystupte z  hydraplánu a  před velkou

branou  zahněte  po  pěšince  doprava.  Na  hřbitově  si promluvte se staříkem

(získáte  klíč)  a  prozkoumejte  hrob  před  kterým  stařík stojí. Jděte zpět

k velké bráně  a klíčkem ji  odemkněte. Projděte se  vesnicí, vlezte do  domku

úplně  vzadu za  dvorem (má  nad vchodem  vlajku). Uvnitř  prozkoumejte kresby

vedle  dveří a  v zadní  části místnosti  pak sochu  diktátora Alvaréze a mapu

Amerzonu. Vyjděte ven  a zahněte doleva - budete omráčeni.  Ve vě zení seberte

z lavice hrnek, prozkoumejte  brouka na stěně nalevo u  dveří a naberte brouka

do  hrnku. Prozkoumejte  prasklinu v  dolní části  dveří a  na láhev  použijte

brouka  z hrnku.Opět  prozkoumejte prasklinu,  seberte klíče  a odemkněte jimi

zámek  u  dveří.  Z  džípu  (vedle  vězení)  seberte  kanystr a lano. Jděte ke

studnici před kostelem a použijte na ni lano. Projděte chodbou a pokračujte po

schodech a po  žebříku až do kostela. Jděte  k oltáři a po rozhovoru  s knězem

prolistujte Bibli  na stojanu před  oltářem  -  získáte klíč. Otevřete  klíčem

schránku  v oltáři  a seberte  z ní   disketu a  dopis, který  si v  inventáři

přečtěte. Přes zpovědnici se vraťte do podzemí a v místnosti s točitými schody

seberte meč. Pokračujte  podzemím (2x) až k výklenku se  sochou a do levé ruky

(z vašeho pohledu)  jí dejte meč.Zatáhněte za meč,  otevřete zamřížované dveře

za vámi a  projděte jimi až na světlo  Boží. Otevřete dvířka - objevíte  se na

hřbitově - a jděte známou cestou až do hydraplánu. Nalijte naftu z kanistru do

nádrže  a vložte  disketu do  slotu  v  palubové desce.  Zadejte LOAD  a potom

GLIDER.


4) Kapitola 4 :


Vystupte z  lodi a jděte pralesem  (cestou můžete prozkoumat podivné  zvíře na

kameni) až  do dřevěné chatrče.  Uvnitř seberte z  podlahy kanistr a  ze stolu

náčrtek, který v inventáři prozkoumejte. Vraťte se k hydraplánu, nalijte obsah

kanistru  do nádrže,  klikněte na  palubní  počítač  a pak  zatáhněte za  páku

napravo  od monitoru.  Na zvířata  ve skalní  soutěsce zatrubte  (tlačítko pod

pákou na palubní  desce). Snažte se projet mezi býky,  pak zahněte doleva a na

palubním počítači nastavte "GRAPNEL". Nyní vždy  kli kněte hákem na kámen před

vámi (ve středu obrazovky) a následně  ma páku napravo od monitoru - dostanete

se tak až ke  zvířeti ve vodě, na které taktéž klikněte  hákem (a pak na páku)

- dostanete  se  ke  břehu.  Vylezte  z  hydraplánu  a  jděte kolem vody až do

džungle, kde budete muset bloudit tak  dlouho, dokud nenaleznete luk se šípem.

Vraťte  se  k  vodě,  kde  za  rohem  naleznete  zvíře  - zastřelte jej šípem.

Prozkoumejte zvíře,  seberte z něj hák  a vraťte se podél  vody do hydraplánu.

Odplujte (klikněte na  výhled nad palubní deskou) a pomocí  háku se již známým

způsobem dopravte  až k další  překážce (dravý ptákům).  Vystupte z hydraplánu

a projděte skalní soutěskou až k vosím  hnízdům na skále. Ze země seberte malý

klacík  (opravdu MALÝ!)  a použijte  jej na  větší klacek  na zemi - vykouříte

včely.  Vraťte se  do hydraplánu  a známým  "přitahovacím" způsobem pokračujte

v cestě po Amerzonu až do indiánské osady.


5) Kapitola 5 :


Seberte vejce,  vylezte z hydraplánu a  jděte po lávce doleva  až do indiánské

vesnice.  Zahněte  doleva  a  vejděte  do  místnosti  (nad vchodem visí pták).

Prozkoumejte nákres  na stolku u  postele a pak  otevřete u stolku  šuplík, ze

kterého  seberte disketu.  Otevřete malá  zadní dvířka  a vejděte  do džungle.

