1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Alien Incident - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :



:: žánr :: adventura

:: výrobce + rok :: Housemarque   x  1996

:: downloady ::  stránky zabívající se abandonem

:: jazyk ::  angličtina


:: příběh :: Ve vesmíru existuje život. Už to tak je. Jenže tenhle život není zrovna z přátelského plemene. O tom se ostatně můžeš přesvědčit sám, když vám prakticky zaparkují na zahradě a unesou koho se dá. A na tobe Bejnamine, je dostat se ze svého domu, který je nyní něco jako vězení a poslat je kam patří.


2) Návod :


1) Cesta z domu


Takže v první řadě je třeba zbavit se nezvanců a nějakým způsobem se dostat z domu. První věc, která se sama nabízí, je prohledání koše. Za tuto akci jsi si vysloužil heslo. Po sebrání lana se můžeš vydat na chodbu. Odkud pokračuj do levých dveří. V kuchyni vylov z lednice lektvar a páčidlo. Pak bys měl najít i chleba a ze skříně vytáhni sirky s pojistkou. A co dál ? Vrať se na chodbu a pokus se jít hlavními dveřmi vlevo. V plášti najdeš stroboskop. V laboratoři zapoj pojistku do stříně. Zamiř do ložnice. Rozežeň stíny lampou. Pod polštářem je klíček a seber i ovládání, stejně ho nikdo postrádat nebude. Přečti si poznámky ze stolku. Na chodbě nakrm tykev lektvarem a macka seber za pomoci páčidla. Ve dveřích vpravo čapni walkman a kladívko. Skříňku odlehči o kazetu. V laboratoři odtrhni uvolněné prkno páčidlem. Klíčem odemkni knihovnu. Uvnitř odemkni zámek a zatlač na polici. A je před námi trezor, do kterého se dostaneš jedině pomocí stroboskopu. Není snad třeba říkat, že takhle pracně vydobytý obsah, bys tam rozhodně neměl nechávat ! V laboratoři zapoj disketu. Jukni na heslo z koše, pak použij kompík k zavolání výtahu nahoru. V hořejším patře zamiř do ložnice a klíčem odemkni skříň. Sjeď dolů, čapni baterii. Baterku strč do ovladače. Pak uvaž provaz na oko na podlaze. Po troše tělocviku si dole vezmi z té hromady papír s manuálem na teleport. Nyní už jen otoč kolem a stiskni tlačítko. A cesta z domu je na světě !


2) Konstrukce teleportu


Cesta z domu je sice objevená, ale pro jistotu se ještě vrať do laboratoře pro pojistku. Jdi k zamčeným dveřím v přízemí baráku a otevři je funkčním ovladačem. Vstup do místnosti a obohať si inventář o nůžky a rádio. Do videa narvi kazetu a telku zapni ovladačem. Kde se tu sakra vzal šíp ? Nevadí, sbal ho.


A teď už se opravdu pojďme podívat do světa. Na rozcestí si to namiř doleva. Jukni na poštovní schránku, je až po okraj naložená dynamitem. Takže udělej bum. Jejich problém, to jsou nápady, schovávat ho do schránky :). Po výbuchu se vrať promluvit s kámošem. Bez keců dostaneš klíčky od hvězdárny. Z rozcestí se vydej k hipíkovi. Pokecej s ním a směň svůj walkman za jeh Gameboy. Dál seber u telefonní budky další tykev. Potom upaluj k hvězdárně, kterou už si můžeš odemknout klíčem.


Uvnitř pohni s obrazem UFA. Nasoukej tam pojistku a použij spínač, který se schovává u kytek. Vyťapej schody nahoru a zapoj Gameboye do slotu. Použij páčku na levé straně a do slotu pod ní vsuň malou disketu. Pak pohni pákou tleskopu a podívej se do dalšího vyřešeného puzzlu. Na obrazovce bys měl najít rakteru šmejdů z kosmu. Z monitoru si zapiš její souřadnice na cartridge Gameboye. A vezmi ji ze slotu.


