Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autor návodu : neznámý, zdroj : GameStar
Po nešťastném nedorozumění ohledně lahviček s jedy schovejte mrtvolu Bucka za
vozík. Promluvte si s knězem kopajícím hrob a upozorněte ho na zmizení
mrtvoly. Seberte mu krumpáč a rozdělte jej na dvě části (samozřejmě mluvím
o krumpáči). Násadou přetáhněte pobíhajícího mnicha po zádech a až ztratí
vědomí, stáhněte z něj mnišskou kutnu. Při další zastávce na stejném místě již
bude mnich v pořádku, a tak si s ním pohovořte. Zjistíte, že je to ve
skutečnosti generál Lardbelly. Zeptejte se ho na to, jaké věci potřebuje, aby
se mohl vrátit mezi své muže. Nasedněte na osla a vydejte se kaňonem k městu.
Ve stájích prohledejte vědro a vyndejte z něj železný hřeb. Vylezte nahoru na
seník a mocným úderem skopněte značku parkoviště. Seberte ji cestou do města.
Před barem si zahrajte na drsňáka a kovbojovi u vchodu odpovězte
A, A, A, A, C, C. Promluvte si se všemi přítomnými včetně "tanečnice"
skrývající se za pravými dveřmi v patře. Z Thuga musíte dostat, kde se ukrývá
Dickson, barman by vám měl věnovat láhev od whisky a prozradit cosi o zmizelé
konvici na kávu. Láhev prozkoumejte, zjistíte tak místo palírny v lesích.
Nalevo od salonu narazíte na babku. Vyzpovídejte ji a slibte, že jejímu synovi
vyřídíte vzkaz. Jděte do banky a požádejte o kredit. Díky dvěma druhům kreditů
můžete získat až 40$. Když už tam budete, požádejte pokladníka ještě o zřízení
účtu. Pak zajděte do obchodu (general store). Prodavači Bobbymu řekněte, že ho
volá maminka a až odejde, ukradněte mu sušenky, kafe, mrkev, cukr a doutník.
Pokud vám připadá kradení nečestné a nesportovní, můžete si potřebné
ingredience i koupit. Každopádně vám musí zbýt alespoň pět dolarů, což by
neměl být problém. Venku před obchodem odlehčete dřevníku o pár polen a jděte
navštívit šerifovu kancelář. Promluvte si se zástupcem šerifa a pomozte mu
vyřešit problém s inventorizací. Přebývajícím předmětem je konvička, protože
patří do salonu. Ochotně přijměte funkci kurýra a konvičku seberte. Vydejte se
k nádraží. Konvičku použijte na zásobárnu vody, hřebíkem opravte drezínu.
Otevře se vám široké okolí městečka. Cestovat můžete buď pomocí mapy, nebo
přímo s použitím drezíny či osla. Je čas navštívit naše rudé přátele
(indiány). Jeďte drezínou do indiánské vesnice na severu. Přivlastněte si nůž
zabodnutý v ohradě, pokecejte s hlídkujícím rudochem před náčelníkovým stanem
a zavítejte do muzea indiánských relikvií ve stanu vzadu. Pokecejte se
strážným a odnesete si sirky jako upomínkový předmět z mísy za podstavcem
s lebkou. Jděte do lesa najít bývalou palírnu whisky. Ze stromu napravo od
domku odřízněte nožem žvýkačku, ze stromu nalevo sundejte potrhaný balón.
Uvnitř si promluvte s paličem Tomem o složení pravého texaského bourbonu a od
vchodu vezměte rybářský prut. Venku nahoďte udičku do řeky, vylovíte vojenskou
trubku. Přesuňte se do Fort Apache. V levé části pevnosti najdete kuchyň. Do
trouby vložte dříví a zažehněte oheň. Do konvice dejte kávu a postavte ji na
plotnu. Uvařené kafe si zase vezměte. Otevřete skříň a vyndejte láhev tabasca.
Vraťte se na nádvoří a vylezte na ochoz. Nad místností vedle kuchyně je
poklop. Otevřte jej a rybářským prutem vylovte několik svazků dynamitu.
