Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Tento návod není zdaleka vyčerpávající, hra nabízí ještě mnoho dalších
možností, ale je podle něj možné hru spolehlivě dohrát do konce.
1) Začínáš v Tarně. Až důkladně vyzpovídáš oba lionmany, jdi ven (levým horním
rohem) a potom po schodech dolů na tržiště. Projdi ještě o jednu obrazovku dál
ke směnárníkovi. Pokus se chytit zloděje, dostaneš se k soudu, kde bude tvůj
pokus s uznáním kvitován. Poté jdi znovu ke směnárníkovi a vyměň si peníze. Na
tržišti nakup následující věci : pěkný oštěp (spear), dýku (dagger), med,
křesadlo (tinder box). Jdi dolů, kde tržiště pokračuje podle řeky a kup ještě:
5 zebřích kůží, zásoby masa, nebo ryb alespoň za 15 royalů, pěkný oblek
a korále.
Pokud jsi zloděj, musíš ještě koupit olej a provaz, přičemž prodavači provazů
ukaž zlodějskou značku a zaplať mu za lekce akrobacie. Potom zajdi za
prodavačkou sošek, kočičí ženou Kattou. Dej jí dopis a chtěj si koupit sošku
leoparda. Dostaneš ji od Katty darem.
Vrať se ke dveřím do královských místností a schodištěm vpravo vystup nahoru
do chrámu. Potom navštiv lékárníka (vedle hospody). Pokecej s ním, řekne ti
o přísadách, které potřebuje na odčarovávací mast (plod Matky stromů, vodu
z jezírka Míru a bobule divokého vína). Bojovník si u něj koupí uzdravovací
pilulky a pilulky na doplnění many. Pak už jdi do hostince, objednej si jídlo
(sednutím ke stolku), zaflirtuj se servírkou a jdi se vyspat.
Ráno se můžeš podívat do savany (od chrámu po schodech dolů a ven z města).
Asi den cesty směrem na severovýchod narazíš na medového ptáčka. Polož na zem
med a opusť obrazovku. Až se vrátíš, bude si ptáček pochutnávat na medu. Zkus
ho chytit a až uletí, seber pírko, které tam po něm zůstane. Později ho dáš
apatykáři na nějakou mast. Také si občas zajdi pro nové zprávy k lionmanům. Až
bude čas, budeš opět pozván před krále a potom automaticky odejdeš do vesnice
Simbani.
2) Vesnice Simbani. Promluvíš si s náčelníkem Laibonem a potom se svým
přítelem. Druhý den si můžeš za náčelníkovou chatu zahrát hru Awari s Yesufem
(kterou jsem nepochopil). Bojovník musí vpravo a vlevo od chat cvičit vrhání
oštěpů a boj na lávce, přičemž mu vydatně pomáhá Uhura. Cvič tak dlouh, dokud
Uhuru neporazíš. Zloděj cvičí jenom na lávce a musí jít prozkoumat vodopády
jihovýchodně od vesnice, mág cvičit nemusí, ale musí jít do Tarny a naučit se
nová kouzla od Tarnského čaroděje. Někdy v té době bude v Simbaně chycen
zajatec - leopardí člověk. Bude v kleci za náčelníkovou chatou. Nyní musíš
přinést odčarovávací mast.
Vydej se k jezírku Míru (na jih od vesnice) a naber vodu do vaku. Potom jdi na
východ k velkému stromu. Jsou v něm dvě jeskyně. V té první dostaneš diamant
od strážce. Druhá jeskyně je o něco výš. Musíš jít na spirálovou plošinku
uprostřed, vylít vodu z vaku a dostaneš plod Matky stromů. U jezírka si znovu
naplň vak (můžeš se taky napít) a jdi k Tarně. Na některé cestě džunglí
narazíš na opičku Manu chycenou v kleci. Osvoboď ji, bude se ti ještě hodit.
U skal narazíš na zahrádku s divokým vínem. Mág může pro získání bobulí použít
kouzlo. Ostatní mají jiný postup. Jakmile se přiblížíš ke keříku, chytí tě
úponky za nohy a musíš se uvolnit nožem. Odejdi a zase se vrať. Pozoruj
netopýra, který bude lapen divokým vínem a osvoboď ho pomocí vrhací dýky.
Znovu odejdi a vrať se. Na skále bude netopýr, kterému jsi pomohl. Jdi k němu
a vezmi si bobule a opál. Vrať se do Tarny.