Jdi k rybníku a doleva. Promluv s chlapem, z kterého se po chvilce vyklube tvůj děda. Protože je to krev a krev není voda, dej mu modrý manuál na teleport, rádio a Gameboye se souřadnicemi. Protože je to krev a krev není voda, okamžitě na tom začne makat. Ty teď choď sem a tam po různých obrazovkách a čas od času k němu zajdi zaklepat na dveře. Musí proběhnout animace s jeho únosem. Mě se to povedlo asi tak na čtvrté, páté zaklepání. Po chudákovi dědovi zbyla jenom jeho dýmku, vezmi si ji na památku. Prostuduj jeho poznámky a mrkni na šutr s heslem. Můžeš si zkusit pokecat s papagájem, ale lepší je mu dát plesnivý chleba. Čapni kostru teleportovače.


Na místním hřbitově pořádně prozkoumej nápis na zdi a soše. A pověz heslo z dědova šutříku (Look - Strawberies....). Brána se sice otevře, ale ty ještě musíš na nákupy. V obchodě (poblíž míst se schránkou) čenžni šíp za potápěčský oblek. Na hřbitově vstup do krypty. Nasoukej se do obleku a potop se na dno. Truhlu otevři dědovo paklíčem. Najdeš klíč. Jím odemkneš dveře. Vydej se dolů a zmáčkni tlačítko a hned poté tu páku vlevo. Vrať se nahoru a přehoď páku. Už to jde. Skoč znovu do vody a dostaň se skrz vyplou hrozbu.


Dveřmi se dostaň dovnitř. A jsi v bludišti, jak se z něho vymotat ?


D - dolů

N - nahoru

P - vpravo

L - vlevo. To jen, kdyby měl někdo pochybnosti :)


Stačí jít takto : N, P, N, N, N, N, P, N. V této místnosti najdeš lano a krumpáč.  Pak se vydej : D, L, D, L, L, L, L, D, D. Pokud jsou mé výpočty správné měl bys být u vodopádu. Krumpáčem prokopej polot a prosuň se do dalšího bludiště. Jdi jím takto : N, L, N, N, P, N, N, N, N, N, N, N, N, P, P, D, D, D. Tady by se při pokusu jít zpátky měla otevřít tajná chodba. Najdeš telefonní číslo. U telefonní budky napoj na obnažené dráty teleportovač a vytoč nalezené číslo.


3) Vesmírná loď


Na hlavu si nasaď tykev - pravé tlačítko na předmětu v inventáři. A jdi vlevo. Vládne tady tvrdý režim, takže budeš i ty podroben prohlídce. Naštěstí do dopadne dobře a můžeš jít pořád vlevo. Dokud ti cestování po lodi nepřekazí oznámení, že potřebuješ kartu. Jenže kde ji sehnat ? Jednoduché, přátelé. Stačí se vrátit ke spáčovi a okrást ho. Kartu použij na výtah. Jeď do prvního vlevo. A protože pořád lezeme vlevo, změníme ted směr a půjde se vpravo k automatu na lísky, z kterého jeden lístek seber. Výtahem popojeď na druhé místo dole. Dostaneš se do věznice, kde musíš promluvit s hlídačem. Vrať se k přístroji a mlať do něj, dokud z něj nevypadne poslední lístek. až bude prázdný, řekni hlídači od vězení, že si ho pozval na kobereček samotný Boss. Se zděšením v oku odběhne, ty můžeš sbalit jeho červenou kartu a použít ji na výtah, který vás doveze k mechanikovi. Toho bez problému ukecáš, že jsi vlastně jeho pomocná ruka. U automatu na lupeny seber prsten. Když budeš chtít odejít, koneččně naskočí tvé číslo a můžeš vstoupit k Bossovi. Ukradni mu kartu. Na místě, kde jsi potkal technika, použij kartu na zamčené dveře. V místnosti otevři únikový východ a jdi zpátky do vězení. Umísti prsten do slotu, a mrkni na vzkaz na monitoru. Na Bossovo patře vsuň do terminálu červenou kartu. Vyber patro 38 a vše vypni. Nastane správná mela, až skončí jdi do vězení a to je konec.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.