1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
American McGee's Alice
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
American McGee's Alice - návod
Autor: Abecedaher

Pokud jste hráli hru Tomb Raider, jste na tomto místě správně ve svém oblíbeném žánru. Samotná postava hlavní hrdinky této hry, Alice, však na rozdíl od hrdinky zmíněné hry není žádnou sex-bombou, ale je oblečena vkusně tak, jak se patří a sluší v pohádkové hře pro děti. Tím nechci říci, že by hra nebyla vhodná i pro dospělé, určitě si ji zahrajete rádi i vy. Už z úvodní animace se dozvíte, že dům rodiny Alice padl popelem a ona jediná tento požár přežila. Musela se léčit na psychyatrické klinice z šoku, který takto utrpěla. Jakési tajemné hlasy ji však z tohoto reálného světa volají k návratu do Světa divů a když se tam nějakým zázrakem ocitne, pochopí, že tento nadpřirozený svět je plný zla a nenávisti. Tomuto nereálnému světu kraluje Rudá královna, která se stává jejím, tudíž i vašim úhlavním nepřítelem, kterého se všichni ostatní v tomto světě bojí. Tato královna má však ovšem spoustu svých přivrženců a patolízalů, kteří ji v její zlobě podporují a ve všech špatnostech jí pomáhají. Jedinými vašimi přáteli a pomocníky v tomto krutém světě jsou Šklebící se kočka a hodný Bílý králíček, na které vždy po určitém čase narazíte a oni vám rádi a velmi ochotně poradí, jakým způsobem se dostanete dál a co pro to musíte udělat. Velkým pomocníkem a průvodcem bude pro vás i Kouřící trpaslík, který odvede velký kus práce za vás a připraví vám často podmínky pro umožnění pokračování na vaší pouti.


Na rozdíl od jiných 3D akčních her je ovládání vaší postavy velice jednoduché, navíc si toto ovládání můžete přestavět tak, aby vám co nejvíce vyhovovalo. Hra má čtyři stupně obtížnosti, tento návod jsem psala podle nejvyššího stupně obtížnosti a nemohu říci, že bych někde beznadějně zakysla. Parkrát jsem ale zcela nečekaně byla zaskočena a přišla o život, naštěstí lze uložit hru na jakémkoliv místě, takže není nutné se neustále vracet na začátek hry, nebo levelu.


Grafice hry nelze nic vytknout, ba naopak, nutno ji vychválit do nejvyšší míry. Uvidíte sami, že si budete připadat tak, jako byste sledovali nádherný barevný film, což je bezesporu velmi hezký a nádherný prožitek. Rovněž ozvučení hry je vynikající a to jak doprovodná hudba, tak i zvukové, dobře sladěné efekty.


Pohybovat se tímto světem nebudete beze zbraní, naopak, k dispozici budete mít mimo klasických zbraní i zbraně zcela neobvyklé, jako střílející karty, kouzelnou hůl, nebo ďábelské kostky. Postupně, jak je budete nacházet, může te si je přepínat pomocí kláves 1-9, na každého nepřítele totiž platí jiná zbraň, to si ale musíte sami vyzkoušet během vlastní hry. Vlastnit budete dva druhy energie, červenou-vaše síla a zdraví a modrou-vaše duševní síla. Ta síla a zdraví vám ubývá při zranění, ta duševní síla ubývá používáním vašich magických zbraní. Ztrtíte-li ji docela, zbyde vám jako zbraň pouze nůž.


Myslím si, že toto by pro úvod stačilo, veškeré informace o ovládání, ukládání a nahrávání hry, jakož i o možnostech nastavení grafiky a zvuků, včetně dalších jiných možností, najdete v úvodním menu. Takže se můžete pustit do hry, souhlasíte?




Mise 1. Dementia


Jděte dopředu a zabočte doprava. Dozvíte se od průvodce, že země, ve které se nyní nalézáte, je zcela ztracená a nikdo ji již nemůže pomoci. Otočte se doleva, rozběhněte se a odrazte se, pomocí vzdušného víru se tak dostanete na druhou stranu. Zde se dozvíte, že zemi vládne krutá a zlá Rudá královna, spasit obyvatele této země může jen jejich vlastní smrt, vy jste však přesvědčeni, že je daleko lepší pro její poddané zbavit života Rudou královnu. Dejte se tedy doleva, kde si seberte u zdi červený krystal a doplňte si tak vaše zdraví. Sbírejte všechny červené a modré krystaly, které na své cestě naleznete, nebudu už na to více znovu upozorňovat. Po každém zabitém nepříteli se objeví červený krystal, posilující vaše zdraví. Potom se dejte doprava a vstupte do zázračného ohně, získáte tak svoji první zbraň, dlouhý útočný nůž. Pokračujte doleva po lávce nahoru. Zde se vám dostane rady, že někdy je mnohem lepší jít oklikou, nežli se snažit jít za každou cenu přímo, buďte si této rady dobře vědomi, pomůže vám to hodně i v dalších misích této nádherné hry. Znenadání vás přepadne ozbrojená stráž, zabijte ji nožem, klikejte na levou myš a pak proveďte druhotný útok kliknutím na pravou myš, je to nejlepší způsob, jak se co nejrychleji zbavovat svých protivníků a nedat jim při tom ani tu nejmenší šanci. Pokračujte rovně dopředu a potom zabočte doprava, vlevo si vyskočte na kamennou zídku. Dejte se po lávce doprava, po ní pak doleva až na její konec a s plošinky seskočte doprava na zem směrem k tabulce s nápisem YUR MINE. Hra se vám sama uloží (to platí pro každý level) a vy máte první misi úspěšně za sebou.



Mise 2. Pandemonium


Jděte rovně dopředu a překočte si na první svislé lano po vaší pravé straně. Rozhoupejte se na něm a překočte si z něj na plošinu za druhým lanem. Otočte se a s rozběhem se zavěste na druhé lano, opět se hodně rozhoupejte a přeskočte si na dřevěnou plošinu před vámi. Pozor, ať nespadnete do zelené tekutiny pod vámi, je to žíravina a bylo by po vás po chvíli veta. Dojděte si ke Kouřícímu trpaslíkovi, který vám prozradí, že nyní musíte najít u Karetní stráže hrubý zelený diamant. Jděte tedy doleva až ke stoličce s krystalem a od ní se dejte opět doleva. Pokračujte po lávce nahoru, přeskočte si na pohyblivou plošinu, je to vlastně vozíček a zároveň i důlní výtah, který vás v animaci zaveze do dolů, sám se zřítí dolů do hloubky. Rychle se otočte, neboť vás záhy napadne stráž, která vás bude chtít poslat za ním. Po zlikvidování strážného se dejte rovně a zabočte doprava. Na konci vstupte do ohně, získali jste tak novou zbraň, střílející karty, které jsou velmi účinnou zbraní na dálku, budete ji potřebovat, neboť brzy začne přituhovat. Teprve potom vstupte do dveří na pravé straně. Pokračujte přes druhé dveře po schodech nahoru. Zde musíte pobít tři stráže,doplňovat si mezi bojem své zdraví, po každé zabité strážci vždy zůstane uzdravující červený krystal a na konci seberte ze stolu klíč, zelenou fosforeskující lebku.


Dejte se po schodech vlevo a na konci vstupte vpravo do zelené duhy. Ale copak, tady jste už přece jednou byli, že ano? Nebojte se, nespletli jste se, nyní vás tu ale čeká obtížnější úkol, nacházejí se totiž před vámi tři strážci, kteří mají mimo svých halaparten ještě moc proti vám vystřelovat zraňující červené destičky, kterým je nutno uhýbat a ještě po strážcích střílet vašimi prskajícími kartičkami. Jeden tento darebák je hned vlevo, dva jsou na lávkách vysoko před vámi. Zlikvidujte tedy nejdříve toho vlevo nejbližšího a potom na dálku toho vlevo před vámi, kam se potřebujete dostat, toho vpravo před vámi si raději nešímejte, byl by to zcela zbytečný souboj, tak se mu raději vyhněte. Pak si vyskočte na lano blíže před vámi co nejvýše, řádně se rozhoupejte a přeskočte opět na vysokou lávku a rychle vstupte do zelené duhy před vámi. Tím jste uzavřeli tuto misi a můžete pokračovat dál.




