1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Quest for Glory 3: Wages of War
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Quest for Glory 3: Wages of War - návod

Tento  návod  není  zdaleka  vyčerpávající,  hra  nabízí  ještě  mnoho dalších

možností, ale je podle něj možné hru spolehlivě dohrát do konce.


1) Začínáš v Tarně. Až důkladně vyzpovídáš oba lionmany, jdi ven (levým horním

rohem) a potom po schodech dolů na tržiště. Projdi ještě o jednu obrazovku dál

ke směnárníkovi. Pokus  se chytit zloděje, dostaneš se k  soudu, kde bude tvůj

pokus s uznáním kvitován. Poté jdi znovu ke směnárníkovi a vyměň si peníze. Na

tržišti  nakup následující  věci :  pěkný oštěp  (spear), dýku  (dagger), med,

křesadlo (tinder box). Jdi dolů, kde tržiště pokračuje podle řeky a kup ještě:


   5 zebřích  kůží, zásoby masa,  nebo ryb  alespoň za 15  royalů, pěkný oblek

   a korále.


Pokud jsi zloděj, musíš ještě koupit  olej a provaz, přičemž prodavači provazů

ukaž  zlodějskou  značku  a  zaplať  mu  za  lekce  akrobacie.  Potom zajdi za

prodavačkou sošek, kočičí  ženou Kattou. Dej jí dopis a  chtěj si koupit sošku

leoparda. Dostaneš ji od Katty darem.


Vrať se ke  dveřím do královských místností a  schodištěm vpravo vystup nahoru

do chrámu.  Potom navštiv lékárníka (vedle  hospody). Pokecej s ním,  řekne ti

o přísadách,  které potřebuje  na odčarovávací  mast (plod  Matky stromů, vodu

z jezírka Míru  a bobule divokého vína).  Bojovník si u něj  koupí uzdravovací

pilulky a pilulky na doplnění many. Pak  už jdi do hostince, objednej si jídlo

(sednutím ke stolku), zaflirtuj se servírkou a jdi se vyspat.


Ráno se můžeš  podívat do savany (od chrámu  po schodech dolů a ven  z města).

Asi den cesty směrem na severovýchod  narazíš na medového ptáčka. Polož na zem

med a opusť obrazovku. Až se vrátíš,  bude si ptáček pochutnávat na medu. Zkus

ho chytit a  až uletí, seber pírko, které  tam po něm zůstane. Později  ho dáš

apatykáři na nějakou mast. Také si občas zajdi pro nové zprávy k lionmanům. Až

bude čas, budeš opět pozván před  krále a potom automaticky odejdeš do vesnice

Simbani.


2) Vesnice  Simbani.  Promluvíš  si  s  náčelníkem  Laibonem  a potom se svým

přítelem. Druhý den si můžeš za  náčelníkovou chatu zahrát hru Awari s Yesufem

(kterou jsem nepochopil).  Bojovník musí vpravo a vlevo  od chat cvičit vrhání

oštěpů a boj na lávce, přičemž mu  vydatně pomáhá Uhura. Cvič tak dlouh, dokud

Uhuru neporazíš.  Zloděj cvičí jenom na  lávce a musí jít  prozkoumat vodopády

jihovýchodně od vesnice, mág cvičit nemusí, ale  musí jít do Tarny a naučit se

nová  kouzla od  Tarnského čaroděje.  Někdy v  té době  bude v  Simbaně chycen

zajatec -  leopardí člověk. Bude  v kleci za  náčelníkovou chatou. Nyní  musíš

přinést odčarovávací mast.


Vydej se k jezírku Míru (na jih od vesnice) a naber vodu do vaku. Potom jdi na

východ k velkému  stromu. Jsou v něm dvě jeskyně.  V té první dostaneš diamant

od  strážce. Druhá  jeskyně je  o něco  výš. Musíš  jít na spirálovou plošinku

uprostřed, vylít vodu z vaku a dostaneš  plod Matky stromů. U jezírka si znovu

naplň  vak (můžeš  se taky  napít) a  jdi k  Tarně. Na  některé cestě  džunglí

narazíš na opičku  Manu chycenou v kleci. Osvoboď ji,  bude se ti ještě hodit.

U skal narazíš na zahrádku s divokým vínem. Mág může pro získání bobulí použít

kouzlo. Ostatní  mají jiný postup.  Jakmile se přiblížíš  ke keříku, chytí  tě

úponky  za nohy  a musíš  se uvolnit  nožem. Odejdi  a zase  se vrať.  Pozoruj

netopýra,  který bude  lapen divokým  vínem a  osvoboď ho  pomocí vrhací dýky.

Znovu odejdi a vrať se. Na skále  bude netopýr, kterému jsi pomohl. Jdi k němu

a vezmi si bobule a opál. Vrať se do Tarny.


