1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Agent Mlíčňák
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Agent Mlíčňák - návod

Až si prohlídneš intro, zjistíš, že začínáš u brány výcvikového prostoru.Strá-

žnému v budce ukaž propustku a on tě pustí dál.Před budovou prohledej popelni-

ci a vyndej  z ní provaz. Můžeš zajít do kantýny (levé dveře) a pokecat s bar-

manem. Ze stolu vpravo vpředu shrábni drobky,  jdi ven a do pravých dveří. Tam

najdeš kapitána, který ti zadá tři úkoly.


1. úkol - dostat se z vězení


Prohlídni  si nápisy na  zdi a vyndej péro - ne, to nepůjde - jenom z postele.

Zhoupni se na žárovce, čímž  ji urveš a drát ze zdi taky . Zavolej (celkem asi

4x) skrz mříž. Až ti přinesou jídlo, připoj drát k misce a otoč vypínačem. Pak

mříží zavolej na kapitána. Přijde, chytne misku a elektrický proud mu nedovolí

se od ní odtrhnout. Přes mříž mu seber klíč a odemkni si - hotovo.


2. úkol - dostat heslo z kapitána


Vyjdi ven z kapitánovy kanceláře a dej se doleva. Dojdeš k cihlové zdi. Do pe-

vné země před zdí zapíchni péro z postele a přeskoč na druhou stranu. Tam naj-

deš rýč a zpátky zeď v pohodě obejdeš.Nevím, proč ho to, vola, nenapadlo dřív.

Z keříku u zdi  ulom větvičku a vrať se do kanceláře ke kapitánovi. Lechtej ho

větvičkou tak dlouho , až z něho vypadne nůž. Ten seber a jdi od kanceláře do-

prava k vojenskému stanu . Plot vpravo za stanem  přeřežeš nožem  a z písku za

plotem vyhrabeš rýčem kaleidoskop . Vrať se k bráně a vyměň se strážným kalei-

doskop za vojenské noviny. Až se bude dívat kaleidoskopem,tak mu ještě od pasu

šlohni granát. Jdi ke kapitánovi a nabídni mu vojenské noviny za heslo.Takovou

nabídku nemůže žádnej zelenej  mozek odmítnout,  takže máš vyhráno. Kapitán tě

pošle za barmanem , který ti řekne o třetím úkolu.


3. úkol - najít kapitána


Granát přivaž na provaz a použij na šuple v kapitánově kanceláři.Až se vzpama-

tuješ, vyndej ze šuplete léky.Vyjdi ven a běž k bahništi (mezi stanem a cihlo-

vou zdí). Smíchej  drobky s lékama a  výslednou směs nabídni ptákovi. Musíš ji

použít ne na ptáka , ale na sloup. Pták se tak zfetuje , že ti spadne k nohám.

Seber ho a zkus vyšplhat posloupu a přeručkovat lano.  Při tvé fyzické kondici

spadneš přímo doprostřed bahniště. Když už tam jsi, tak naber do hrnku od bar-

mana bahno a vrať se k barmanovi. Ptáka dej na rádio a až ho bude chtít barman

sundat, tam mu v nestřežené chvíli vyměň hrnek na pultu za hrnek s bahnem. Za-

volej ho,ať se napije a cesta do skladiště (dveře vlevo vedle pultu) je volná.

Ve skladišti prozkoumej mrkající díru v krajním sudu - kapitán vyletí jako pí-

chnutý - a třetí úkol je hotov. Teď můžeš jít přímo do akce.


Druhá část hry:


1) Začínáme u jezera.


Z loďky na břehu vyndej  zlomené pádlo a dej se doleva k hájovně . U stromu se

pokus zavést konverzaci s veverkou. Opakuj asi 4x tento jednostranný rozhovor,

až veverce dojde trpělivost a mrskne po tobě oříšek . Ten ovšem dopadne do vy-

soké trávy a protože s tím zatím nic neuděláš, podívej se do hájovny . V koutě

vedle skříní seber tam opřenou motorovou pilu a z poličky s porcelánem vyhnilý

sýr . Víc se tady dělat nedá , takže se vrať k jezeru a jdi cestou do vesnice.

U prvního domu potkáš kluka s míčem. Vypadá jako "momentálně zaostalej".  Pro-

mluv  s ním pak otevři dveře auta . Na sedadle najdeš hřeben a u sedadla malou

páčku, kterou otevřeš kufr . Z kufru vyndáš bedničku . Po pečlivém prozkoumání

(2x) z ní vyndáš francouzák a hever.Promluv ještě jednou s debilem, abys odlá-

kal jeho pozornost a  francouzákem povol koš a dej ho níž . Kluk se pak snadno

strefí a děda ho za odměnu odveze do města. Jdi do domku, ze zdi seber brokov-

nici a  ze šuplete  kapesník  a na polici větrák. Jdi ven  a dej se okolo domu

cestou na pole, kde tě čeká spousta práce.