Mise 3. Fortress of Doors


Váš průvodce, Kouřící trpaslík, vás v animaci na své šlapací vzducholodi dopraví až k branám pevnosti. To ostatní už teď bude pouze na vás. Otočte se, dejte se doleva a zabijte dva strážné. Pokud si potřebujete doplnit energii, přeskočte doprava přes zeď a přeskákejte si po plošinkách pro červené a modré krystaly. Potom se vraťte zpět, zatočte doprava k tekoucí lávě a těsně před ní vstupte doprava do dveří. Po pravé straně pod podloubím létají dva démoni, tak je oba zapalte svojí kouzelnou zbraní- kartou. Zničte je ale velmi rychle, aby nestačili úplně rozbít celou podlahu pod vámi. Pokračujte rovně naproti ke schodům, ale pozor, podlaha se stejně začne pod vámi trhat, tak že tam musíte opatrně přeskákat přes objevující se trhliny. Vystoupejte po schodech nahoru, pokračujte doleva, přeskočte na druhou stranu a postůjte chvíli v pravém rohu lávky, dokud tato s vámi nespadne až do nejnižší polohy, pak se po ní rychle rozběhněte doleva, zatočte doprava a přeskočte na druhou stranu, musíte být ale rychlí, neboť jakmile se rozběhnete, lávka se opět začne převažovat na druhou stranu a na jejím konci byste již nestačili přeskočit směrem k zelené duze. Projděte duhou, ocitnete se na druhé straně v dalším levelu.




Mise 4. Bezond the Wall


Pokračujte dopředu, zabočte doprava a hned doleva, na podstavci seberte červený fragment, stane se z vás na chvíli vampír, budete tak mnohem silnějšími, přepadne vás spousta strážců, tak je rychle a obratně pobíjejte, než se vrátíte do vaší původní podoby. Po každém zabitém strážci se objeví červený krystal, tak ho seberte, doplňte si své zdraví a pokračujte v boji, dokud nezabijete posledního strážce. Od místa, kde jste sebrali artefakt jděte kolem mříží doleva až na konec, zabočte doprava a hned doleva, vstupte do dveří, potom přes další troje dveře ven na volné prostranství. Zde si musíte velmi pospíšit a počínat si velice obratně. Před vámi se budou postupně skládat kachličkové plošinky, po kterých musíte opatrně přeskákat na druhou stranu k zelené duze, do které vstupte. Ocitnete se na dřevěné podlaze, nad vámi poletují tři démoni, všechny zapalte. Páky před vámi si zatím nevšímejte a sestupte doleva po schodech dolů a postavte se před tři páky, které musíte postupně ve správném pořadí jednu po druhé přehodit. Pokud nedodržíte správné pořadí, troje dveře před vámi na druhé straně se pozavírají. Pak se ovšem musíte vrátit zpět k horní páce, přehodit ji, sejít zpět dolů ke třem pákám a svůj pokus znovu opakovat. Při přehazování pák se dá správné pořadí poznat i podle doprovodné melodie, která každé přehození páky doprovází.Abyste to však nemuseli zkoušet, prozradím vám správné pořadí při přehazování pák. Pokud se před ně postavíte z té strany, z které je možno páky přehazovat, je správné pořadí toto: 1. pravá, 2. levá, 3. prostřední. Tím se vám otevřely troje dveře před vámi na druhé straně.


Vraťte se tedy zpět nahoru, všimněte si, že při dodržení správného pořadí přehazování všechny tři páky zmizely, nahoře zmizela i opravná páka. Nyní přeskákejte po tvořících se plošinkách na druhou stranu k oběma strážným, zabijte je raději z dálky pomocí karty. Pak projděte třemi, nyní již otevřenými dveřmi, mezi nimi skolte ještě jednoho halapartníka a vejděte do zelené duhy. Ocitnete se v prostoru, kde se před vámi v rychlém sledu pohybují nahoru a dolů plošiny, přeskákejte po nich až na druhou stranu, kde vejděte do duhy. V místnosti pobijte pět poletujících démonů a vstupte do dveří, jakmile se v nich objeví zelená duha. Přejdete tak do další mise.




Mise 5. Fortress of Doors


Ocitli jste se hradbách, jděte dopředu, zabijte stráž, zabočte doleva, zlikvidujte další a zničte dva létající démony. Pokračujte vpřed a v půlce cesty si vyskočte na hradební zeď. Počkejte si, až se domeček přiblíží co nejvíce k vám a pak si k němu přeskočte. To je pro tuto krátkou misi vše.




Mise 6. Skool Daze


Jste v místnosti s malým skřítkem, nevšímejte si ho, není vám k ničemu. Vstupte do další místnosti, zde zlikvidujte tři stráže. Jděte po schodech nahoru, zabočte doleva a na konci schodů znovu doleva, kde si přeskočte na druhou stranu. Získáte tak další výbornou zbraň, kouzelnou střílející hůl. Vraťte se zpět dolů a za hořícím krbem vpravo vstupte do dveří po jeho levé straně. V animaci vám trpaslík poví o knihovně, ve které jsou recepty na zázračné elixíry. Napadnou vás dva strážci, zlikvidujte je a vyjděte dveřmi zpět ven. V animaci uvidíte, jak vám trpaslík otevřel v knihovně přestrkáním regálů cestu dále. Jděte znovu doleva, po schodech nahoru, tentokrát však zabočte na druhé schody doprava, naproti schodům vstupte do dveří a jste na chodbě, kde zamordujte dva strážné. Přes další dveře se dostanete do knihovny, na konci zatočte doleva, zleva vás napadne další stráž. Pokračujte dopředu, zatočte doprava, zde vás napadne několik stráží, zbavte se jich. Jděte doprava a potom doleva. Na konci projděte knihou, ona vzlétne nahoru a v nejvyšším patře se z ní stane první plošinka pro váš přechod ke knize, která zepředu vypadá jako nějaká skříňka. Ale tak daleko ještě nejste. Vraťte se, zabočte doprava a vedle sloupu zleva si stoupněte na výtahovou plošinku, vyveze vás o patro výš. Vlevo opět projděte knihou, nahoře vám přibyla druhá pomocná plošina. Odsud pokračujte doprava, zabijte další strážné. Po zborceném šikmém regálu vylezte o poschodí výš, pozor na dvě stráže nad vámi. Prohledejte celé patro, za jedním z regálů projděte zase knihou, nahoře vám vznikla třetí odrazová plošina. Potom vstupte do výtahu, dostanete se tak do nejvyššího patra. Pobijte stráže a projděte knihou, teď už máte můstek kompletní. Jděte tedy k němu, po knihách- plošinkách přeskákejte za onu již zmíněnou kihu, která vypadá jako skříňka. Obejděte ji zezadu, v animaci ji shodíte dolů, skočte do ní a to je to poslední, co jste v této misi museli udělat.