3)  Opět v  Tarně. Navštiv  chrám, kde  budeš otestován.  Jdi na  trh, kde  tě

zloděj  požádá o  pomoc. Když  mu jí   slíbíš, požádá  tě o  schůzku večer  na

tržišti,  na které  ti řekne  nějaké informace  a požádá  tě o  jídlo. Navštiv

lékárníka,  pokecej s  ním a  dej  mu  ingredience pro  odčarovávací mast.  Do

druhého  dne ti  ji udělá.  Také dostaneš  lahvičku s  protijedem, který ihned

použij na sebe, jinak nedožiješ do rána  !! Jdi se do hostince vyspat, ráno si

u apatykáře kup 2 lahvičky s odčarovávacím lektvarem a jdi do Si mbani.


4) Opět  ve vesnici Simbani. Jdi  za náčelníkem Laibonem a  promluv s ním. Pak

použij  odčarovávací mast  na zajatce  v kleci.  Jůůůůůů !!!  Náčelníka se jdi

vyptat, co s vězněm bude a také jaká  je cena za koupi manželky. Jdi do savany

a zabij dinosaura (pokud jsi to už neudělal  dříve). Vezmi jeho roh a odnes ho

náčelníkovi Laibonovi. Od  náčelníka se půjdeš automaticky vyspat  a druhý den

nastoupíš s  Yesufem k soutěži o  to, kdo bude přijat  mezi bojovníky vesnice.

První kruh získáš tak, že vyšplháš na strom.


Aby ses dostal ke druhému, probourej trnovou ohradu šedivým blokem vlevo dole.

Potom pomoz Yesufovi,  který upadne a spolu se vrátíte  do vesnice, kde budete

ještě soutěžit v hodu  oštěpem a v souboji na lávce a  poté budete oba přijati

mezi bojovníky. Promluv s Laibonem o kouzelném  bubnu, jdi ven ze stanu a zase

se vrať a dej Laibonovi zebří kůže, oštěp a oblek, leopardí žena je tvoje. Jdi

za ní a dej jí korále, leopardí sošku  a dýku a otevři její klec. Dívka uteče.

Jdi do savany a do džungle na výcho dě.


5) V džungli.  Až se zastavíš s pocitem, že  tě někdo sleduje, zavolej. Přijde

leopardí  dívka -  tvoje žena.  Promluv s  ní o  bubnu a  ukaž jí ho. Pokud ti

napoprvé uteče,  musíš to zkusit znovu.  Dovede tě k vesnici  leopardích lidí.

Protože je ještě brzo a musíte čekat  před vesnicí, můžeš s ní mluvit o lásce.

A nejen mluvit......


Po "rituálu  proměny" tě dívka odvede  k náčelníkovi. Dej mu  buben a dostaneš

oštěp míru. Po  rozhovoru se opět ocitneš v džungli.  Najdi opičku Manu, která

tě odvede do  opičí vesnice. Levituj, vyšplhej nebo si  řekni o pomoc, aby ses

dostal nahoru na strom.  Mluv s opicemi a přemluv je, aby  ti ukázali cestu do

Ztraceného  města. Až  dojdete k  vodopádům, požádej  opičku, aby ti postavila

most, nebo použij provaz - podle postavy.


6) Ztracené město. Promluv si naposledy s  opičkou manu a jdi do města. Jdi ke

dveřím s postavou a  použij opál na její oko, aby se  dveře otevřely. Mág musí

použít kouzlo.  Opatrně se proplaz za  zády obou démonů (pokud  to umíš), nebo

budeš muset jednoho  z nich zabít. Teď je  poslední příležitost použít všechny

hojivé  pilulky, jídlo,  odpočinek a   sejfnout hru.  Vstup do  dveří. Promluv

s lionmankou a až  se změní v démona, použij na  ní odčarovávací mast. Přijdou

tví  přátelé a  spolu půjdete  do další  místnosti ,  kde musíte každý přemoci

svého démona.  Teď uvidíš, jak  se ti bude  hodit každý, komu  jsi kdy pomohl.

V poslední místnosti :


Zloděj nyní použije provaz na kříž  na vzdáleném konci místnosti aby se dostal

na římsu vpravo. Vrhne nůž na čarodějě a zničí bránu.


Pán kouzel Fingon Felagund - fingon_felagund@seznam.cz - nám ke hře za zloděje napsal, že závěrečnéo bosse zlikvidujete jiným způsobem : nikoliv  hozením dýky na čaroděje, ale vržením KOTVIČKY na KOULI.


Bojovník zabije démona,  před ohnivými koulemi se ochrání  magickým štítem, na

čaroděje  hodí oštěp,  kamennou sochu  povalí přes  propast, aby  se dostal na

druhou stranu, zdvihne svůj meč a zničí bránu.


Prozatím KONEC, pokračování je v Quest for Glory 4.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.