V džungli  dojděte na  rozcestí (1x)  a ze  země seberte  brouka. Jděte doleva

(2x),  zatřepte  s  malou  palmičkou  a  seberte  spadnutý  plod. Vraťte se na

rozcestí,  pokračujte na  druhou stranu  džungle a  cestou utrhnět  e ze  země

rostlinku  (nalevo). Vejděte  do jeskyně  a ze  země seberte červeného brouka.

Pokračujte dál jeskyní, vylezte po žebříku a po lávce jděte až ke kolu, kterým

zatočte. Vraťte  se vpět do vesnice  a vejděte do místnosti,  před kterou leží

kostra.  Přistupte  k  zadní  části  stroje  a  na  dřevěnou  vaničku  položte

rostlinku.  Jděte  k  přední  části   stroje  a  seberte  misku  s  rozdrcenou

rostlinkou.  Vyjděte z  místnosti a   vejděte do  sousední místnosti  z dalším

strojem. Stroj  obejděte a do velkého  koše vhoďte  zelený  plod. Prozkoumejte

špalek  (mlátí do  něj velké  kladivo) a  seberte misku  s mlékem. Vyjděte ven

a zhruba naproti vám naleznete v  jedné z místností mladou indiánku. Promluvte

si s  ní a pak  jí postupně dejte  vejce, obě plné  misky a červeného  brouka.

S upraveným vejcem se vydejte zpět k  hydraplánu. Jděte o políčko dál po lávce

a nadvakrát zatáhněte za páku (je na  ní had) u hráze. Nastupte do hydraplánu,

uložte  vejce na  své místo  a strčte  disketu do  palubního počítače. Zadejte

"LOAD",  pak  "BOAT"  a  zatáhněte  za  páku  nalevo  od  monitoru. Otočte  se

a zatáhněte za dřevěnou páku nalevo od vejce. Po vyzdvihnutí opět zatáhněte za

páku nalevo od vejce.


6) Kapitola 6 :


Obejděte potopený hydraplán a seberte z bažin vejce. Jděte k chatrči na břehu,

otevřete dveře a uvnitř seberte ze  stěny zavěšený pytlík. Vyjděte ven a jděte

k velkému sloupu za hydraplánem. Ve spodní části  sloupu jsou tři díry - na tu

spodní použijte pytlík. Jakmile spatříte velké zvíře, utíkejte jeho směrem. Až

narazíte na další sloup, použijte pytlík na prostřední dírku a opět následujte

zvíře (vraťte  se k prvnímu sloupu  u hydraplánu a zahněte  doleva). Po chvíli

bloudění narazíte na třetí sloup a  zde použijte pytlík na horní dírku.Jakmile

se k vám zvířata  přiblíží, nasedněte na jedno z nich a  dále cestujte na jeho

hřbetu  (klikněte mu  na krk).  Vylezte  na  strom a  po žebřících  vylezte až

k provazovém mostku, přes který přejděte... do 7. kapitoly...


7) Kapitola 7 :


Za  mostkem projděte  skalní soutěskou   až nahoru  ke chrámu.  Otevřete dveře

a promluvte si s  diktátorem. Po jeho smrti mu prozkoumejte  hruď a seberte mu

jeho metály.  Prozkoumejte dveře naproti mrtvoly  a zatočte kormidlem. Vyjděte

ven z chrámu, sejděte dolů po schodech a vejděte do tajného vchodu, který jste

otevřeli (na úpatí  schodů). Uvnitř zahněte vlevo, zatočte kolem  u rampy a do

misky  vložte  metály.  Pak  prozkoumejte  výtok  z  "kotle" a seberte klíček.

Pokračujte dozadu podél levé stěny, ve výklenku p ak uvidíte něco jako železný

sarkofág. Prozkoumejte sarkofág, vložte do zámku  klíček a asi 7x s ním otočte

(dokud  se klíček  nevrátí do  původní polohy).  Vraťte se  ke vchodu do tajné

místnosti,  jděte  po   dřevěné  konstrukci  až  k  letounu   a  nasedněte  na

něj...Jděte  kolem  kráteru  s  lávou  a  po  chvíli  seberte ze země železnou

napodobeninu ptáka. Zahněte  do chodbičky ve skále a  na kamenný oltář položte

vejce. Seberte vejce, vraťte se ke kráteru a jděte až na malou kamennou rampu,

která sahá přes okraj kráteru. Na konec  rampy položte vejce a použijte na něj

železnou napodobeninu ptáka...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.