Mise 7. Skool´s Out


Jděte dopředu, pobíjejte strážce a létající démony. V této misi budete muset nasbírat ingredience pro Kouřícího trpaslíka, aby vám z nich mohl uvařit lektvar, pomocí něhož se dostanete do další mise. Jděte tedy do prvních dveří zprava, potom do dalších dveří vlevo od kamenné sošky. Za nimi doleva na rampu, kde ve výklenku přehoďte páku, uvidíte, jak se ze zdi vysunuly schody. Vyběhněte po nich nahoru, potom doleva a skočte doleva na šikmé trámy. Po nich pokračujte nahoru, asi uprostřed si přeskočte doleva na šikmý trámek a pokračujte mezi houpajícími se lustry (pozor, ať vás nesrazí dolů) po trámech dozadu k trpaslíkovi. Promluvte si sním, pak se vraťte dolů na zem o pobijte tři létající démony. V animaci pak uvidíte, že trpaslík mezi tím odešel do laboratoře. Do té se teď musíte dostat. Vraťte se tedy přes dvoje dveře zpět do výchozí místnosti a jděte po schodech nahoru. Před tím ještě v přízemí vejděte do druhých dveří , sejděte po schodech dolů, na konci přeskočte propast a získali jste tak další vynikající zbraň, ďábelské kostky. Ty fungují tak, že když se před vámi objeví nepřátelé, hodíte kostku na zem a z ní se vyklube malý dráček, který vám pomůže likvidovat vaše nepřátele, kolik kostek hodíte, tolik dráčků si vyvoláte, jsou ovšem také smrtelní, i když bojují udatně. Ale pozor, pokud si je vyvoláte a blízko vás nebude žádný nepřítel, pustí se tito malí, udatní bojovníci do vás.


Jakmile vyjdete po výše zmíněných schodech nahoru, vstupte do dveří, pobijte tři strážné a pokračujte do dveří naproti. Zde se setkáte opět s trpaslíkem, který má další ingredienci na lektvar pro vás. Seberte z výklenku fosforeskující nádobku s další ingrediencí a vraťte se dveřmi zpět. Vstupte do dveří vlevo, potom do velkých dveří vlevo.Projděte dopředu velkými dveřmi, narazíte na spoustu strážných a létajících démonů. Ocitnete se v jakémsi skleníku, přistupte k tabulce s nápisem POPPY SEEDS a seberte lízátko. Vraťte se zpět do laboratoře, už tam na vás čeká trpaslík. Namíchá vám kouzelný lektvar a vyrobí z něj pro vás hvězdu, kterou seberte, otevře vám dveře, které před tím nešly otevřít. Vedle destilačního přístroje seberte i nádobku s lektvarem. Vstupte do zelené duhy, která se objevila. Dostanete se přes ní do další mise.




Mise 8. Skool Daze


Ale, ale, tady jsme už také jednou byli, že? No jo, ale teď vás ovšem čeká jiný úkol. Zabijte dva strážné, jděte po schodech nahoru a doprava, vstupte do dveří. Zlikvidujte létající démony a přes další dveře jděte do knihovny. Buďte však opatrní, všude je plno přisluhovačů Rudé královny. Známou cestou přes knihovnu se dostanete opět ke sloupu s výtahovou plošinou. Znovu na ni vstupte a dostanete se o poschodí výš. Opět po šikmých regálech do vyššího patra, zde zlikvidujte dva strážné a vejděte do dveří z nápisem OBSERVATORY, které před tím nešly otevřít. Nyní, díky hvězdě, kterou jste obdrželi od trpaslíka, je však otevřete. Ocitnete se u výtahu, vstupte do něj a vyjeďte s ním nahoru. Vyjděte z něj, zlikvidujte tři stráže a kolem kopule jděte po schodech nahoru, jsou však v nich trhliny, tak je přeskákejte. Nahoře přistupte k dalekohledu a tím jste v této misi skončili.




Mise 9. Pool of Tears


Jděte mírně doleva, příjdete k tabulce s nakresleným kamenem. Přeskočte si na druhou stranu a pokračujte doprava po kamenné stezce. Na konci si vyskočte na kamenný blok a přeskákejte na stezku k vodopádům do protisměru. Přistupte co nejtěsněji ke skále a počkejte si, až se kolem vás převalí balvan, který na vás shazuje zeshora krab. Pak přeskákejte až na konec, vyskočte si na skálu a obraťte se. Přeskočte na stezku před vámi, uhněte dalšímu na vás shozenému balvanu a kolem vodopádu přeskákejte dál dopředu. Na konci opět vyskočte na skalku a pokračujte dál do protisměru. Po cestě vás napadá létající havěť, ničte ji vaší kartou. Pokračujte až na konec, zde si vyskočte na poslední výstupek, otočte se a přeskočte na další výstupek. Před sebou zlikvidujte kraba, připravte si ďábelské kostky a pokračujte až nahoru. Zlikvidujte kraby kostkami, pak přeskočte potok v tom nejužším místě a pokračujte po jeho pravém břehu dopředu. Přeskočte potok doleva a pokračujte vpřed po jeho levé straně. Zase přeskočte potok doprava a přeskákejte si k rohatémé želvě. Sdělí vám, že jí byl ukraden zlou vévodkyní krunýř a chtěla si z něj udělat polévku. Za slib, že jí krunýř najdete a vrátíte, vás povede dál na vaší cestě.


Přeskočte si tedy jako ona na plovoucí list, plujte na něm po vodě, dávejte si pozor, ať do ní nespadnete, je plná dravých ryb. Vyhýbejte se překážkám, kdykoliv budete moci na kterékoliv straně vyskočte n a břeh, musíte stále pobíjet na vás zle dotírající obrovský hmyz. Pak si počkejte na další list, který k vám připluje, skočte na něj a pokračujte v plavbě dál. Před splavem si vyskočte na zem, zlikvidujte nepřátele a dole pod splavem naskočte na nový list. Tak doplujete až ke kamennému můstku, po kterém přechází rohatá želva, váš průvodce. Podplujte můstek a hned za ním vyskočte n a břeh vlevo. Po skalkách přeskákejte až k vašemu průvodci, který tam nahoře na vás čeká. Naskočte na další list, doplujete k jinému splavu, zde však už zůstaňte na listu, v animaci se tak dostanete do další mise.




Mise 10. Hollow Hideaway


Pokračujte po pravém břehu dopředu, na tři kraby použijte ďábelské kostky a jděte dál kolem splavu doprava, kde zničte teď kartami další tři kraby. Držte si je ale od těla, jinak vás chytí a hodí do vody, kde vás slupne obrovská ryba jako malinu. Nad vámi ještě zničte dva létající chrousty. Přeskočte si až na druhý list, z něj doprava na kořen a pokračujte po kamenné stezce dopředu. Na konci se dejte po kořenu doleva a přeskočte si na další list. Vyhýbejte se větvím, aby vás nesrazily do vody a vlevo si vyskočte n a břeh. Zlikvidujte kraby, kteří vás chtějí chytit a předhodit jako pochoutku masožravé houbě, také zlikvidujte střílející růži a nakonec tu houbu. Jděte kousek dopředu, je tam další masožravá houba a střílející růže, obě zničte a skočte dolů na list. Během plavby si přeskákejte přes dva listy, které potkáte, n a břeh, kde zlikvidujte kraby. Pak jděte ke dřevěné chaloupce, v animaci potkáte žabáka, který bude po vás chtít brandy, bumbálek jeden, ale vy máte zájem o krunýř pro rohatou želvu. Chcete se proto dostat k vévodkyni, žabák vás k ní ochotně dovede. V animaci se pak dostanete do další mise k vévodkyni.




Mise 11. Just Desserts


Jděte chodbou dopředu, až přijdete ke stolku, na kterém se otáčí malý hořící mlýnek, vyskočte si tedy na stolek a seberte ho. Objeví se zlá vévodkyně, která vám samozřejmě krunýř rohaté želvy nechce dobrovolně vydat a vyhrožuje vám, že vás spolkne jako jednohubku. Nesmíte si ji nechat přiblížit do vaší blízkosti, neboť by se jí to opravdu povedlo. Postupujte tedy tak, že odběhněte od ní co nejdále, pak k ní hoďte mlýnek, je to další nová kouzelná zbraň, kterou jste natrvalo získali. Z mlýnku budou šlehat plameny, které vévodkyni zapálí. Počkejte si, až se od mlýnku vzdálí a potom ho rychle seberte. Tento postup opakujte tak dlouho, dokud vévodkyně nezahyne, při tom se neustále pohybujte po celé komnatě, využívejte ke krytí pomocné plošinky a tak se vám ji podaří zlikvidovat. Tím jste získali zpět krunýř rohaté želvy a můžete ho želvě tudíž vrátit. V animaci vás pak rohatá želva doprovodí do následující mise.