3) Opět v Tarně. Navštiv chrám, kde budeš otestován. Jdi na trh, kde tě
zloděj požádá o pomoc. Když mu jí slíbíš, požádá tě o schůzku večer na
tržišti, na které ti řekne nějaké informace a požádá tě o jídlo. Navštiv
lékárníka, pokecej s ním a dej mu ingredience pro odčarovávací mast. Do
druhého dne ti ji udělá. Také dostaneš lahvičku s protijedem, který ihned
použij na sebe, jinak nedožiješ do rána !! Jdi se do hostince vyspat, ráno si
u apatykáře kup 2 lahvičky s odčarovávacím lektvarem a jdi do Si mbani.
4) Opět ve vesnici Simbani. Jdi za náčelníkem Laibonem a promluv s ním. Pak
použij odčarovávací mast na zajatce v kleci. Jůůůůůů !!! Náčelníka se jdi
vyptat, co s vězněm bude a také jaká je cena za koupi manželky. Jdi do savany
a zabij dinosaura (pokud jsi to už neudělal dříve). Vezmi jeho roh a odnes ho
náčelníkovi Laibonovi. Od náčelníka se půjdeš automaticky vyspat a druhý den
nastoupíš s Yesufem k soutěži o to, kdo bude přijat mezi bojovníky vesnice.
První kruh získáš tak, že vyšplháš na strom.
Aby ses dostal ke druhému, probourej trnovou ohradu šedivým blokem vlevo dole.
Potom pomoz Yesufovi, který upadne a spolu se vrátíte do vesnice, kde budete
ještě soutěžit v hodu oštěpem a v souboji na lávce a poté budete oba přijati
mezi bojovníky. Promluv s Laibonem o kouzelném bubnu, jdi ven ze stanu a zase
se vrať a dej Laibonovi zebří kůže, oštěp a oblek, leopardí žena je tvoje. Jdi
za ní a dej jí korále, leopardí sošku a dýku a otevři její klec. Dívka uteče.
Jdi do savany a do džungle na výcho dě.
5) V džungli. Až se zastavíš s pocitem, že tě někdo sleduje, zavolej. Přijde
leopardí dívka - tvoje žena. Promluv s ní o bubnu a ukaž jí ho. Pokud ti
napoprvé uteče, musíš to zkusit znovu. Dovede tě k vesnici leopardích lidí.
Protože je ještě brzo a musíte čekat před vesnicí, můžeš s ní mluvit o lásce.
A nejen mluvit......
Po "rituálu proměny" tě dívka odvede k náčelníkovi. Dej mu buben a dostaneš
oštěp míru. Po rozhovoru se opět ocitneš v džungli. Najdi opičku Manu, která
tě odvede do opičí vesnice. Levituj, vyšplhej nebo si řekni o pomoc, aby ses
dostal nahoru na strom. Mluv s opicemi a přemluv je, aby ti ukázali cestu do
Ztraceného města. Až dojdete k vodopádům, požádej opičku, aby ti postavila
most, nebo použij provaz - podle postavy.
6) Ztracené město. Promluv si naposledy s opičkou manu a jdi do města. Jdi ke
dveřím s postavou a použij opál na její oko, aby se dveře otevřely. Mág musí
použít kouzlo. Opatrně se proplaz za zády obou démonů (pokud to umíš), nebo
budeš muset jednoho z nich zabít. Teď je poslední příležitost použít všechny
hojivé pilulky, jídlo, odpočinek a sejfnout hru. Vstup do dveří. Promluv
s lionmankou a až se změní v démona, použij na ní odčarovávací mast. Přijdou
tví přátelé a spolu půjdete do další místnosti , kde musíte každý přemoci
svého démona. Teď uvidíš, jak se ti bude hodit každý, komu jsi kdy pomohl.
V poslední místnosti :
Zloděj nyní použije provaz na kříž na vzdáleném konci místnosti aby se dostal
na římsu vpravo. Vrhne nůž na čarodějě a zničí bránu.
Pán kouzel Fingon Felagund - fingon_felagund@seznam.cz - nám ke hře za zloděje napsal, že závěrečnéo bosse zlikvidujete jiným způsobem : nikoliv hozením dýky na čaroděje, ale vržením KOTVIČKY na KOULI.
Bojovník zabije démona, před ohnivými koulemi se ochrání magickým štítem, na
čaroděje hodí oštěp, kamennou sochu povalí přes propast, aby se dostal na
druhou stranu, zdvihne svůj meč a zničí bránu.
Prozatím KONEC, pokračování je v Quest for Glory 4.