1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
A Tale Of Betrayal - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :


Tuto adventuru můžeš sehnat na různých místech na netu, je to totiž freeware. Vyrobil ji Rani Hasan v roce 2004/05. Jsi kapitán na lodi, ve které se vzbouří posádka. Zavřou tě do vězení na tvé vlastní lodi a  dokonce chtějí zabít sultána. Protože jsi jediný, kdo o tom ví, budeš se muset setsakramentsky ohánět, aby ses dokázal osvobodit a ještě stihnout zachránit život sultánovi.


2) Návod :


Nejdřív ještě musím upozornit na trošku chaotické ovládání. Jsou tu 3 základní povely - vezmi, podívej se a mluv. Vyvoláš je tak, že nad nějakým předmětem dlouze zmáčkneš levou myš. Zdá se to jako banalita, ale...



Akt 1 - odvázání z barelu


Se sudem se otoč napravo a prstenem z inventáře udělej do sudu zářez. To samé udělej při otočení nalevo. V železném popruhu na barelu je tedy už pořádný zářez. Otoč se směrem na zrdcadlo (nejrychleji jak to udělat je když zadáš povel podívej na zrcadlo). Pak dej povel použít lano. Hezky se ti podaří přepilovat provaz a jsi tak trochu volný.



Akt 2 - Přemožení Shiglese


Ze téhle místnosti vezmi : přeřezané lano, svíčku, kus vyskleného zrcadla, špendlík, žvejku, hák a jednu větev. V inventáři připevni kus skla na žvejku, tenhle blebajz přimontuj na kus větve. Pak přivaž hák na kus lana, dostaneš kotvu. Sklíčkem na větvi se koukni do okýnka lodi. Zjistíš, kdo zrovna hlídkuje a jaké jsou zhruba tak jeho časy, než přejde z jednoho konce lodi na druhý. Po chvilce animací prohoď kotvu okýnkem.


Povylez trošku nahoru. Až bude hlídka procházet směrem pryč, zakřič na něj. On na chvíli strne a ty budeš moci vzít hrušku. Vrať se zpátky do vězení. Pořádně prozkoumej žebřík. Na pravé straně, na čtvrtém stupínku je malilinkatý uzel. Je hodně blbě viditělný. Zkus ho rozvázat, je celkem silný, takže ho přepižlej kouskem střepu. Vylez na bok lodi. Až bude hlídač zacházet, hoď po něm hruškou. Je to sice blbej hlídač, ale nějak se mu to nebude  zdát, a půjde se podívat po příčině své modřiny. Osud ho zavede i do tvé pastě. Až zahučí dolu, prohledej ho a  vydrápej se po žebříku nahoru.


Seber si lano. Opatrně se připliž ke dveřím a odposlechni, co si zbytek vzbouřené posádky povídá. Stačí když dáš povel - mluvit na dveře. Pak seběhni do vězení a svaž Shnigliho provazem. Probuď ho a začni s výslechem. Nebude chtít spolupracovat, proto do něj párkrát píchni špendlíkem. Zkus s ním mluvit znovu. Špendlík mu rozvázal jazyk. Takže bude ochotně spolupracovat. Nebo alespoň trošku. Znovu se zmůže na slabý odpor a nebude ti chtít nic říci. Proto do něj zase zapíchni špendlík :o) Až se zlomí řekne ti úplně vše i tajné kouzlo na otevření truhly.


Takže přistup před truhlu a řekni mocné otevírací zaklínadlo "Abra Ka Dabra Ba Lee De La La" :o). Z truhly vylov spoustu užitečných věcí. Určitě si přečti kus nalezeného papíru.


Takže křištálovou kouli polož na sud. Na kouli napatlej svíčku. Do okna polož kousek skla, čímž získáš paprsek světla.



Act 3 - Zpráva sultánovi


Dostaneš se někam úplně jinam, než jsi původně chtěl. Promluv s Enou. Pak se vydej vpravo po okraji, až vyjdeš dole u Eny. Seber lopatu a vykopej hrob Tomiho Ozanicha. Najdeš v něm kusek papíru, na který se v inventáři mrkni. Dozvíš se o Jimym a Riggim, kteří by mohli u sebe mít mapu z téhle díry. Takže vykopej hrob Riggyho Riga Suffera. Najdeš mapu, prohlídni si ji, a nakonec vykopej hrob Steva Wintera. Najdeš další papír a pero. Pak vykopej hrob za Enou. Najdeš další mapu a tu předešlou dojdeš vrátit.


Když už jseš v tom kopání vykopej hrob Marylin Monroe a hoď do něj dračí vejce. Vyklube se ti dráčátko. Na nohu mu přilep jeden papír, jako zprávu pro sultána, pak mu dej mapu (absolutně jedno kterou, stejně to bude ta špatná) a nakonec mu připevni na nohu prsten, podle kterého poznají, že ho posíláš ty. Pak už ho jen vypusť na svobodu. A tohle už je trošku nečekaný, ale zajímavý konec.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.