Mise 12. Wholy Morel Ground


Nyní se nacházíte pod vodní hladinou a vaším jediným úkolem zde je držet se v blízkosti svého průvodce, rohaté želvy, plavat za ní a chytat její bublinky, abyste měli dostatek čerstvého vzduchu a neutopili jste se. Nezapomeňte však na to, že želva má pevný krunýř, který vy nemáte. Nesmíte ji tedy slepě následovat, musíte dávat pozor na padající kameny a uhýbat na vás útočícím dravým rybám. Raději si ani nevšímejte červených krystalů v mušlích, je to past, jakmile krystal seberete, mušle se zaklapne a je po vás veta. Také si dejte pozor n a bortící se sloupy, jakmile vás tyto kusy kamene zasáhnou, rovněž končíte. Takto tedy opatrně a s přehledem se dostanete za želvou až na konec této podvodní mise. Jako odměnu získáte od želvy krunýř, teď, kdykoliv spadnete do vody, krunýř se vám objeví na zádech, můžete tedy plavat pod hladinou a už se nemůžete utopit, jste tak i prakticky s krunýřem ve vodě nezranitelní.




Mise 13. Dray Landing


Jděte dopředu mírně vlevo, zabijte dva kraby, pak běžte k listům na vodě, před vámi zlikvidujte dalšího kraba a nad vámi létající chrousty, u listů ještě střílející, z vody vyskakující ryby. Pak seskočte na první list a počkejte, až se na něm přiblížíte k druhému listu, přeskočte si na něj a zachytněte se na laně. Vyšplhejte se po laně výš (Enter), rozhoupejte se a přeskočte si na skálu. Zde zlikvidujte střílející růži, obejděte vodopády, dojdete k blikající houbě. Pobijte nad sebou chrousty a vyskočte si na houbu. Vymrští vás do výšky a vy se v letu zachytněte dalšího lana. Popolezte po něm o kousek výš, rozhoupejte se a přeskočte si směrem k ušatci. V animaci se dozvíte, že vás čeká těžká a náročná cesta, tak se na to připravte. Jděte až na okraj srázu, pobijte nad vámi další chrousty a seskočte na vyšší plošinku vlevo pod vámi, z ní pak na tu nižší. Zabijte před vámi kraba, přeskočte si na lano, rozhoupejte se a seskočte do skalní soutěsky, pak pokračujte dopředu. Na jejím konci zlikvidujte střílející růži a chrousty nad vámi. Pokračujte doleva, zničte další růži, houbu a opět dotěrné chrousty a seskočte si na skalní výčnělek vlevo dole pod vámi. Zde zlikvidujte růži, chrousty nad sebou a kraba dole za lany, nad nimi nahoře ještě jednoho. Nyní si přeskočte na první lano a rozhoupejte se, přeskočte si na skalní výstupek, kde stál první krab. Pokračujte dále otvorem ve skále, uvnitř rozstřílejte růži. Pak se vyšplhejte po laně výše, musíte se dostat do skalní rozsedliny nahoře.


Z lana tedy skočte na houbu a během letu se tam nasměrujte. Pak pobijte kraby a chrousty, pokračujte doleva, zatočte doprava a zlikvidujte další růži. Pokračujte doleva, pobijte kraby a jděte až na okraj, vlevo uvidíte, jak se zřítila skalní římsa, tudy se tedy dál nedostanete. Přeskákejte proto po houbách na skálu, otočte se a zničte další střílející růži. Pak si přeskočte k ní, zlikvidujte masožravou houbu a seberte mlýnek, který šlehá plameny. Přeskočte si zpět přes průrvu a pokračujte doleva. Zachytněte se na laně a rozhoupáním seskočte na skalní výstupek, slezte si na nižší a znovu skočte na další lano, vyšplhejte po něm nahoru a přeskočte z něj doleva na skálu. Zlikvidujte kraby a chrousty, jděte dopředu, vpravo rozstřílejte růži a další chrousty. Seskočte na první kámen ve vodě vpravo, vlevo před vámi zničte opět růži, z něj přeskočte doprava na skálu, pak doleva na další kámen, ještě na další a z tohoto přeskočte doleva na skálu. Zlikvidujte z vody vyskakující střílející ryby a pokračujte při levé straně skály dále dopředu, tak dojdete až na konec této mise.




Mise 14. Hebaceous Border


V animaci uvidíte, jak surový voják-obr rozšlápne vašeho ušatého kamaráda, který vám tolik pomohl. Je to smutné, ale co naděláte? Alespoň tedy jděte pomstít jeho smrt! Pokud si potřebujete doplnit zdraví, prohledejte pořádně celé okolí, je zde spousta obou druhů krystalů. Pak pokračujte rovně dopředu a zničte útočící růži. Jděte dál a seskočte do jámy před sebou, pohračujte chodbou dále. Pak skočte do vzdušného víru a přeskočte na druhou stranu do tunelu. V něm se dejte doleva, v animaci uvidíte, jak vám obr rozšlapal přechodové skalní římsy. Vraťte se tedy zpět a jděte do pravého tunelu. Znovu v animaci uvidíte, jak vám obr zničil i tuto cestu. Zabijte tedy dva kraby před vámi, vskočte do vzdušného víru a z něj do tunelu před vámi. Nyní skočte na vrchol houby, ta vás vymrští nahoru a v letu se nasměrujte na kamennou římsu. Přejděte po ní, vlevo seberte na skalkách kouzelnou hůl. Pokračujte dále, na konci se vám v animaci na chvíli ukáže, kudy máte pokračovat v cestě. Naskočte si do vzdušného víru a z něj se zachytněte prvního lana. Přeskočte si na druhé lano a z něj na římsu vpravo. Z ní už si velmi snadno přeskočíte k plápolajícímu zelenému ohýnku, jsou to další kouzelné karty. Pokračujte dopředu a po skalách vyskákejte až nahoru, kde rozstřílejte růži. Pak zničte ještě jednu a jděte kolem místa, kde stála až k dalšímu svislému lanu, pobijte útočící chrousty. Zavěste se na lano, zhoupněte se na něm na římsu před vámi. Zničte růži a dva škorpióny, pokračujte dále, skočte do jámy. Jděte dopředu, v animaci uvidíte, co na vás čeká v další misi.




Mise 15. Rolling Stones


Hned na začátku rychle utíkejte po cestě dolů, za vámi se valí obrovský kámen, který za vámi hodil největší chroust. Na konci chodby si rychle skočte na houbu vpravo, nezdržujte se, balvan vám je stále v patách a po ostatních barevných houbách rychle přeskákejte do chodby naproti. Pokračujte chodbou dále, na konci opatrně a hlavně pomalu (přidržujte při chůzi levý Shift) přejděte po silném kořenu do další chodby. Pod vámi jsou na plošinkách krystaly, můžete si pro ně dolů po plošinkách přeskákat a zase se vrátit zpět, ale roku je nutně nepotřebujete, raději to nedělejte a pokračujte ve své cestě dál do chodby, na jejímž konci se ocitnete v zamrzlé jeskyni. Dávejte si dobrý pozor, všude to zde pěkně klouže, svoje případné klouzání můžete zabrzdit použitím kurzorové šipky do protisměru pohybu klouzání. Rozběhněte se tedy, nejlépe to jde pravou stranou, stále utíkejte a neustále při tom vyskakujte a tak se nejlépe dostanete až na druhou stranu. Pokračujte ledovou chodbou dále, před vámi se v zemi otevře díra, skočte si tudíž do ní a máte tuhle nelehkou misi za sebou.