Promluvte si s korzujícím strážným a zatrubte na trubku. Až stáhne dolů
americkou vlajku, seberte ji. Pak ji podejte do okýnka koupajícímu se
generálovi. Je to okno hned naproti nastoupenému mužstvu. Počkejte až se
generál oblékne a opustí svůj příbytek. Drze vlezte dovnitř, seberte houbu,
francouzskou uniformu a pohněte se sudem. Houbu narvěte do elektrického zvonku
nad dveřmi vlevo. Vyjděte ven. Zavítejte do Číňanovy prádelny, vezměte misku
rýže a dejte Číňanovi vyprat generálovu uniformu (vyjděte ven a zase se
vraťte, uniforma bude čistá). Prohledejte uniformu, čímž získáte klíček ke
dveřím v generálově pracovně. Když je půjdete otevřít, najdete sejf, s nímž si
sami neporadíte. Zajeďte ke klášteru. Do spícího mexikánce lijte kafe tak
dlouho, až vám prozradí, kde se schovává povstalecká armáda. Od francouzského
vojáka kupte jemný tabák. Podruhé navštivte indiánskou vesnici. Hlídkujícímu
apačovi dejte žvýkačku a on vás pustí do náčelnického týpí. Vyjádřete své
přání zúčastnit se obřadu s dýmkou míru a jakmile na vás dojde řada, nasypte
rychle do dýmky velejemný francouzský tabák. Až začne slavnost, vraťte se do
náčelníkova stanu a z kruhu uprostřed vyberte semínka ječmene. Pak zajděte do
stanu medicinmana, kde najdete lahvičku s magickým mrakem (MAGIC CLOUD)
a svíčku. Odeberte se na hřbitov. Fanatickému papouchovi nabídněte sušenky,
a pak ho rychle chyťte. Ze stromu sejměte oběšencovo lano. Smontujte krumpáč
a kopejte v levém horním rohu na místě, které se hlásí jako PLOT. Takových
míst je tam víc, takže si dávejte pozor. Až půdu dostatek zkypříte, nasypte
tam semínka ječmene a použijte magický mrak. Skliďte vzrostlou pšenici a jděte
na nádraží. Do sudu na drezíně naberte vodu ze zásobárny (USE BARREL+WATER
TANK) a přidejte cukr a ječmen. Nakonec zavíčkujte barel parkovací cedulí
a jeďte se poradit s odborníkem do palírny. Barel s vypálenou whisky pak
zapříčiní konec velkolepé indiánské slavnosti. Do prázdné lahve naberte
z barelu alkohol a seberte zlatou lebku. Po vyloženě smolné příhodě
s generálem se vraťte do města. V kostele posaďte papouška na zpovědnici
a šamanovu svíčku vložte do svícnu na levé stěně. Zapalte ji a kněze
požádejte, aby zavolal otce Anselma ke zpovědi. Vnikněte do pracovny otce
Anselma, se stolu seberte lístek a z bedny vyndejte pár revolverů. Přesuňte se
do banky. Převlékněte se do mnišské kutny a pohovořte si s mužem za přepážkou.
Dejte mu Anselmův lísteček, a když vám nebude chtít zlatou lebku z trezoru
vydat, pohrozte mu, že všem klientům banky řeknete o jejích špatných službách.
Pak se převlékněte zpět a jako Fenimor Fillmore požádejte o zrušení konta.
Jako důvod uveďte varování bratra Anselma. Slibte nešťastnému muži, že se
pokusíte sejf otevřít. V podzemí použijte na zámek trezoru dynamit a s pomocí
sirek pošlete pancíř sejfu k čertu. Zbývá vyřešit ještě několik drobností ve
městě. Svému oslovi zaparkovanému před stájemi dejte schroupat mrkev a rychle
mu stáhněte z hlavy sombrero. Babka nalevo od saloonu vám spraví balónovou
plachtu. Před salonem si popovídejte s Mimi stojící na balkóně. Při správných
odpovědích (A, C, E, B, D) vám potvrdí, že padouch Dickson je vedle v pokoji.
Vejděte do salonu a použijte magický mrak. Až barman přendá kbelík, sejděte
dolů a můžete si ho vzít (kbelík, ne barmana... vy žádostivci!). Jděte ke
studni, přivažte kbelík na lano a zatočte klikou. Při druhém zatočení se
nešťastný pianista objeví na božím světle. Ještě jednou vhoďte kýbl do studny,
a když jej vytáhnete, měli byste mít v ruce zlatou lebku z bankovního sejfu
s fonendoskopem (STEPHOSCOPE) na dírách po uších. Fonendoskop i lebku uložte
v inventáři zvlášť. Zbývá vyšplhat na zvonici kostela a skočit z ní na levou
část balkónu saloonu. Uvnitř pokoje najdete v šuplíku manuál. Ve vedlejším
pokoji seberte z pravé postele polštářek a rozřízněte ho nožem. Naleznete
stodolarovou bankovku. V pevnosti Fort Apache vejděte do místnosti vedle
Číňanova krámku. Promluvte si s důstojníkem o alkoholu a o whisce a nenápadně
mu nabídněte láhev. Vyjděte ven a vraťte se. Až se opije, jděte žalovat
zakládajícím členkám antialkoholické ligy do zadní části pokoje. Prohlédněte
si všechna vyznamenání na zdi. Jedno z nich je STAR OF FREE MEXICO, které
potřebuje Lardbelly. Seberte jej a prozkoumejte. Získáte vývrtku. Ještě chvíli
zůstaneme ve Fort Apache. Jděte do kuchyně a otevřete tabasco vývrtkou. Znovu
zapalte oheň, do pánve na plotně vložte rýži a polijte ji tabascem. Jděte se
podívat do vězení, kde sedí otec Anselmo a apačský intelektuál Bull. žekněte
strážnému, že vězni trpí podvýživou, a když se vám svěří, že má také hlad,
pokuste se mu nabídnout nějaký pokrm. Pak podle jeho instrukcí zazvoňte na
triangl nad jídelnou. Přineste všechny tři kýžené předměty Lardbellymu
(sombrero, revolvery a STAR OF FREE MEXICO). Vlezte do skrýše revolucionářů ve
skále nad křovím. Ze země zdvihněte falešná esa a vraťte se ven. Lardberrymu
řekněte, že své muže najde v jeskyni. Ta pak na věži důkladně proberte
s Lardbellym strategii útoku na klášter okupovaný Francouzi. Dejte mu
balónovou plachtu a při cestě zpět ji připevněte na koš. Přesuňte se do
salonu. žekněte šerifovi, že chcete hrát karty o peníze a přisedněte ke stolu.
