Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Výrobce: Akril
Typ hry: Adventura
Rok vydání: 2008
Použijte CommKey na průchod vlevo od vás. Jakmile projdete skrz, opět použijte CommKey na průchod a zvolte na něm možnost MP-RN-056. V levé části lokace seberte VGA jumpsuit ležící na zemi a prozkoumejte pravý dolní roh lokace. Pohrabte se v zařízení stojícím v tomto rohu. Najdete v něm injekci. Potom na zařízení použijte CommKey a vydejte se na SOL-KQ1EGA-016. Po průchodu pokecejte s trpaslíkem pod stromem tolikrát, dokud nevyčerpáte všechna témata. Po rozhovoru mu dejte VGA jumpsuit. Až odejde, seberte lano, které tam nechal. Seberte z pole mrkev a pomocí použití CommKeye na průchod se vydejte do PTG-DW2-073. V inventáři zkombinujte mrev s injekcí. Mrkev tak napustíte sedativem. Položte ji na zem. Chytíte tak zvíře. Po jeho navrácení do spávné lokace popojděte doleva a použijte CommKey na vchod do jeskyně.
Na druhé straně mluvte s Ichabodem (černé zvíře vzadu) tak dlouho, dokud nedostanete další úkol. Použijte CommKey na dveře. Potkáte Suzy-Ann, od které dostanete voodoo panenku. Po průchodu několika adventurními světy se setkáte s Tlotzinem. Předá vám ResConverter. Použitím CommKeye na dveře vpravo se vydejte do SOL-LSL7-39000. Zde zkuste vložit kartu do mrože. Pomocí Commkeye a průchodu se přeneste do VG-S-009. U spodní strany lokace vlevo jsou černé skvrny, na které použijte karty. Spojíte tak dvě dohromady. Použitím CommKeye na vchod do jeskyně odejděte do SOL-LSL7-39000, použijte dvojitou kartu na mrože a seberte kuželkovou kouli. Pomocí průchodu a CommKeye se vydejte do LA-DOTT-6252070. Až dorazíte, změňte rozlišení kuželkové koule tím, že na ni v inventáři použijte ResConverter. Upravenou kouli pak položte na stůl vedle globusu.
Použitím CommKeye na dveře odcestujte do další lokace. Zde si pokecejte s Ichabodem. V Další lokaci pokračujte doprava, kde si promluvíte se Sidoniem. Dále pokecejte s Leenah (žena s červenými vlasy). Použijte CommKey na vchod do herny. Postupně dojdete až do kanceláře, kde dostanete boty. Pomocí CommKeye opět projděte dveřmi. Zkuste otevřít dveře vlevo. Nejde to, protože jsou zamčené. Seberte ze stolu kleště a použijte je na panty u levých dveří. Zkuste odejít dveřmi vzadu. Zůstane vám však v ruce klika. Hoďte s ní na poličku vpravo. Po jejím pádu seberte ze země lubrikant. Namažte jím panty u levých dveří. Otevřete tak dveře a vezmete si ze skříně kyslíkovou masku. V dalším herním světě otevřete komoru vpravo a vložte do ní boty. Po průchodu do další hry jděte ke dveřím u levé budovy a zkuste vejít dovnitř. Pokračujte dál doleva a zkuste se podívat dovnitř další budovy.
Po neúspěšném hledání se vraťte k prvním dveřím a použijte na ně CommKey. Jděte pořád doprava, až narazíte na hroutící se lokaci. Po útěku a telefonátu se vrátíte do vlastní hry. Otevřete dveře vedle sochy. Objevíte uvnitř Suzy-Ann. Pokecejte s ní tolikrát, dokud nevyčerpáte rozhovor. Pak jí dejte CommKey a něsledně ho použijte na sebe. Zavoláte tak Tlotzinovi. Zkuste pomocí použití CommKeye na dveře vlevo odejít. Suzy-Ann vás zastaví a dá vám Marker. V další lokaci seberte kladivo ležící vedle bedny a uražte jím zámek na ní. Třikrát ji prohledejte. Uvnitř najdete plechovku, prášky a dopis. Použitím plechovky na sebe ji otevřete. Uvnitř najdete robota. Nejdřív mu ukažte prášky a potom dopis. Prozkoumejte sloup uprostřed. Najdete na něm dvě otočná kola s čísly. Nastavte na nich číslo 66. Objeví se tajné schody. Sejděte po nich dolů. Prozkoumejte odstřižky na posteli.
Nasbírejte je do lahvičky od prášků a výsledek vložte do voodoo panenky. Potom projděte dveřmi vpravo. Najdete zde technickou místnost se Sidoniem uvnitř. Použijte marker na podlahu před vámi. Pak mluvte se Sidoniem tak dlouho, dokud nedojde až k vám. Potom ho paralyzujte voodoo panenkou a použitím CommKeye na portál, který jste vyznačili markerem, ho pošlete do jiné hry. Použitím zařízení vpravo ho vypnete a kladivem rozbijte přístroj na stole.
KONEC.