Mise 16. Icy Reception


Pokračujte dopředu chodbou, vpravo si vyskočte na zmrzlou skalku a z ní doleva pro zmrazující hůl, další to kouzelnou zbraň. Zmrazuje ovšem vaše nepřátele pouze na chvíli, za okamžik znovu roztají. Jděte po ledové římse dopředu, před vámi se zbortí římsa, přeskočte si tedy přes průrvu na druhou stranu. Kolem krápníku pokračujte doleva, na konci římsy přeskočte doprava a přeskákejte po ledových hranolech až nahoru, kde si seskočte do chodby vpravo. V animaci uvidíte, jak se na vás opět valí obrovské balvany. Pokračujte touto chodbou pořád dopředu, pozor na valící se balvany, až se dostanete na denní světlo. Zde nejdříve zlikvidujte všechny otravné chrousty, před sebou seberte ohnivý mlýnek, vraťte se, zabočte doleva a po kamenné římse jděte stále dopředu. Na konci přes dva vzdušné víry vystoupejte nahoru a přeskočte si do chodby. Pokračujte mezi houbami dopředu, konečně jste se dostali k hledané housence. Přistupte k ní a promluvte si s ní, vyfoukne vám ze své vodní dýmky obláček kouře, který se změní v zelenou duhu. Vstupte do duhy a to je konec této mise.




Mise 17. Fungiferous Flora


Nalézáte se uprostřed velkého množství masožravých hub, tak pozor, musíte je po jedné zničit. Nejlépe to jde tak, že se k nim opatrně přiblížíte, ona ožije. Rychle couvněte, ale jen o kousek, aby zůstala aktivována, ale nemohla vás při tom vsát, vhoďte k ní ďábelské kostky, malí dráčci pak dokonají dílo zkázy vás. Po likvidaci prvních hub pokračujte doprava a potom modrou chodbou doleva. Zde narazíte nejen na již zmíněné masožravé houby, ale musíte zlikvidovat několik krabů, škorpiónů a chroustů. Pokračujte dopředu, zlikvidujte vlevo růži a vpravo čtyři houby. Než se však pustíte do likvidace hub, pozabíjejte kolem sebe všechny kraby, chtějí vás totiž chytit a předhodit vás jako pamlsek nenasytným houbám. Pokračujte dále až k vysokým houbám, u nich vlezte do vody pod skálou doleva. Zbavte se dravých ryb a jako želva podplavte pod vodou až do dalšího prostoru. Zde nejdříve pobijte kraby a škorpióny a pak si to vyřiďte s houbou. Jděte dále dopředu, vpravo vyskákejte po skalkách a seberte ohnivý mlýnek. Vraťte se, odbočte doprava a mezi kameny dále. Zlikvidujte dvě mlsné houby a vyskočte si do otvoru ve skále před vámi. Stále dopředu, pobíjejte kraby. Ani je nestačíte všechny zlikvidovat a je tu konec mise. V animaci se dostanete k samotnému náčelníkovi těchto zrůdných příšer, přímo do jeho doupěte.




Mise 18. Centipede´s Sanctum


V této misi se tedy utkáte s tímto velikým netvorem v boji na život a na smrt. Je naštěstí dost nemotorný, má ale kolem sebe spoustu malých podřízených, kteří na vás zle dotírají. Nejlépe se mi při jeho likvidaci osvědčila kouzelná hůl, kliknout střídavě na levou a pravou myš a uskakovat před jeho útoky, aby vás nemohl uchopit. Všude kolem vás se naštěstí objevuje po zabití každé malé zrůdičky spousta krystalů, takže si můžete při souboji často doplňovat svoje zdraví. Jakmile tuto obrovskou příšeru zdoláte (jen tak mimochodem, stojí za to si ji teď už mrtvou prohlédnout), vyskákejte po kamenných šestihranech až nahoru k prašivce, v animaci ji musíte ochutnat. To je pro tuto misi vše.




Mise 19. Caterpillar´s Plot


Nejdříve ze všeho zabijte dva malé satanáše, platí na ně nejvíce kostky, dráčci se jich zbaví za vás velice snadno. Pak si zabočte doleva ke směrovým tabulkám pro krystaly. Na jedné směrovce je napsáno Jabberwock´s Lair a na druhé Cave of the Aracle. Takže kudy dál? Vpravo dole je ještě jeden satánek, zbavte se ho také. Od směrových tabulek se dejte doprava k dalším ukazatelům cesty s nápisy Majestic Maze a Pale Realm. Z lávy před vámi a také zleva z lávy a z tunelu vylezou na vás další skřeti, zbavte se jich. Samozřejmě, že vám poradím tu jedinou správnou cestu. Seskočte si doprava dolů k plápolající mohylce, vyskákejte po výstupcích až nahoru, kde seberte první část berly. Dozvíte, že berla Jabberwockova oka je nesmírně mocná zbraň, ale její samostatné části jsou k ničemu. Je tedy jasné, že musíte tyto části postupně nalézat, abyste mohli berlu sestavit.


Jen podotýkám, že nalezení všech dílů této berla je bezpodmínečně nutné k úspěšnému dokončení této hry. V animaci uvidíte, že se vám otevřel a brána v tunelu, kolem kterého jste již prošli. Jděte tedy do tunelu, kde nejdříve pobijte všechnu pakáž. Nejlépe se na to hodí ďábelské kostky, samozřejmě, že si můžete při likvidaci příšer pomoci zároveň i jinými zbraněmi, ale je to náročné na úbytek vaší modré duševní síly. Pokračujte doleva mezi skály a stále dopředu, likvidujte další létající zmetky. V animaci se od ušatce dozvíte, že zničit Rudou královnu lze jen tak, že najdete a zabijete jejího pobočníka Jabberwocka a to jedině berlou, která nese jeho jméno. Žádná jiná zbraň na něho neplatí. Je tedy naprosto zřejmé, že musíte dát tuto berlu dohromady, pokud chcete zbavit tento pohádkový svět kruté Rudé královny. Jděte ještě kousek dopředu a pobijte další příšery. Jak záhy sami zjistíte, dále už cesta nevede. Vraťte se proto zpět, napadne vás příšera, zlikvidujte ji. Projděte tunelem, zatočte doleva a znovu doleva. Pokračujte vpřed, pobíjejte přízraky a šachové figurky, z animace se dozvíte, co máte dělat dále. Pokračujte dále, zabijte tři strážné (dole jsou krystalky) a zatočte doleva. Připravte si hůl a zlikvidujte jí červené šachové pěšáky, za vámi zničte kartami strážce. Pak vstupte do zelené duhy, konec mise.




Mise 20. Pale Realm


V animaci vyjede ze dveří bílý šachový král. Podle předcházející rady z animace tedy k němu přistupte, stanete se bílým šachovým králem. Kudy máte táhnout dál, nebudu popisovat, možnou alternativní cestu vám ukazují bílé šipky na hracím poli, jen nikdy nevolte směr, který by vás vedl do propasti, nebo pod ostrý kmitající hrot. Raději se vracejte i zpět, i když si tak kousek zajdete. Až získáte zpět svoji původní podobu, jděte vpřed po schodech nahoru. Pobijte holí šachové pěšáky, šachového koně a zezadu po schodech si vyskočte pro další část berly. Opět holí zabijte dva šachové koníky, za malými dveřmi naproti schodům vlevo je modrý krystal, vpravo za dveřmi pak červený. Vyjděte ven, zatočte doleva a po schodech vejděte do dalších dveří. Zde znovu holí ubijte dvě šachové figurky. Stoupněte si na výtah, nahoře si vystupte, vejděte do levých dveří, je tam pěšec. Pak se vraťte a vstupte do pravých dveří, jděte na konec a zabočte doleva. Jakmile hroty zapadnou do podlahy, rychle přeběhněte na druhou stranu, venku zlikvidujte všechny šachové figurky. Přejděte přes můstek, dejte se doprava a vstupte do dveří.