Nejdřív nakopni slepici a seber pírko , co jí vypadne . Potom vystřel na vrány

na strašákovi , až odletí seber  potápěčské brýle a ploutve. Myší díru v kupce

sena u strašáka vpravo ucpi kapesníkem a myšce nabídni vyhnilý sýr. Myška ute-

če, ale zamotá se do kapesníku, takže ji i sním pohodlně sebereš . Cestou zpět

ještě u první kupky sena seber srp a hrábě . V téže kupce sena najdeš také je-

hlu. Vrať se k jezeru a o studnu nabruš srp . Potom pokračuj do vesnice k dru-

hému domu. Uvnitř najdeš dvě ženy. Popovídej si s nimi a jdi ven. Větrákem vy-

suš prádlo a jdi říct starší ženě, že už je suché. Půjde ho sebrat, až se vrá-

tí , jdi ven a vezmi šňůru, na které se prádlo sušilo. Jdi po cestě k jeskyni,

na kámen v cestě použij hever a pod ním najdeš kost. Křoví před jeskyní osekej

srpem. V jeskyni si přečti zprávu nad dírou . Víc dělat zatím nemůžeš, tak jdi

ven. Vrať se k domu se dvěma ženskými  a (jak už ti asi došlo) dej psovi kost.

Ten tě za to pustí k poklopu, který je za ním. Poklop otevři,slez dolů a zjis-

tíš, že nemůžeš nic dělat , protože si nevidíš ani na špičku nosu . Vylez zase

nahoru,poklop zabouchni a zase otevři a znovu slez dolů. Na stěně vedle žebří-

ku objevíš vypínač, který se zviditelnil díky tomu, že opadala omítka jako ná-

sledek zabouchnutí poklopu. Seber rýč a jdi ven.


Jdi k jezeru a  kolem studny  cestou k vile . Ze země před strážným seber obal

a dej se s ním do řeči . Mluv s ním tak dlouho, až ti dá bonbon "z lásky", pak

odejdi vpravo a  hned se vrať . Strážný bude pít. Vybafni  na něj, on se lekne

a láhev mu vypadne z ruky.  Seber ji a pokračuj vpravo kolem vily. Na další o-

brazovce seber kámen a použij rýč u zdi . Pokračuj dál vpravo, vytáhni ze země

u zdi keřík a vezmi bramboru. Nalej do motorové pily šnaps z láhve od strážné-

ho. Pila pak bude k neudržení. Odřízni větev stromu a pomocí superlepidla s ní

sprav pádlo.


Vrať se opět k jezeru a pomocí opraveného pádla a loďky dopluj na ostrůvek pro

dva krásné červené květy. Až se vrátíš na břeh ke studni,dej dohromady ploutve

a potápěčské brýle a použij je. Ve vodě musíš sebrat kotvu, kteráje vlevo dole

vedle převrácené loďky. Musíš na ní kliknout hned,jak se potopíš, jinak ti ne-

zbyde dost vzduchu a musíš to zopakovat.Potom jdi do hájovny a na díru ve tva-

ru srdíčka použij bonbon "z lásky" od strážného.Vzniklé srdíčko zabal do papí-

ru a jdi do vesnice do domku,obývaném dvěma ženami.Dej bonbon z lásky (P)Anně,

dostaneš od ní stuhu.Pak jí dej ještě květinu z ostrůvku a druhou babce. Dovo-

lí ti za to, aby sis vzal prachovku ze stolku vedle ní. Jdi před hájovnu a po-

užij stuhu na vyspravení hrábí. Z trávy vyhrab veverčin ořech. Potom jdi ještě

jednou do hájovny a  načerni prachovku sazemi z krbu a prachovkou obarvi bram-

boru.Znova jdi do domku ke dvěma ženám a vyměň ořech za umělé jablko z mísy na

stole. Pokračuj do jeskyně, do díry strč myšku , ucpi kamenem a  všechno zalep

superlepidlem . Po chvíli myška vyleze vpravo dole a před sebou vytlačí kousek

zlata. Zlato seber a  jdi k vile. obejdi ji zprava a ježkovi nabídni umělé ja-

blko výměnou za jeho šišku . Ježek  bude souhlasit a až pozná že se nechal na-

pálit a naštvaně odejde , dej dohromady šišku, jehlu a pírko od slepice  a vy-

robíš házecí šipku. Přejdi doprava ke stromu s dutinou. Přivaž provaz ke kotvě

a hoď přes zeď. I  tento pokus o průnik do  vily bude neúspěšný. Hoď obarvenou

bramboru do díry ve stromě. Až odtud vypadne pro změnu opravdový granát a pták

se ti vychechtá a odletí, zkus se přes zeď dostat po stromě. Zase nic.