Jak dlouho budete hrát, záleží na vás, když vás to bude bavit, lze vyhrát
i docela dost peněz. Každopádně nakonec řekněte spoluhráčům, že potřebujete
zkontrolovat svou hotovost a použijte falešná esa na stodolarovou bankovku.
Následuje zahanbující faux pas, v jehož důsledku se ocitnete ve vězení i se
zloduchem Dicksonem. Ze zídky zdvihněte kámen a srazte dobře mířenou ranou
šerifova zástupce. Vyndejte šipku z Dicksonovy zadnice a použijte ji na ouško
ve stropě. Po několika hodinách práce se ouško uvolní a s ním i cesta
z vězení. Jděte k nádražnímu domku. Vyčkejte okamžiku, kdy fouká pořádně vítr
a přehoďte páky na signálním semaforu. Telegrafista vyběhne a cestou zpět mu
vichr přirazí dveře před nosem. Překročte omdlelého telegrafistu a vejděte
dovnitř. Z horní police vyndejte kurs Morseovy abecedy v deseti lekcích
a nastudujte ho. Pak použijte telegraf a opusťte budovu. Nejvyšší čas
osvobodit vězně a získat třetí lebku. Ve Fort Apache odemkněte klíčem
s trojúhelníkovitým ouškem vězení, promluvte si s Bullem a dejte mu
fonendoskop. Promluvte ke generálovi jako jeden z jeho mužů (TALK TO SOLDIERS)
a zajistěte tak odvedení pozornosti od Bulla. Až apač pronikne dovnitř,
vejděte také do generálovy kanceláře a sledujte vývoj událostí. Z mapy kraje
nakonec zmizí pevnost Fort Apache. Proberete se u vodopádu. Vylezte nahoru na
vodopád a použijte smyčku lana na skalní výčnělek v proudu. Tajnou jeskyní
projděte dozadu, abyste zjistili, že jste právě objevili tajný vchod do
kláštera. Vyrazte do města. V salonu narazíte na generála a otce Anselma.
Ukujte s nimi pikle, generálovi dejte jeho francouzskou uniformu a Anselma
pošlete k vodopádu. Všechno oznamte generálu Lardbellymu a útok na klášter
může začít. Proběhněte střelbou přes nádvoří a pronikněte hlavním vchodem do
obléhaného kláštera. Vejděte do prvních dveří nalevo. Vytočte kolo v patře
a uvolněte mříž. Slezte dolů a z cely odneste vězeňskou kouli. Pak se vraťte
do chodby a jděte stále vpravo a dozadu až ke dveřím. Za nimi vysuňte všechny
šuplíky na skříni a vylezte po nich nahoru. Hadici připevněte na kohoutek sudu
s vysoce vznětlivou kapalinou. Prolezte oknem ven. Hadici natáhněte k oknu
vpravo dole. Vlezte do okna a hoďte hořící sirku na hromadu knih. Pak se
vraťte na nádvoří a za pomoci lana vyšplhejte na dělo na ochozu. Otočte dělem
proti klášteru a vystřelte vězeňskou kouli. Otočte dělo nazpátek a stejným
způsobem slezte dolů. Klášter je dobyt!!! Obejděte bazének a vejděte do
klášterní knihovny širokými dveřmi vpravo dole. Za sloupem leží na zemi zelená
kniha. Zvedněte ji a prozkoumejte. Najdete v ní klíč ke dveřím s pokladem.
Vyběhněte po centrálním schodišti a odemkněte dveře. Jakmile se vzpamatujete
z šoku, vydejte se do levé části jeskyně. Pohněte znakem slunce, který se tak
promění v příznivější měsíc. Vpravo sejměte plátno visící na stěně
a prohlédněte si kresbu pod ním. Jeskyni opusťte východem, který máte po pravé
ruce. KONEC....