Zničte další šachové figurky, pokračujte po schodech doprava, zabočte na schody doleva, vpravo ve výklenku je další část berly. Pokračujte nahoru po schodech, nahoře vstupte do malých dveří vpravo. Přehoďte páku a vraťte se známou cestou zpět až do přízemí, kde se naproti otevřely dveře. Vstupte do nich, zlikvidujte figurku a následujte bílého krále, cestou rozbíjejte figurky, bílý král vám bude udatně pomáhat. Běžte dopředu, zabočte vlevo a změníte se v šachového koně. Postupujte vpřed stejnou metodou, jako když jste byli před chvílí šachovým králem. Po nabytí své původní podoby pokračujte dál, pobíjejte šachové figurky, vyjděte po schodech a vstupte do malých dveří vpravo. Po schodech nahoru, seberte ohnivý mlýnek ze stolku a pokračujte dál malými dveřmi. Pozor na šachovou figurku a vstupte do věže, dejte se doprava. Pobijte pěšce a na konci přehoďte páku. Pak sejděte dolů ke kolu, které se roztočilo, využijte svých želviných plovacích schopností, skočte do vody, proplavte na druhou stranu, kde vyskočte z vody ven. Přepadne vás spousta šachových figurek, všechny vymlaťte. Znovu se ponořte a doplavte až dozadu ke zdi, kde se vynořte. Pokračujte až na konec, kde vejděte do velkých dveří. Tím jste ukončili tuto misi.




Mise 21. Castling


Postupujte chodbou vpřed a na jejím konci vstupte dveřmi na nádvoří. Zabočte doprava, přepadne vás horda figurek, tak se čiňte. Pokračujte do dveří naproti. Před tím můžete ještě prohledat věž vlevo, jsou tam spousty krystalů. Projděte přes další dveře, zde se zúčastněte boje mezi bílými a červenými figurkami. Dejte se doprava a otevřete první dveře vpravo, zničte figurky a pokračujte dveřmi dál, kde opět všechno vymlaťte. Vraťte se až úplně dolů a vstupte do dveří po levé straně. Z animace se dozvíte, že je ohrožen život bílé šachové královny a dostanete na pomoc bílého pěšáka. Co se z něj vyklube, uvidíte později. Vraťte se dolů a vstupte do levých dveří zprava. Pokračujte nahoru po schodech a projděte přes dvoje dveře až k zelené duze, do které vstupte a to je konec mise.




Mise 22. Checkmate in Red


Nacházíte se v komnatách červené šachové dámy. Pobijte všechny červené figurky a posbírejte krystaly. Pak skočte u otáčejícího se mlýnského kola do vody, plavte dopředu, zabočte k červeným krystalkům a na konci se vynořte. Skočte na lano, vylezte po něm nahoru a vše pobijte. Pokračujte přes věž dál, na konci vstupte do dveří vpravo. Ze stolku seberte ďábelské kostky a pokračujte dveřmi dále. V animaci uvidíte, jak se červené šachové figurky chystají popravit bílou dámu, což se jim gilotinou povede. Pokračujte chodbou pořád dál, nemůžete zabloudit. Na konci vstupte doleva do dveří, pokračujte dál, skočte do díry v podlaze. Pokračujte přes padací most, který se za vámi zvedne, nemáte možnost úniku. Rudou šachovou figurku je nejlépe zničit ohnivým mlýnkem. Tak si ho přichystejte a jděte přes další padací most. Až rudá figurka shoří, v animaci uvidíte, jak se z vašeho pěšce stal a bílá šachová královna. Koho pak to tedy na gilotině červení popravili, nebo, že by to byla její následovnice? V animaci vás Hatter přetáhne přes hlavu a v další animaci přejdete do další mise.




Mise 23. Mirror Image


Od otvoru v zemi jděte doprava a zlikvidujte příšeru, vlevo od tunelu druhou. Vraťte se a vejděte do tunelu, kde zapalte dalšího netvora a zmrazujícího ducha. Posbírejte po okolí všechny krystaly a vraťte se zpět k obrazu na zemi. Nyní jděte na druhou stranu, stejným způsobem prohledejte všechny místnosti a zlikvidujte přízraky. Jste v zrcadlovém bludišti, takže vám opravdu nezbude nic jiného, než vše pečlivě prohledávat, cesta se vzhledem ke změnám v umístění zrcadel nedá popisovat. Najdete zde také další novou zbraň. Při vašem soustavném prohledávání se dostanete až k ozubenému kolu, po potrubí si přeskákejte až k hodinám, kterým kartami zničte ciferník. Otevře se vám cesta dále. Jděte tedy k tomu tunelu, který jste viděli , jak se vám za sklem otevřel a vejděte do něho. Zabijte příšeru před vámi, otevře se vám cesta vpřed. Prohledejte všechny dveře po obou stranách, všude rozstřelte ciferníky u hodin a pobijte hnusné pavouky. Vraťte se zpět do tunelu a vše zopakujte i na druhé straně. Pak projděte dvěma dveřmi, příšer si nevšímejte a utíkejte dopředu, podlahy pod vámi se naklánějí. Zabočte doleva, opět rychle utíkejte, přeskakujte přes propadající se římsy a vyskočte si do výklenku vpravo, odkud zlikvidujte všechny příšery. Pak si rychle přeskočte do dveří vpravo, kde zlikvidujte všechny přízraky. Potom skočte do vody, doplavte až na konec, vylezte si k lanu a po něm vyšplhejte vpravo do dveří. Zde zlikvidujte všechny tlusťochy, je nejlepší je spálit a uhýbat jejich útokům. Je to ale velice těžké, množí se jako myši, ale za to po jejich likvidaci jste na konci této velice obtížné mise.




Mise 24. Grazed Clockword


Zlikvidujte létající příšery, přeskočte si na plošinu, pak vstupte do dveří vpravo. Jděte doprava a na obou stranách chodby přehoďte páky, pak vstupte na otáčející se ozubené kolo. Přeskočte si na něj k červenému krystalu a vstupte do dveří. Přehoďte páku a po hodinách na vodě doprava si přeskákejte vlevo do výklenku. Jděte chodbou dopředu, zleva na vás zaútočí zmrazující duch, pokračujte dále, zatočte doprava a hned znovu doprava, mezerou v podlaze seskočte dolů, kde zlikvidujte pavouka. Pokračujte chodbou doleva, na konci doprava a projděte dveřmi. V animaci uvidíte dva spoutané uvězněné zajíce, kteří strašně naříkají a prosí vás o pomoc. Teď jim ale pomoci nemůžete, u kola přehoďte páku a vraťte se po schodech z karet nahoru. Zabijte robota, dejte se doprava a znovu doprava, pak zabočte doleva. Teď už jsou dveře otevřené, tak vstupte a zabijte pavouka. Přes kolo přejděte po schodech z karet dolů, přeskočte si na další kolo a vstupte do dveří vpravo, v kleci spatříte dalšího vězně, orla. Pod vámi je krystal na podstavci. Vyjděte ven ze dveří, zabijte pavouka, po kartách přejděte na další kolo vpravo, zabijte dva pavouky a vstupte do dveří. Opět zabijte pavouka a po zavěšené lávce vstupte do dalších dveří, zabijte pavouka a jděte do dalších dveří. Počkejte, až se vytvoří před vámi most, přejděte po něm a vstupte do zelené duhy, zabijte dva pavouky. Jděte k prvnímu ze čtyř červených panelů doleva a seskočte si dolů. Budete vymrštěni do výšky, v letu se nasměrujte tak, abyste dopadli do velkého hrnku. Zde si vstupte na destičku, ta se ponoří, pak si seskočte dolů na zem. Toto proveďte stejně u tří zbývajících panelů a před vámi se objeví zelená duha. Skočte do ní a zatáhněte za páku, tak jste nastavili všechny špatně jdoucí hodiny na šest hodin, to je příchod zlého Hattera. Konec mise.