Dojdi  ke strážnému  a potom pěšinkou na  palouk. Házecí šipku použij na včelí

hnízdo. Začne z něj vytékat med a přiláká medvěda, který včely zažene. Pak mů-

žeš otevřít poklop a prolézt tunelem.......zase jenom ke strážnému před vilou.

Zase nic. Zkus to jinak.


Zkus uplatit strážného kouskem zlata z jeskyně. Strážný zlato vezme,ale proto-

že je to parchant, tak tě dál nepustí.  Zato vyjde z vily sám  Pankrác  Oblouk

a dá ti bankovku jako úplatek, abys ho nechal na pokoji. Napřed děláš frajera,

ale potom - no peníze jsou peníze a nesmrděj, ne? Tak je sebereš a prozkoumáš.

Najdeš na nich jméno, které ti bude nápadně povědomé. Jdi do domku , kde bydlí

(P)Anna a ukaž jí bankovku. Ona ti řekne zbytek. To tě tak vytočí,  že se roz-

běhneš rovnou do vily,  a začne poslední část hry.


2) Ve vile


Ze všech věcí ti zbylo zase  jenom superlepidlo, ale to vůbec nevadí. Hlavními

dveřmi vstup do haly. Nejprve jdi doleva  do kuchyně. S kuchařem se moc mluvit

nedá, tak jenom za  jeho zády seber na lince láhev chilli  a váleček na nudle.

Vyjdi po schodech do knihovny. a podívej se do šuplat v psacím stole. V červe-

ném najdeš foťák Polaroid a v  růžovém diktafon. Pak otevřením jednoho šuplete

(většinou  to bývá  šedé, ale  program  to  generuje různě,  může být  funkční

i kterékoliv jiné) zpřístupni tajnou skrýš.  Zkus vytáhnout knihu z prostřední

police, druhý foch  odspodu a tajná skrýš se otevře.  Najdeš v ní videokazetu.

Jdi opět do  přízemí a do prvních dveří vpravo.  Z nádoby na šampaňské vytáhni

flašku a kleště na led, pod gaučem najdeš korkový špunt a když vytáhneš noviny

z poličky  vedle televize,  vypadne z  nich dálkové  ovládání na televizi. Jdi

nahoru do knihovny,  prozkoumej koš na papíry a vem  si jeden papír.Obal s ním

špunt a potom  si vem z koše ještě  jeden papír a jdi dolů.Jdi  do druhé části

koridoru, do dveří  vedle  černé sochy. Promluv  si  s Ludvíkem - automatickým

pohyblivým sejfem.  Jdi ve a do  dveří vlevo (koupelna).Do umyvadla  dej zátku

a napusť horkou vodu.  Pak použij láhev chilli a až  se nálepka odlepí , nalep

ji na láhev koňaku. Jdi do kuchyně a  dej ji na místo, kde stála láhev chilli.

Promluv s kuchařem a až odejde, rozbij  válečkem rádio a vyndej z něj baterie,

které použiješ do diktafonu. Otevři lednici (musíš 2x), a  vyndej  z  ní maso.

Aby  rozmrzlo, zapal  list papíru  na  rozpálené  plotýnce  sporáku  a  dej do

ledničky . Maso potom hoď do polévky a jdi do koupelny a kleštěmi na led seber

Obloukovu  ponožku z  koše. Opatrně  ! Pak  jdi opět  do místnosti s televizí,

zapni ji ,  vlož do videa kazetu a  dálkovým ovládáním ji spusť. Až  se trochu

vzpamatuješ,  vyfoť  si  Oblouka  polaroidem,   a   nahraj  na  diktafon.  Jdi

k Ludvíkovi a použij na něj postupně  fotku, diktafon a ponožku. Ludvík otevře

sejf, ty seber  lahvičku pilulek a přečti si tajný  deník Pankráce Oblouka. Až

dočteš, uslyšíš někoho přicházet. Schovej se v "levém dolním růžku obrazovky",

a až Pankrác odejde, seber kliku, kterou  zapoměl  na  stolku pod obrazem. Jdi

ven a kliku použij na "ďuznu" na dveřích do koupelny - asi  uprostřed  vpravo.

Otevři  dveře a  dostaneš se  do tajné  místnosti s  větrákem. Použij pilulky,

projdi k vypínači a větrák vypni. Vstup  do dveří a podívej se  na ani movanou

sekvenci. Až Pankrác  Oblouk uteče, jdi za ním do  místnosti s televizí a vlez

do  otevřené převlékárny.  Najdeš tam  Pankráce Oblouka,jak  sysluje peníze do

kufru a chystá  se zdrhnout.Dej s ním řeč  a potom na něj použij  láhev chilli

(vem ho s ní po hlavě). No, a to je úplný , definitivní, konečný KONÉÉÉC !

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.