Mise 25. About Face


Pokračujte dopředu, seberte další část berly, dozvíte se, že už ji máte skoro celou, chybí vám k ní už jen oko. Objeví se zloduch Hatter, pusťte se s ním do boje. Když ho umlátíte, zmizne, objeví se dva roboti, které také musíte zlikvidovat. Znovu se objeví Hatter, opět do něj mlaťte, opět zmizí a zase musíte zlikvidovat dva roboty. To de zopakuje ještě jednou, než Hattera umlátíte k smrti. Pak si vyskočte na jedno závaží na hodinách, vyveze vás nahoru, kde si přeskočte ke dveřím. Získáte novou zbraň, která zastavuje na chvíli čas. Vstupte do zelené duhy, uvidíte, jak jste osvobodili zajatého orla a zřejmě i oba zajíce. Orel vám přislíbí pomoc v boji s Rudou královnou. Sestaví prý pro vás vojsko, které sám povede do boje s nejbližšími královninými strážci a přisluhovači. To je konec této mise.




Mise 26. Burning Curiosity


Od této mise vám již nebudu popisovat, odkud a jaký druh nepřátel se na vás vyřítí, jenom vás upozorňuji na skutečnost, že nepřátel bude s vaším postupem k sídlu královny přibývat a budou stále nebezpečnější. Předpokládám totiž, že už jste se dokonale seznámili se všemi potřebnými fígly v boji s nepřáteli, které je nutno znát a správně a včas je použít. Tak buďte obezřetní, od této chvíle vám budu popisovat jen směr vaší cesty.


Pokračujte dopředu soutěskou, u lávy zatočte doleva, přeskákejte přes lávu po kamenech na druhou stranu a po dalších kamenech nahoru. Musíte se dostat pravou stranou až nahoru k artefaktu, kde se změníte opět na chvíli ve vampíra. Pak se vraťte a pokračujte soutěskou doprava. Pokračujte tunelem vpřed, přijdete k dalšímu lávovému poli. Přeskočte si na druhou stranu a pokračujte doprava. Vyskákejte po kamenech nahoru a pokračujte vpřed, pak zabočte doleva. Opatrně zleva kolem srostlých balvanů dopředu, vpravo seberte smrtící hvězdice a přeskakujte po kamenech dále vpřed. Na konci si přeskočte na kámen vlevo, z něj pak na kameny doprava. Pokračujte soutěskou doleva, potom levou stranou dopředu, přeskočte doprava, po doleva a pokračujte doprava vpřed. Skočte doprava ke krystalu, pokračujte doleva, mírně vlevo na kámen a z něj na veliký kámen vpravo. Skočte na malý kámen dolů před vámi, z něj na skálu doprava. Pokračujte vpřed soutěskou, narazíte na housenku, v animaci se dovíte, že si máte pospíšit. Pak pokračujte dále, po kamenech vyskákejte nahoru, před sebou uvidíte na skále hrad. Skočte dolů na kámen a přeskákejte si až na nejvyšší kámen. Z něj dolů doprava a po malých kamenech dole mírně doleva. Přes kameny pravou stranou vpřed, pak s rozběhem skočte na kámen vlevo k hradu. Z něj se vytáhněte na skálu u hradu, dejte se doleva, přeskočte si doprava a znovu doprava po schodech vstupte do zelené duhy. Konec mise.




Mise 27. Jabberwock´s Lair


Konečně se v animaci setkáte se samotným majitelem berly, jménem Jabberwock. Utkáte se s ním v boji, nejlépe je na něj střílet kartami a mířit do žlutého okénka na jeho prsou, tam je nejzranitelnější. Až vám bude nejhůře, v animaci se objeví vámi osvobozený orel a zrůdu zažene. Orel vám opět přislíbí pomoc ve vašem boji, vy seberte poslední část berly, oko, nyní máte berlu kompletní, získali jste tak strašnou zbraň. To je v této misi vše.




Mise 28. Catterpillar´s Plot


Ale, ale, tady jsme už také jednou byli, že? Nenechejte se zmást a utíkejte doprava po římse mezi lávou až na konec, kde si přeskočte na druhou stranu.Zatočte doleva a pokračujte kolem lávového jezírka zleva vpřed, zabočte doprava a pokračujte dál. Na konci použijte na vlnící se stěnu vaši berlu, dostanete se tak do další mise.




Mise 29. Majestic Maze


Ocitli jste na nádvoří zámku, zde už můžete používat berlu, ale s rozvahou, je náročná na spotřebu vaší duševní síly. Vyčistěte celé přízemí od příšer, dostanete se k artefaktu, stanete se opět na chvíli vampírem. Pak pokračujte chodbou doleva, zatočte znovu doleva a přijdete tak ke dvěma zeleným duhám. Do pravé duhy nevstupujte, vrátili byste se tam, kde jste už jednou byli a zbytečně byste bloudili. Takže si stoupněte na stupínek vlevo s červeným znakem, brána se otevře. Použijte váš zastavovač času a tak se přes bránu dostanete k zelené duze, do které si vstupte, tím jste tuto misi ukončili.




Mise 30. Airborne Terror


Přeskočte si přes vzdušný vír na druhou stranu. Otočte se doprava a udělejte to ještě jednou. Zabočte doprava, pak třikrát doleva a po vzdušných vírech, pozor na závan zleva, ať vás to nesfoukne, proběhněte až na plošinku. Z ní jděte po schodech až nahoru, zde přejděte pomocí víru na další plošinku vpravo. Pokračujte rovně chodbou dál, vyjděte ven a po dřevěné cestě dál až k dalším vzdušným vírům. Z posledního víru si přeskočte na plošinu. Jděte až na konec, po dalších vzdušných vírech nahoru. Z posledního přeskočte na plošinu, pokračujte doleva chodbou až na konec, kde vstupte do zelené duhy, což je konec mise.




Mise 31. Mystifiing Madness


Pokračujte po schodech zprava, nebo zleva nahoru, zabočte na další schody. Zatočte dvakrát doprava. Potom dvakrát doleva. Skočte do studny, proplujte pod vodou tunelem až na konec, pozor na dravé ryby, pak vyplavte na hladinu. Pokračujte vpřed lomenou chodbou, dostanete se k další studni, ve výklenku seberte energii a skočte do studny. Proplavte až na konec, vystupte si n a břeh a po něm vyjděte až na nejvyšší skálu, z které vidíte vchod do tunelu. Přeskočte na kámen vpravo a kolem pravé stěny skály dojděte až na pevnou zem. Všimněte si, že dole pod vámi je jakýsi kanál, sem se ještě budete muset vrátit. Jděte chodbou dopředu a na konci chodby vlevo přehoďte páku. V animaci uvidíte, jak se vám někde v tunelu pod vodou zvedl a brána. Vchod do tohoto tunelu je v místě, na které jsem vás před chvílí upozorňovala. Vraťte se, jděte doprava do chodby, na jejím konci po železných schodech nahoru, zatočte doleva do chodby, po schodech nahoru. Zabočte doprava, vylezte si na zídku a po rouře přeskočte do výklenku před vámi. Pokračujte chodbou, na konci skočte do vody, proplavte pod vodou až na konec, kde vylezte ze studny ven. Potom se vraťte přes další studni ke vstupu do již zmíněného kanálu. Proplujte až z a bránu, která je nyní otevřená a vyplujte na hladinu. Pokračujte dopředu po lomené cestě, potom mírně vlevo a doprava, na konci doleva přes most, pak doprava, dvakrát doleva a odbočte doprava k páce. Zatáhněte za ni a v animaci uvidíte, jak se vám otevřel a brána před zelenou duhou. Vraťte se tedy zpět po mostě, po kterém jste sem přišli, na jeho konci zatočte doprava, doleva a doprava. Seberte zrcadlo neviditelnosti a seběhněte dolů ke studni, kde jste ve výklenku sebrali energii. Odtud se dejte chodbou doprava, uprostřed odbočte vlevo a vejděte do zelené duhy, tak ukončíte tuto misi.




Mise 32. Watter Logged


Jděte chodbou doprava, skočte do vody a podplujte až na konec, kde se vynořte. Vyskákejte po stupíncích až nahoru na zeď a stoupněte si na malý výtah. Vodní hladina se zvýší, skočte do vody, plavte dopředu a vyskočte si vpravo do výklenku. Pokračujte dopředu, vlevo vám zvednuvší se plovák otevřel vchod do potrubí. Vplavte do něj a dírami v mřížích proplujte až dolů, vpravo si doplňte vzduch, plavte k točící se vrtuli , pozor, ať vás nevsaje, zatočte doleva a vyplavte nahoru. Vyskákejte po výstupcích a vstupte na další výtah, vodní hladina opět stoupne. Skočte do vody, vplavte do dalšího otevřeného potrubí, nadýchejte se vzduchu, vpravo o kousek dál se nadýchejte znovu, pokračujte k vrtulím, ale pozor, tady jsou už tři, plavte doleva, nadýchejte se a plavte k hladině mezi chybějícími listy vrtule . . Nahoře vylezte na zeď, z ní skočte do vody a doplavte si k třetímu výtahu. Opět na něj stoupněte, hladina vody se zase zvedne a vy si doplavte do potrubí úplně vzadu a stejným způsobem přes něj doplavte k hladině.Přes dva zděné kvádry přeskákejte až nahoru, vstupte na výtah, počkejte si, až se voda zvedne a přeskočte si do chodby před vámi. Přes poslední potrubí proplavte k zelené duze a tím jste v této misi skončili.




Mise 33. Labyrinthine Revenge


Vzadu za vámi, kde chybí zábradlí, seskákejte po výčnělcích dolů a přes ozubené kolo a podstavec se sochou si přeskákejte až na travnatou cestičku vpravo před vámi, pokračujte po ní dopředu a téměř na konci cestičky si seskočte doleva dolů na modrý výčnělek nad lávou a z něj s rozběhem do gotické klenby před vámi. Pokračujte chodbou dopředu, přeskočte si na střed otáčejícího se kola a přeskočte do chodby před vámi. Pokračujte chodbou dál, vpravo vstupte do dveří, podběhněte a přeskákejte otáčející se nástrahy, vstupte do dalších dveří, pokračujte chodbou doprava. Na konci zabočte doprava, pokračujte chodbou dopředu a na konci odbočte doleva. Jděte dál, vlevo vstupte do dveří, za nimi doprava, potom dvakrát doleva. Vstupte do dveří vpravo a pokračujte stále vpřed, nemůžete zabloudit. Na konci zahněte doleva, ještě jednou doleva a do chodby vpravo. Na konci doprava a vstupte do dveří. Pod otáčejícím se lopatkovém kolem mezi jeho lopatkami dopředu, pozor na vítr zleva, na konci vstupte do dveří. Dále chodbou vpřed, přeskočte si na otáčející se ozubené kolo a z něj do vzdušného víru, přes druhý vír dopředu. Stále vpřed, na konci přes dva vzdušné víry přelétněte na otáčející se kolo a z jeho zubu skočte do výklenku před vámi. Pokračujte dál chodbou, na konci vstupte do dveří, pokračujte dál a vpravo vejděte do dalších dveří. Přeskočte na další kolo, stoupněte si na jeho zub a v pravý okamžik si vyskočte do výklenku. Přes dvoje dveře pokračujte dál. Jděte chodbou stále vpřed, opět nemůžete zabloudit, na konci podběhněte pod dvěma sekajícími srdci, zatočte doleva a vyhněte se kývajícím se srdcím. Jděte dopředu přes dveře, vyběhněte nahoru. Přes dýmající komíny přeskákejte dále, z posledního si vyskočte do chodby, pokračujte doprava, vlevo vstupte do dveří. Potom druhými dveřmi vpravo proběhněte mezi zuby třech otáčejících se kol, zatočte doprava a vstupte do zelené duhy, tím jste ji ukončili.




Mise 34. Machiations


Stoupněte si na pevný podstavec, zastavte čas a přes kola přeskákejte co nejvýše. Skákejte stále výš, až si budete moci přeskočit do chodby před vámi. Pokračujte chodbou vpřed, po otáčejících se pedálech přeskakujte dopředu, tak přeskákejte až na největší otáčející se ozubené kolo a z něj si přeskočte do další chodby. Na konci chodby si opět přeskákejte po kolech až k tomu nejvyššímu, skočte na jeho lopatku ve směru jejího stoupání a skočte na zubovou narážku, zastavte čas a přeběhněte po ní až k zelené duze, do které vstupte. Konec mise.




Mise 35. Royal Rage


V animaci spatříte souboj vašeho udatného orla se strážcem sídla Rudé královny. Orel bude v tomto souboje smrtelně zraněn, takže konečná likvidace této nestvůry zůstane na vás. Dodělejte ho berlou, už má také na kahánku. Po jeho likvidaci, v další animaci, se s vámi umírající orel rozloučí, popřeje vám hodně štěstí a bohužel svým zraněním podlehne, samozřejmě, že jeho smrt opláčete. Dál se budete muset tedy vydat sami. Tak tedy vstupte do dveří před vámi.Konec mise.




Mise 36. Battle Royale


V animaci uvidíte souboj šachových figurek, potom pokračujte po cestě dopředu, ani zde nemůžete zabloudit, nebo sejít z cesty, čeká vás tu ale velmi těžký boj se spoustami nepřátel. Používejte tedy střídavě po sobě všechna kouzla, která máte k dispozici, včetně zastavování času, jen tak můžete projít dál bez větší úhony. Na konci si vejděte do travnaté zeleně. Konec mise.




Mise 37. Ascension


Pokračujte dopředu a přeskočte na druhou stranu, potom jděte doleva a vyskočte si na červený kvádr, z něj na modrý, otočte se doleva. Po plošinkách si přeskákejte doleva, kde skočte do červeného tunelu.Pokračujte po lávce až na konec, vyjděte ven a přeskákejte si do dalšího tunelu. Pokračujte po lávce až na konec, vyjděte ven a přeskákejte si do dalšího tunelu. Na konci po kvádrech nahoru, přeskočte si na cestu do komnat Rudé královny. Vyskákejte po kvádrech nahoru, seskákejte dolů a vyskočte si na plošinu. Konec mise.




Mise 38. Castle Keep


Pokračujte dopředu, vstupte do dveří a jděte k páce, zatáhněte za ní. Zrcadlo dole pod vámi se otočí, seskočte si k němu dolů a podívejte se do něj. Uvidíte v něm znak, znázorňující druh karty (kříže, piky a kule). Vraťte se zpět do předcházející místnosti, jděte až dozadu a vejděte do příčné chodby. Asi uprostřed uvidíte ve výklenku ohýnek, skočte si do něj a teplý vzduch z něj vás vynese nahoru. Na chodbě nahoře jsou troje dveře, vstupte do těch, které jsou označeny stejným druhem karty, které jste viděli v zrcadle. Uvnitř použijte berlu na ten obraz, na který bylo natočeno zrcadlo. Budete přesunuti zpět k páce, pokud ne, musíte se tam vrátit sami. Znovu zatáhněte za páku a celý předcházející postup si zopakujte. To musíte udělat ještě jednou a dveře za pákou se vám otevřou. Otevřenými dveřmi vstupte dovnitř. V animaci přijdete o vašeho věrného průvodce. Tak smutně končí tato mise.




Mise 39. Hearth of Darkness


Nyní vás čeká nejtěžší souboj, souboj na život a na smrt s Rudou královnou. Samozřejmě ji lze zlikvidovat pouze berlou, bojujte na jistotu a nenechejte se přisát k ní. Jakmile ji zlikvidujete na jejím pohyblivém ramenu, musíte po následující animaci ji zlikvidovat ještě jednou, vlezla si do útrob svého strážce. Protože jste poražením Rudé královny v prvním kole získali ochranný kryt, bude už likvidace poslední příšery pro vás pouhou hračkou, tak se čiňte. Po zabití této příšery pak v závěrečné animaci spatříte některé mise, kterými jste prošli a na konci animace uvidíte Alici, jak zaklapne knihu. To je milí přátelé všechno, dobro zvítězilo a zlo bylo definitivně poraženo, takže byla to skutečně všechno jenom pohádka? To už posuďte sami!


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.